Hop til indhold

Opstilling af cockerspaniel - udstilling


Gæst mk101
 Share

Recommended Posts

Høhøhø!

 

Men daaarjligt billede! Han kan lige anes derinde under alle de små. Er så glad for han hygger sådan hos jer. Han er jo en sød dreng (tænk sig, at de kan krybe sig så langt ind under huden på én på kun en Stockholm-Helsingborg køretur!)

 

Har nu også fået meldt til i både Stepping og Allerup, så der er hårde dommerkritiske blik klar ved sidelinjen :blink:

 

P.S. Chr... - jeg har luret at det godt kan betale sig, at komme lidt over i løve-lejren. Der er godt udrustede madkurve med! Har endnu ikke været i dem, men arbejder på langsomt at indynde mig, sådan at der er gevinst inden længe.

Altså i løvelejren er der ALTID mad.. vi spiser kun engang og det er hele tiden :mrgreen: 50 % af dem der ejer løver der bliver udstillet er maveopereret (det er Freudika og mig :engel:) så vi skal spise ofte :mrgreen: Og hos os spørger man ikke, man går bare i gang.. Jeg tænkte ellers på nede i Hammel og spørge om du og Kim ville have noget. Men jeg synes når jeg spørger så ser folk altid ud som om de tænker 30 hudne? hvor mange hundehår er der så lige i maden :mrgreen: Men løver fælder jo ikke (ret meget:mrgreen:).. Fremover så bare husk "Hvad der er mit er også dit.. Æd så du skammer dig :cool:

Og nu vi snakker om mad så har jeg fundet ud af hvorfor Eskil fik så dårlig mave.. Salami!!! Han fik jo ikke i ringen så Isabella gav ham 10 skiver efter udstillingen. Og svenskere er vel ikke vant til det røde farvstof :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

var der nogen der sagde mad :mrgreen:

 

Jeg har også meldt til ovenstående udstillinger :engel:

 

-hvem tager telt med?

Det gør du - du kom i tanke om at man skulle bruge et :mrgreen:

 

 

Eller vi kan vente med at aftale det til efter den første.. Jeg skal lige se hvad vi har af penge. Vi skulle jo gerne have sparet 60k sammen til det hus ved siden af.. Jeg tror stadig på mirakler :mrgreen: Der er 10 dage endnu :engel: Hvis der sker et rigtig mirakel så køber vi et af de der DKK telte så slipper vi for at blive uvenner over at slå telt op.. Undrer mig over at vi kan blive uvenner. Arbejdsopgaverne er sq da delt. Jeg kommanderer.. Isabella samler og Rasmus render i vejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør du - du kom i tanke om at man skulle bruge et :mrgreen:

 

 

Eller vi kan vente med at aftale det til efter den første.. Jeg skal lige se hvad vi har af penge. Vi skulle jo gerne have sparet 60k sammen til det hus ved siden af.. Jeg tror stadig på mirakler :mrgreen: Der er 10 dage endnu :engel: Hvis der sker et rigtig mirakel så køber vi et af de der DKK telte så slipper vi for at blive uvenner over at slå telt op.. Undrer mig over at vi kan blive uvenner. Arbejdsopgaverne er sq da delt. Jeg kommanderer.. Isabella samler og Rasmus render i vejen :mrgreen:

 

 

Jeg har heller ikke telt, men jeg kender en (mk) som har let adgang til et :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke telt, men jeg kender en (mk) som har let adgang til et :mrgreen:

 

Tror bestemt godt jeg ved, hvor jeg kan tyvlåne sådan et blå/grønt let medgørligt telt. Og tror faktisk også jeg kan snuppe det med, uden at jeg får ligeså mange sure blikke som sidst...

Link til indlæg
Del på andre sites

MK101: hvor mange er der så plads til i teltet på Fyn? *GG*

(Jeg kommer jo helt alene derover og har ikke noget telt *fedte fedte fedte*)

 

Og skal vi nu morer os sammen i juniorklassen igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Det kan altid lade sig gøre at fedte. Aner ikke hvor mange der vil søge ly under teltets skygge, men men ikke vi kan finde ud af at gøre plads til det hele.

 

Og nej, nej. Jeg skal kun more mig med min gamle mølædte brugshund. Den lille får pause. Så dyrker et par skuer, og tror hun tidligst kommer med til Gold Cup i august. Syntes hun mangler noget fylde og masse Så vi tager skuerne som lidt træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan altid lade sig gøre at fedte. Aner ikke hvor mange der vil søge ly under teltets skygge, men men ikke vi kan finde ud af at gøre plads til det hele.

 

Og nej, nej. Jeg skal kun more mig med min gamle mølædte brugshund. Den lille får pause. Så dyrker et par skuer, og tror hun tidligst kommer med til Gold Cup i august. Syntes hun mangler noget fylde og masse Så vi tager skuerne som lidt træning.

 

Tror da sagtens vi kan få plads.

Hvis der er hvalpe i Godis kommer jeg kun med 2 til Allerup. Lille Eskil fylder heller ikke meget, og så er der MKs 2, så mon ikke der er plads.

 

Solen skal jo skinne den dag, så det er bare hundene der skal være i teltet

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan altid lade sig gøre at fedte. Aner ikke hvor mange der vil søge ly under teltets skygge, men men ikke vi kan finde ud af at gøre plads til det hele.

 

Og nej, nej. Jeg skal kun more mig med min gamle mølædte brugshund. Den lille får pause. Så dyrker et par skuer, og tror hun tidligst kommer med til Gold Cup i august. Syntes hun mangler noget fylde og masse Så vi tager skuerne som lidt træning.

 

Den kender vi godt - vi mangler pels, fylde og vægt til hendes alder......

 

Meeeeeen jeg vil afsted og jeg har jo ikke andre, så damen må med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror da sagtens vi kan få plads.

Hvis der er hvalpe i Godis kommer jeg kun med 2 til Allerup. Lille Eskil fylder heller ikke meget, og så er der MKs 2, så mon ikke der er plads.

 

Solen skal jo skinne den dag, så det er bare hundene der skal være i teltet

 

Du har helt sikkert ikke set mig efter en dag i solen :mrgreen: Jeg har en svag lighed med en kogt krebs :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Meeeeeen jeg vil afsted og jeg har jo ikke andre, så damen må med :mrgreen:

 

Liiiidt samme ting der gør, at jeg dukker op med den gamle. Og så selvfølgelig en forhåbning om, at vi kan tage point i konkurrencen om Årets Brugshund.

 

Men altså og jo - hvis det ikke fremgik af første svar - selvfølgelig får vi plads til os allesammen. Jeg satser også på sol, sådan at det kun er hundene (og wsg) der har behov for skygge. Mens jeg tyller sol som en gal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...