Hop til indhold

Kiksede billeder - Jeg ved I har dem!!


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Gæst Mihelu
^ Hold op hvor er de gode :lol::lol::lol: specielt det billede med katten.

 

He he... ja..dér er hun altså grebet på fast gerning. Katten er ikke specielt fan af Lucca, efter hendes hvalpealder :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Basilmus
hvor er han sød ved madskålen :lun: jeg vil gå så langt som til at sige, at jeg slet ikke synes det er kikset... kun totalt nuttet :-D

 

Han gør det nærmest stadig.. Spiser sin mad (som bliver kastet ned i løbet af højest 3 min.). Kommer ud og bliver luftet, kommer hjem, ind af døren.. Direkte ud i køkkenet og slikke i den tomme skål. ku' jo være at han havde glemt noget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han gør det nærmest stadig.. Spiser sin mad (som bliver kastet ned i løbet af højest 3 min.). Kommer ud og bliver luftet, kommer hjem, ind af døren.. Direkte ud i køkkenet og slikke i den tomme skål. ku' jo være at han havde glemt noget :lol:

 

Hi hi, han er bare så utrolig nuser. :hjerte: Vær du glad for at have en madglad hund. Smilla er totalt ligeglad med godbidder (vi snakker lun kylling osv) ude i naturen, så hun er altså svær at kalde til sig. Og hvis hun så kommer :banan:gider hun ikke spise godbidden. :rolleyes::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basilmus
Hi hi, han er bare så utrolig nuser. :hjerte: Vær du glad for at have en madglad hund. Smilla er totalt ligeglad med godbidder (vi snakker lun kylling osv) ude i naturen, så hun er altså svær at kalde til sig. Og hvis hun så kommer :banan:gider hun ikke spise godbidden. :rolleyes::megaked:

 

Jaaa... men en lille smule ulækkert når han så skal vente i gangen, mens jeg er ved at putte mad i skålen (alm. tørfoder) så sidder han bare og kamp savler.. yum yum.. :lol:

 

Men ja, som du siger, så kan jeg altid få hans opmærksomhed, når jeg skal kalde ham til mig, for han ved jeg har guffer.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa... men en lille smule ulækkert når han så skal vente i gangen, mens jeg er ved at putte mad i skålen (alm. tørfoder) så sidder han bare og kamp savler.. yum yum.. :lol:

 

Men ja, som du siger, så kan jeg altid få hans opmærksomhed, når jeg skal kalde ham til mig, for han ved jeg har guffer.. :-)

Bor i hus og have? har du så prøvet at sprede dem over hele græsplænen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basilmus
Bor i hus og have? har du så prøvet at sprede dem over hele græsplænen?

 

Nej, vi bor i lejlighed..

Men når der er mulighed for det, får han det spredt ud på græs..

Vi bor i grønne områder, med græs lige nede foran, så engang imellem bliver maden spredt der, og han elsker det. :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg lige så godt igang, så har fundet lidt flere :mrgreen:

 

[ATTACH]10878[/ATTACH] Så smuk, så smuk

 

[ATTACH]10879[/ATTACH] Måske lidt for tæt på og midt i et ryst :-D

 

[ATTACH]10880[/ATTACH] Face-off :lol:

 

[ATTACH]10882[/ATTACH] Puttede kærestens bluse på hende for sjov og så prøvede hun at gå. Den var på i 2 min, så blev hun reddet ud af den. Onde forældre :shock:

 

[ATTACH]10883[/ATTACH] Det våde uhyre dukker frem fra under sofaen :-) Ligner lidt hun prutter eller tisser :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cody.. Sød og meget afslappet hvalp..

 

Min kæreste synes altid det er sjovt at fange hundene i sådanne situationer.

 

 

 

Hahahaha, åååååååh hvor kan jeg huske den tid, det var simpelthen så pinligt når vi snakede med nogen, så sat aslan sig ned og den lille pistol stak ud af sit hylster.

 

En anden gang stødte vi på to blondiner 18-19 år, nedringet og kort nederdel, håret sat, parfumen på, push uppen var på vej ud af trøjen. Aslan starter med at tisse ud over det hele, dernæst sætter sig ned og så kom pistolen bare ud og sagde spar 5 :oops:

 

 

Det sker stadig engang imellem :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...