Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

varmt at være langhåret . . . . .

Featured Replies

Besvaret

He he he. Hun ser da ud til at nyde det, dog. ;-)

Besvaret

Vi klippede faktisk vores coton om sommeren - han fik den sødeste korthårede frisure, men med en fin haledusk..

Bedårende, og hunden var lykkelig :-D

Besvaret

Det kan godt være, at det er varmt at være langhåret - men hvor ligner det dog bare noget pelsværk man godt kan ha lyst til at mulre hænderne og ansigtet ned i :lun:

Besvaret
  • Forfatter
Det kan godt være, at det er varmt at være langhåret - men hvor ligner det dog bare noget pelsværk man godt kan ha lyst til at mulre hænderne og ansigtet ned i :lun:

jaaaaaaa:5up:

Besvaret

Hold da op hvor er hun sød...

Besvaret
  • Forfatter
Hun kunne ellers se kær ud med sådan en kort bamseklipning. :lun:

STOOOOOP, Sonja:evil: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Elsker at bruge ½ time om dagen på pelspleje. Elsker at bære min hund hjem om vinteren, når der er isklumper på benene:lol:

No way en coton skal være langhåret:blink:

Besvaret
STOOOOOP, Sonja:evil: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Elsker at bruge ½ time om dagen på pelspleje. Elsker at bære min hund hjem om vinteren, når der er isklumper på benene:lol:

No way en coton skal være langhåret:blink:

1/2 time om dagen på pelspleje? Ork, så er du billigt sluppet, Rosas ejer må bruge en time om dagen, fordi Rosa ellers bliver én stor filterbasse. :mrgreen:

Besvaret

Jeg stemmer også for bamseklip :mrgreen: Jeg elsker korthårede langshårshunde :-P Og så kan man nøjes med 10 min dagligt :cool:

Men eddersmuk det er hun Dinah :lun:

Besvaret
Hun er godt nok bare bedårende yndig! Og nej, hun skal ikke klippes - faktisk får de det heller ikke nemmere med varmen, hvis man klipper dem!

Hmm, hvis jeg tænker mig om, så mindes jeg faktisk at have hørt noget om det... Hvis man klipper dem, så ligger hårene tættere omkring kroppen og isolerer derved bedre. Fremfor hvis man lader det være langt, så kommer der nemmere luft ind... Er det rigtigt?

For så ville jeg selvfølgelig heller ikke klippe hende.

Tossen nu som tanketorsk :mrgreen::engel:

Besvaret
Hmm, hvis jeg tænker mig om, så mindes jeg faktisk at have hørt noget om det... Hvis man klipper dem, så ligger hårene tættere omkring kroppen og isolerer derved bedre. Fremfor hvis man lader det være langt, så kommer der nemmere luft ind... Er det rigtigt?

For så ville jeg selvfølgelig heller ikke klippe hende.

Tossen nu som tanketorsk :mrgreen::engel:

Ja, det er noget med et isolerende luftlag eller noget... har jeg i hvert fald hørt...