Hop til indhold

ØSTJYSK HUNDECENTER


Gæst PGN
 Share

Recommended Posts

Vi sætter aldrig fremmede hunde sammen overhovedet! Og vi lader kun hunde (som er fra samme hjem)spise sammen hvis de ikke VIL spise separat fra hinanden. Sikkerhed må komme over alt, selv over en hund der måske ikke er helt tryg ved at være alene.

Hvis han endda havde taget på først, er det jo mere end 1 kg han tabte sig, og det er da egentlig en del på bare en uge! Især hvis det er Thailo der er tale om, han er jo ikke en stor hund :shock:

Nogle hunde ER "vilde" mens de er i pension, men det er mit indtryk at det er hunde som normalt er understimulerede og har det viiiildt sjovt, fordi der endeligt sker noget i deres liv, og ikke dem der normalt har et rigtigt hundeliv udenfor. Og så terriere, bare fordi de er terriere :lol:

 

Det lyder til at jeres pension fungerer godt og at der er styr på tingene. :5up:

 

Tro mig, jeg har lært af mit fejltrin og tillader aldrig sådan noget igen. Troede bare at jeg gjorde det lidt lettere for min hund. :cry:

 

Sjovt at høre om dine iagtagelser. Sommetider tænker jeg at det er fordi du bor i UK, for jeg tror det er lidt anderledes derovre, men jeg synes det er interessant at høre hvordan hunde opfører sig, når deres ejere ikke er tilstede. Det oplever jeg jo så sjældent.

 

Terrier,.. de er også noget for dem selv, ikk`?. :blink: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 years later...
  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi kjøpte hund av Johanna Jongstra, leder av Dansk Drentsche Patrijshond Klub og Østjysk Hundecenter, nå kalles stedet for Bjarup Søgård, i 2015. Allerede 3 uker etter at vi kom hjem med vår hund haltet den. Da den var 4 år fikk den påvist albueleddsdysplasi, hofteleddsdysplasi, patellaluksasjon grad 2 av 4, og artrose på albuen. Hunden haltet ofte og vi informerte jevnlig oppdretter. Vi fikk aldri noen råd. Dette var vår første hund, så vi håpet på å få råd og oppfølging undervegs. Sommeren 2019 informerer jeg Johanna om vår hunds diagnoser. Hun sender meg melding om at hun skal svare meg på epost. Jeg får ingen epost. Over 3 mnd senere skriver jeg en anmeldelse av hennes hundeoppdrett på hennes facebook-side Bjarup Søgård I/S. Da svarer hun meg at jeg lyver og finner opp historier. Jeg har også informert klubbens valpeformidler om vår hunds diagnoser og manglende oppfølging som valpekjøpere av deres leder, uten å få tilbakemelding. Vår hund må få smertestillende hver dag i resten av sitt liv, gå til fysikalsk behandling livet ut og sikkert også opereres etter hvert. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...