Hop til indhold

ØSTJYSK HUNDECENTER


Gæst PGN
 Share

Recommended Posts

Vi havde i vinterferien vores hund i pension på Østjysk Hundecenter ved Silkeborg. Da vi afleverede betalte vi samtidigt for et ti-turs kort til svømning og bad om, at vores hund skulle svømme mindst hver anden dag. Ved afhentning spurgte vi til svømningen og fik at vide, at hunden IKKE havde svømmet for det var der ikke betalt for. Da jeg gjorde opmærksom på, at vi rent faktisk havde betalt for et ti-turs kort havde hun så pludselig svømmet alligevel. Ja jeg undrede mig jo lidt og skrev efterfølgende en høflig mail hvor jeg bad om at få afklaret om vi egentlig havde fået hvad vi betalte for. Svaret jeg fik tilbage var meget uhøfligt og jeg fik besked på, at de aldrig ville passe vores hund igen (fair nok) og at de ville tilbagebetale pengene for svømmekortet. Dette er nu over 2 måneder siden og jeg har stadig ikke fået mine penge retur. Så kære hundeejere, lad jer ikke dupere at de tilsyneladende fine forhold og svømmebassin osv. som vi gjorde - I betaler for noget I ikke får :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej :vinken:

 

Du har fuldstændig ret - vi sætter ikke vores ben hos Østjysk Hundecenter igen!

 

Tak for dit venlige tilbud, vores hund er en labrador og kan nok ikke helt betegnes som "mindre hund" ;-) men det var pænt af dig!

 

Vi har fundet en forholdsvis nystartet pension med plads til kun 10 hunde og der har vi bestilt plads til sommerferien - håber det kommer til at fungere.

 

KH

PGN

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke haft særlige gode erfaringer med dem. Vores Bella skulle til hunde svømning der og hun fik en ret hårdhændet behandling der hvor hun bare bliv smidt i fordi hun var meget nervøs for vandet som hun ikke havde prøvet før. Kvinden der var også meget uhøflig, og det var hverken en god oplevelse for Bella eller os ! Det bestemt ikke et sted jeg vil sætte mine fødder/poter igen !!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Mastifferne

For 4 timer siden skulle vi til svømning det pågældende sted og aldrig har vi fået en så dårlig behandling :evil:

 

Det er dog utrolig at folk finder sig i den kvindes (johanna) arogance, vi ankom til stedet vi kom i god tid da det var først gang vores 2 mastiffer skulle svømme der, skal lige siges vi ellers har kommet hos Midtjysk hunde center, et sted vi varmt anbefaler, nå men besluttede os alligevel at give Østjyst en chance, da vi kom ind blev vi modtaget af en meget stram og uhøflig kvinde som ikke lige havde tid til os nu hvor vi kom for tidligt. Jeg fortalte hende den ene af vores hunde var nervøs selvom hun har svømmet før hvortil hun beretter hun skulle nok lige klare det der sammen med en løfte bevægelse der tilkende giver hun ville løfte hun op i bassinet, hun ville ikke dog slet ikke høre på jeg forsøgte at forklare hende vores hun vejer 80+ kg så man tager ikke bare lige sådan en hund og smider i. Mastiffer er MEGET følsomme hunde efter den behandling satte vi os i blien og kørte derfra .....

 

Til alle jer som mener denne kvinde køre en kærlig forretning be my guest dette er en fabrik hvor penge kommer i førse række :evil:

 

Jeg håber dette vil sætte sine spor for den pension for den er ikke vore babyer værdig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Honey123

Åhr, det er da nogle trælse oplevelser, I der har haft! :cry:

 

Hundehotellet (kan ikke lige huske brugernavnet), der bliver linket til her i tråden, ser rigtig godt ud, og dem vil jeg kontakte... :vinken:

 

Til de større hunde, både hvad angår pension og svømning, kan jeg klart anbefale www doxx dk - mage til kompetent hundetræner/adfærdsbehandler/hundemutter skal man lede længe efter!! :-P

 

Jeg har svømmet med Hannibal derude flere gange, og hun tager det fuldstændig i hundens tempo. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

For 4 timer siden skulle vi til svømning det pågældende sted og aldrig har vi fået en så dårlig behandling :evil:

 

Det er dog utrolig at folk finder sig i den kvindes (johanna) arogance, vi ankom til stedet vi kom i god tid da det var først gang vores 2 mastiffer skulle svømme der, skal lige siges vi ellers har kommet hos Midtjysk hunde center, et sted vi varmt anbefaler, nå men besluttede os alligevel at give Østjyst en chance, da vi kom ind blev vi modtaget af en meget stram og uhøflig kvinde som ikke lige havde tid til os nu hvor vi kom for tidligt. Jeg fortalte hende den ene af vores hunde var nervøs selvom hun har svømmet før hvortil hun beretter hun skulle nok lige klare det der sammen med en løfte bevægelse der tilkende giver hun ville løfte hun op i bassinet, hun ville ikke dog slet ikke høre på jeg forsøgte at forklare hende vores hun vejer 80+ kg så man tager ikke bare lige sådan en hund og smider i. Mastiffer er MEGET følsomme hunde efter den behandling satte vi os i blien og kørte derfra .....

 

Til alle jer som mener denne kvinde køre en kærlig forretning be my guest dette er en fabrik hvor penge kommer i førse række :evil:

 

Jeg håber dette vil sætte sine spor for den pension for den er ikke vore babyer værdig.

 

Jeg er rigtig ked af, at I måtte opleve det, men hvor er jeg samtidig lettet over, at jeg ikke er den eneste.. Jeg var så usikker på om det var mig der var noget galt med, for hun lyder jo "fantastisk" på deres hjemmeside!

 

Citat fra min oplevelse i en anden tråd:

Sidst måtte jeg ikke give godbidder, jeg fik at vide at jeg var alt for eftergivende, og at han ville overtage hjemmet, hvis ik jeg sagde fra - jeg ved godt han er forkælet, men det var lige hårdt nok synes jeg. Jeg fik også vist hvordan jeg skulle hive ham i øret hvis han gø'ede, men der satte jeg altså grænsen! :(

 

Og dette var en "venlig" og meget forfinet beskrivelse af min oplevelse.. efterhånden blev jeg mere "modig" og fortalte resten:

 

Men nej, jeg kommer ikke der igen, den lektie har jeg lært :cry:

Så jeg ser mig som klog - eller i hvert fald næsten da! :blink:

Kan bare ikke forstå, at det sted er så rigtigt for andre hunde+ejere, når det er så forkert for Mio og mig :confused:

 

En helt anden ting var, at jeg virkelig følte mig snydt da jeg forlod stedet. :(

 

Jeg ringede for, at høre om der var noget jeg skulle være opmærksom på inden jeg kom. Det fik jeg at vide vi tog en snak om når jeg kom, hvilket resulterede i, at jeg hverken havde gummistøvler eller regntøj med, og derfor blev gennemblødt! Jeg havde læst på nettet at det kostede 75kr for en svømmetur, men da jeg rystet over hele oplevelsen og efter alle formaningerne, skulle betale blev jeg helt paff! :shock:

Jeg blev spurgt om jeg ville købe et 10-turs kort eller betale pr. gang, og da jeg svarede pr. gang, blev der meget fast sagt det bliver 100kr! :evil:

Hvis ikke jeg havde været helt færdig, havde jeg brokket mig gevaldigt og sagt at jeg kun havde 75kr med, da jeg synes det var et urimeligt "du har været ret besværlig"-gebyr på 25kr jeg skulle betale ekstra, som ikke var nævnt på hjemmesiden.

Generelt tror jeg bare jeg lod mig lokke af den fine hjemmeside, med de lovprisende ord. :cry:

 

Jeg kom nogle minutter for sent (kørte først forkert, og skulle lige lufte Mio efter den lange tur i bilen :oops:) og det var hun så sandelig heller ikke tilfreds med. Fair nok, men hun kunne bare have sagt pænt, at vi kun kunne svømme 20min og ikke 30min, som jeg havde booket. I stedet fik jeg at høre for det både før og efter svømmeturen!

 

Generelt en rigtig ubehagelig oplevelse, som jeg desværre ikke var "hård" nok til at forlade i tide - hun var jo den "voksne" og "erfarne" :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
For 4 timer siden skulle vi til svømning det pågældende sted og aldrig har vi fået en så dårlig behandling :evil:

 

Det er dog utrolig at folk finder sig i den kvindes (johanna) arogance, vi ankom til stedet vi kom i god tid da det var først gang vores 2 mastiffer skulle svømme der, skal lige siges vi ellers har kommet hos Midtjysk hunde center, et sted vi varmt anbefaler, nå men besluttede os alligevel at give Østjyst en chance, da vi kom ind blev vi modtaget af en meget stram og uhøflig kvinde som ikke lige havde tid til os nu hvor vi kom for tidligt. Jeg fortalte hende den ene af vores hunde var nervøs selvom hun har svømmet før hvortil hun beretter hun skulle nok lige klare det der sammen med en løfte bevægelse der tilkende giver hun ville løfte hun op i bassinet, hun ville ikke dog slet ikke høre på jeg forsøgte at forklare hende vores hun vejer 80+ kg så man tager ikke bare lige sådan en hund og smider i. Mastiffer er MEGET følsomme hunde efter den behandling satte vi os i blien og kørte derfra .....

 

Til alle jer som mener denne kvinde køre en kærlig forretning be my guest dette er en fabrik hvor penge kommer i førse række :evil:

 

Jeg håber dette vil sætte sine spor for den pension for den er ikke vore babyer værdig.

 

Nu havde det været sjovt om hun så virkeligt ville smide rundt med jeres hunde. Men det fik hun så ikke lov at vise da i valgte at køre.

 

Hvad hun har antydet med sine løftebevægelser ved vi intet om da det er jeres tolkning der ligger til grund for det i skriver . Men jeg tvivler nu stærkt på at hun rent faktisk ville løfte jeres hunde op i bassinet.

 

I øvrigt kan man ikke forvente VIP behandling hvis man kommer for tidligt . Det ville jo nemt gå ud over de der måske allerede var der.

 

OT:

Jeg undres ikke over at der kommer nye debatører herind.

Men jeg undres over at der kommer en håndfuld herind som stort set alle som det første skriver om et hunde center i østjylland der skulle være der for at "tjene penge."

JA hvad fanden skulle de eller være der for. Der er jo ikke kirkens korshær vel.

 

Ja jeg undres. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu havde det været sjovt om hun så virkeligt ville smide rundt med jeres hunde. Men det fik hun så ikke lov at vise da i valgte at køre.

 

Hvad hun har antydet med sine løftebevægelser ved vi intet om da det er jeres tolkning der ligger til grund for det i skriver . Men jeg tvivler nu stærkt på at hun rent faktisk ville løfte jeres hunde op i bassinet.

 

I øvrigt kan man ikke forvente VIP behandling hvis man kommer for tidligt . Det ville jo nemt gå ud over de der måske allerede var der.

 

OT:

Jeg undres ikke over at der kommer nye debatører herind.

Men jeg undres over at der kommer en håndfuld herind som stort set alle som det første skriver om et hunde center i østjylland der skulle være der for at "tjene penge."

JA hvad fanden skulle de eller være der for. Der er jo ikke kirkens korshær vel.

 

Ja jeg undres. :cool:

 

Ja det gør jeg også - over dit svar!

 

Ved ikke hvilket kendskab du har til stedet, om du er regelmæssig bruger, eller hvordan? Noget der gør dig i stand til, at forsvare hendes behandling af utilfredse og ulykkelige hundeejere?!

 

Nu kan jeg ikke vide hvilket sprog andre har brugt overfor hende, men jeg ved i hvert fald, at jeg var alt for høflig overfor hende - til skade for min hund!

 

Jeg tror ikke der er nogen af dem herinde, der ønsker særbehandling som du skriver, men VENLIG behandling, som jeg i hvert fald ikke følte jeg oplevede! Jeg følte mig faktisk slet ikke velkommen!

 

Og ja, selvf skal man da tjene penge, men det kan også tage overhånd, når man ikke føler man får det ud af det man har betalt for, og især når det går ud over hundene og servicen!

 

Mht. det med at smide hundene i, så kan jeg ikke svare på det, men det skulle ikke undre mig om hun kunne finde på, at argumentere for det også, for hun kan i hvert fald argumentere for hendes metoder, det skal hun da have!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være at det er fordi jeg er "gammel i gårde" hvad hundetræning og hundefolk angår, men jeg synes at man allerede efter en hurtig gennemlæsning af hjemmesiden kan se hvad det er for metoder, det pågældende sted står for. Ejeren er tilknyttet en jagtforening og underviser i "dressur" - så bliver der som regel ikke lagt fingre imellem.

Ville selv vælge stedet fra, alene på baggrund af den beskrivelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være at det er fordi jeg er "gammel i gårde" hvad hundetræning og hundefolk angår, men jeg synes at man allerede efter en hurtig gennemlæsning af hjemmesiden kan se hvad det er for metoder, det pågældende sted står for. Ejeren er tilknyttet en jagtforening og underviser i "dressur" - så bliver der som regel ikke lagt fingre imellem.

Ville selv vælge stedet fra, alene på baggrund af den beskrivelse.

 

Er lidt usikker på betydningen af "lagt fingre imellem", betyder det at man går ind for de "gammeldags" og "hårde" træningsmetoder?! :confused:

Citat fra deres hjemmeside: "Johanna tænker som dyrene - eller også forstår hun bare dyrenes sprog og måde at kommunikere på."

 

Selv så jeg denne sætning som et tegn for, at hun gik ind for positiv træning, men det er jo nok en tolkningssag, og en anden gang, er jeg da heldigvis blevet klogere. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mastifferne
Nu havde det været sjovt om hun så virkeligt ville smide rundt med jeres hunde. Men det fik hun så ikke lov at vise da i valgte at køre.

 

Hvad hun har antydet med sine løftebevægelser ved vi intet om da det er jeres tolkning der ligger til grund for det i skriver . Men jeg tvivler nu stærkt på at hun rent faktisk ville løfte jeres hunde op i bassinet.

 

I øvrigt kan man ikke forvente VIP behandling hvis man kommer for tidligt . Det ville jo nemt gå ud over de der måske allerede var der.

 

OT:

Jeg undres ikke over at der kommer nye debatører herind.

Men jeg undres over at der kommer en håndfuld herind som stort set alle som det første skriver om et hunde center i østjylland der skulle være der for at "tjene penge."

JA hvad fanden skulle de eller være der for. Der er jo ikke kirkens korshær vel.

 

Ja jeg undres. :cool:

Hmm vil det sige du når du går ud med din kone og spiser, lad os sige du tager på en god restaurent tjeneren gør ALT for i får en dårlig oplevelse vil du påstå du vil tage dine kone med der en anden gang?

 

Nej ingen VIP behandling MEN vi har her med dyr at gøre jeg ser du selv har hunde, vi har alle hunde af forskellige årsager, vores er vi ingen børn har så ja det er vores børn, det betyder ikke vi skal have VIP behandling men nu snakker jeg om ganske almindelig fornuft....

Klart skal der tjenes penge meen ikke for en hver pris ellers ender det jo med man får så dårlig omtale man ikke tjener ....

 

Jeg har selv kørt taxa i mange år tidligere og husker da også jeg havde dage hvor jeg ikke lige var i stødet men smilet har kunderne altid fået.

 

Så ærligt jeg forstår ikke du undre dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mastifferne
Jeg er rigtig ked af, at I måtte opleve det, men hvor er jeg samtidig lettet over, at jeg ikke er den eneste.. Jeg var så usikker på om det var mig der var noget galt med, for hun lyder jo "fantastisk" på deres hjemmeside!

Hej

 

Ja man må sige din oplevelse ligge så tæt på vores som den kan vi havde det på samme må lidt som om vi IKKE var velkommen.

Blev dog hurtigt bekræftet i vores terori hos den andet sted vi besøgte, det var ikke første gang der kom den slags meldninger fra stedet....

 

Lur mig om ikke der skulle være andre her som har fået kærlighende at føle på ØSTJYSK HUNDECENTER:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lidt usikker på betydningen af "lagt fingre imellem", betyder det at man går ind for de "gammeldags" og "hårde" træningsmetoder?! :confused:

 

At lægge fingre imellem betyder at man holder sig tilbage - ikke er så hård.

Så når man ikke lægger fingre imellem, så betyder det altså at der ikke bliver taget hensyn.

 

Citat fra deres hjemmeside: "Johanna tænker som dyrene - eller også forstår hun bare dyrenes sprog og måde at kommunikere på."

 

Selv så jeg denne sætning som et tegn for, at hun gik ind for positiv træning, men det er jo nok en tolkningssag, og en anden gang, er jeg da heldigvis blevet klogere. :5up:

Det er jo det samme ham Cesar Milan påstår om sig selv. Det kan enhver jo komme og sige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er rigtig ked af, at I måtte opleve det, men hvor er jeg samtidig lettet over, at jeg ikke er den eneste.. Jeg var så usikker på om det var mig der var noget galt med, for hun lyder jo "fantastisk" på deres hjemmeside!

 

Citat fra min oplevelse i en anden tråd:

Sidst måtte jeg ikke give godbidder, jeg fik at vide at jeg var alt for eftergivende, og at han ville overtage hjemmet, hvis ik jeg sagde fra - jeg ved godt han er forkælet, men det var lige hårdt nok synes jeg. Jeg fik også vist hvordan jeg skulle hive ham i øret hvis han gø'ede, men der satte jeg altså grænsen! :(

 

Og dette var en "venlig" og meget forfinet beskrivelse af min oplevelse.. efterhånden blev jeg mere "modig" og fortalte resten:

 

Men nej, jeg kommer ikke der igen, den lektie har jeg lært :cry:

Så jeg ser mig som klog - eller i hvert fald næsten da! :blink:

Kan bare ikke forstå, at det sted er så rigtigt for andre hunde+ejere, når det er så forkert for Mio og mig :confused:

 

En helt anden ting var, at jeg virkelig følte mig snydt da jeg forlod stedet. :(

 

Jeg ringede for, at høre om der var noget jeg skulle være opmærksom på inden jeg kom. Det fik jeg at vide vi tog en snak om når jeg kom, hvilket resulterede i, at jeg hverken havde gummistøvler eller regntøj med, og derfor blev gennemblødt! Jeg havde læst på nettet at det kostede 75kr for en svømmetur, men da jeg rystet over hele oplevelsen og efter alle formaningerne, skulle betale blev jeg helt paff! :shock:

Jeg blev spurgt om jeg ville købe et 10-turs kort eller betale pr. gang, og da jeg svarede pr. gang, blev der meget fast sagt det bliver 100kr! :evil:

Hvis ikke jeg havde været helt færdig, havde jeg brokket mig gevaldigt og sagt at jeg kun havde 75kr med, da jeg synes det var et urimeligt "du har været ret besværlig"-gebyr på 25kr jeg skulle betale ekstra, som ikke var nævnt på hjemmesiden.

Generelt tror jeg bare jeg lod mig lokke af den fine hjemmeside, med de lovprisende ord. :cry:

 

Jeg kom nogle minutter for sent (kørte først forkert, og skulle lige lufte Mio efter den lange tur i bilen :oops:) og det var hun så sandelig heller ikke tilfreds med. Fair nok, men hun kunne bare have sagt pænt, at vi kun kunne svømme 20min og ikke 30min, som jeg havde booket. I stedet fik jeg at høre for det både før og efter svømmeturen!

 

Generelt en rigtig ubehagelig oplevelse, som jeg desværre ikke var "hård" nok til at forlade i tide - hun var jo den "voksne" og "erfarne" :evil:

 

øv hvor trælst for jer. Men hvis i har lyst til at svømme igen, så kan jeg aanbefale midtjyskhundecenter, enorm flinke ejere, og de er gode til at hjælpe en, og hunden på dens premisser. De er gode til at skrive tilbage på mail, og svarer på alle mulige spørsmål man har. Bananna og Brutus svømmer begge der oppe, hvilket de er glade for,

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
øv hvor trælst for jer. Men hvis i har lyst til at svømme igen, så kan jeg aanbefale midtjyskhundecenter, enorm flinke ejere, og de er gode til at hjælpe en, og hunden på dens premisser. De er gode til at skrive tilbage på mail, og svarer på alle mulige spørsmål man har. Bananna og Brutus svømmer begge der oppe, hvilket de er glade for,

Jeg kan kun tilslutte mig den anbefaling:5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

At lægge fingre imellem betyder at man holder sig tilbage - ikke er så hård.

Så når man ikke lægger fingre imellem, så betyder det altså at der ikke bliver taget hensyn.

 

Det er jo det samme ham Cesar Milan påstår om sig selv. Det kan enhver jo komme og sige...

 

Oki tak :5up: Så ved jeg nu, at jeg helst skal omgås folk der ligger fingrene imellem (eller i hvert fald forsøger), da jeg ikke er så stærk til "hård behandling" :roll: :blink:

 

Googlede ham der Cesar lidt, han lyder godt nok lidt "amerikansk" - "Dyrenes Dr. Phill, som de skriver" :lol: :lol: :lol: Undre mig faktisk over, at tv3 el lign. ikke har købt den serie til DK, det kunne da være lidt sjovt at se hvad han laver/ikke laver :hmm: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki tak :5up: Så ved jeg nu, at jeg helst skal omgås folk der ligger fingrene imellem (eller i hvert fald forsøger), da jeg ikke er så stærk til "hård behandling" :roll: :blink:

 

Googlede ham der Cesar lidt, han lyder godt nok lidt "amerikansk" - "Dyrenes Dr. Phill, som de skriver" :lol: :lol: :lol: Undre mig faktisk over, at tv3 el lign. ikke har købt den serie til DK, det kunne da være lidt sjovt at se hvad han laver/ikke laver :hmm: :blink:

 

Tv2 har kørt med ham over et par omgange... meget kan man sige om det han laver, men sjovt at se, det var det IKKE :neutral:

 

Ikke en rar mand!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tv2 har kørt med ham over et par omgange... meget kan man sige om det han laver, men sjovt at se, det var det IKKE :neutral:

 

Ikke en rar mand!

 

Uha, har slet ikke set de har haft det på tv2! Men det er så måske meget godt, hvis han er ubehagelig! Har kun lige læst lidt på hans hjemmeside, og synes ikke om at han bruger kvæl, men kan du fortælle lidt om hvad han ellers har af "metoder"? :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, har slet ikke set de har haft det på tv2! Men det er så måske meget godt, hvis han er ubehagelig! Har kun lige læst lidt på hans hjemmeside, og synes ikke om at han bruger kvæl, men kan du fortælle lidt om hvad han ellers har af "metoder"? :(

 

Hans metoder - puha, hvor skal man starte?

 

Kvælerhalsbånd helt oppe under ørene, stød, vold og magt, altsammen under påskud for at ville vise sin dominerende rolle i flokken.

Jeg har også set ham give en hund et lille diskret spark - og der er sikkert flere!

 

Det her er nu mildt i forhold til hvad han ellers har lavet, men du får alligevel en idé [media]http://www.youtube.com/watch?v=KGK6KMDOykw[/media]

 

Lidt mere her - stadig i den milde ende dog [media]http://www.youtube.com/watch?v=uAJkFhOw6p4&feature=related[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Ja det gør jeg også - over dit svar!

 

Ved ikke hvilket kendskab du har til stedet, om du er regelmæssig bruger, eller hvordan? Noget der gør dig i stand til, at forsvare hendes behandling af utilfredse og ulykkelige hundeejere?!

 

Næ jeg "smutter " ikke lige over Storebælt og Samsø bælt for at bade mine hunde.

 

Så jeg kender ikke andet til det end det der er skrevet her.

 

Jeg undres bare over at der kommer 3 nye debatører ind fra højre og samstemmende laver dårlig reklame for et navngivent sted.

Jeg foranlediges til at tro det er bevidst tilsvining.

 

Men er i øvrigt rablende ligeglad med stedet, da jeg hverken vil eller skal bruge det. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg smider lige, en bemærkning ind her. Jeg kender personligt, ejeren/ejerne af den omtalte pension, ikraft af vores hunderace, Johanna har en meget direkte måde, at tale til folk på, så man godt kan føle, at man er en lille skole elev, der får skæld ud af læreren, og det kan jeg godt, forstå støder nogen, men når det så er sagt, vil jeg også indskyde, at hun er en dygtig hundetræner, der har lavet mange, gode resultater på sine hunde, hun holder rigtig meget, af dem, og fortrækker nok selskabet af de firbenede, lidt mere end de tobenede. :blink:

Jeg var inde i en skobutik i sidste uge, jeg ville have et bestemt par sko, som jeg har kunnet få i mange år, jeg spurgte til skoene, men ejeren af butikken, var så uartig i sit svar til mig, at han fik en dum bemærkning igen, og så drejede jeg om på hælen og gik ud, nok lignende en tordensky :evil:, kommer der aldrig mere, men fandt en butik, hvor betjeningen var fin, skoene fik jeg ikke, fandt nogle der var knap så pæne, men jeg besøger nok den butik næste gang.

Det var egentlig bare for at pointere, at vi nok allesammen, kan finde et sted, vi ikke kan lide, og et andet der lige taler til os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Winston

Ja, du har nok ret i det du skriver... ( eller i noget af det)

 

Der er dog STOR forskel på sko og hvordan man omgås og behandler hunde ( som jeg tænker mest på i dette)

 

Så min mening er at vi mennesker kan behandle hinanden meget forskelligt og sådan vil det altid være.

 

Men vi har sgu pligt til at omgås vores firbenede venner med respekt og kærlighed.

 

Det kan jeg forstå på mange herinde at de ikke har oplevet hos Østjysk hundecenter:( Jeg kender ikke det pågældende sted direkte, men det lyder til at ejeren af dette sted skulle bruge sin tid og overskud på sine egne hunde, som du skriver hun holder meget af .

 

For det lyder til hun tydeligvis ikke har overskuddet til hverken at behandle de ejere og hunde der kommer til hendes hundecenter med respekt og venlighed.

 

Og så skal man ikke drive sådan et sted:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...