Hop til indhold

Camilla skal føde


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Så går man her og ventet og venter på at Camilla skal føde.. Men hun vil sikkert først føde på Milos fødselsdag :mrgreen:

Nå ja og så fik jeg hende jo røngtenfotograferet i sidste uge og dyrlægen kunne tælle 8 :confused::shock: hvalpe i hende... Hun er også enorm nu og orker næsten ikke at bevæge sig.. Kun hvis der optræk til ballade et eller andet sted, så kan damen bevæge sig rigtig hurtigt hen mod balladen :mrgreen:

Jeg er spændt på at se hvad der kommer. Der kan bare ikke komme kun hanner igen :megaked: og hvor store de er.. Jeg håber ikke det er Milostørrrelser der kommer. Og farver :mrgreen: Camilla er hvid med et strejf af rødt (bærer af det røde gen).. Og far til hvalpene er Sort/sølv men bærer af det brune gen..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så går man her og ventet og venter på at Camilla skal føde.. Men hun vil sikkert først føde på Milos fødselsdag :mrgreen:

Nå ja og så fik jeg hende jo røngtenfotograferet i sidste uge og dyrlægen kunne tælle 8 :confused::shock: hvalpe i hende... Hun er også enorm nu og orker næsten ikke at bevæge sig.. Kun hvis der optræk til ballade et eller andet sted, så kan damen bevæge sig rigtig hurtigt hen mod balladen :mrgreen:

Jeg er spændt på at se hvad der kommer. Der kan bare ikke komme kun hanner igen :megaked: og hvor store de er.. Jeg håber ikke det er Milostørrrelser der kommer. Og farver :mrgreen: Camilla er hvid med et strejf af rødt (bærer af det røde gen).. Og far til hvalpene er Sort/sølv men bærer af det brune gen..

 

8???

 

Kan der være så mange inde i så lille en hund :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da løgn?:megaked: Jeg var så sikker på at det var den 22 men på hjemmesiden står der sq den 26.. Hvorfor har du ikke sagt det til mig?? :megaked::megaked:

 

På din hjemmeside står der:

 

K- kuldet

Fødselsdato: 22.4.2008

Forældre: Duncara Bee Bread og Camilla Lion Extra Namelev

Godt nok er der ikke rigtig forbindelse til "tidligere kuld" fra hjemmesiden- ved ikke hvad der er galt :hmm: Men når jeg går ind på den side med tidligere kuld, som jeg tidligere har besøgt, står der det ovenstående. Jeg sagde ikke noget til dig, fordi jeg ikke regnede med, at det havde nogen betydning som sådan. Men vi holdt en god fødselsdag for ham

:-D Han har fået et spil, et pivedyr, og et kong ben. Dejlig lille vaps :lun: Forresten: Held og lykke med camilla! Det lyder vildt med 8....

Link til indlæg
Del på andre sites

På din hjemmeside står der:

 

K- kuldet

 

Fødselsdato: 22.4.2008

 

 

Forældre: Duncara Bee Bread og Camilla Lion Extra Namelev

 

 

 

Godt nok er der ikke rigtig forbindelse til "tidligere kuld" fra hjemmesiden- ved ikke hvad der er galt :hmm: Men når jeg går ind på den side med tidligere kuld, som jeg tidligere har besøgt, står der det ovenstående. Jeg sagde ikke noget til dig, fordi jeg ikke regnede med, at det havde nogen betydning som sådan. Men vi holdt en god fødselsdag for ham

:-D Han har fået et spil, et pivedyr, og et kong ben. Dejlig lille vaps :lun: Forresten: Held og lykke med camilla! Det lyder vildt med 8....

Tak.. SÅ kan jeg endelig tæve Isabella.. Hun sagde der stod den 26..

Selvfølgelig betyder det noget.. HAn skal da have sin fødselsdagsgave herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vil jeg sige til Camilla at hun godt kan gå i gang med at føde.. Hun behøver ikke vente til søndag. Nu bliver hun sikkert sur :engel:

 

Hihi stakkels Camilla :blink: Nårh, jeg viste ikke, at han skulle have fødselsdagsgave. Forretsen- nyt om det sk**e pas, der blev væk i posten? Det er mega øv :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har glemt alt om.. Jeg prøver at spørge hende på posthuset når jeg kommer derop..

 

De er virkelig sløve :cry: Tror du ikek, at du kan lokke et nyt ud af dyrlægen, hvis ikke det kan finde det?

 

Tilbage til emnet: Du må endelig skrive, når camilla har født. jeg er vildt spændtpå, om der kommer 8, om det er milo størrelse, hvilken farve osv. Håber virkelig at det forløber godt... Hun er kæmpestor!

Link til indlæg
Del på andre sites

så er det den 26.

 

Er der stadig ikke sket noget?

jo jo der er 4 hvalpe der er flyttet hjemmefra de sidste dage.. Og vi har fået lavet en løbegård.. og gjort rent (igen igen) og klippet nogle hunde :mrgreen:

Åhrrrr du mente med Camilla? Næ ikke en skid... I nat sikkert, men det har jeg troet de sidste par nætter :engel: Hun spiser.. men det gør de fleste af dem lige op til fødslen... Hendes temperatur farer op og ned.. aner ikke hvorfor jeg gider tage den hver gang for den viser aldrig noget hos løverne.. Hun kan næsten ikke gå, men hun er da klar på en rask slåskamp med sin bedste fjende Dicke.. Hun har været udenfor næsten hele dagen og ligget på bordet i solen.

Meeeen i nat gravede hun lidt ovre i hjørnet bag skabet.. og hun ser ud som om hun kan eksplodere hvornår det skal være.. Hun venter nok til min dyne ligger ren og nyvasket på sengen i aften, så hun kan føde på den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hun så føøødt nu ? :-D

 

Krydser for at alt er gået godt :-D

Ikke en eneste hvalp.. Hun havde fødselsdag igår så den skulle hun vel lige have med :mrgreen: Jeg var ellers rimelig sikker igår.. Hun spiste ingenting, men så tog hun revanche i morges og åd en dobbelt portion.. Babyerne har det fint. Og det har Camilla også.. Ingen grund til panik siger dyrlægen. Men det er heller ikke ham der venter og venter.. I virkeligheden burde det være forbudt at hunde ikke føder lige nøjagtig når deres ejer gerne vil have det :engel:.. Det er 64 dag efter sidste parring i dag..
Link til indlæg
Del på andre sites

Øj altså, hun vil garanteret føde samtidigt med hende der prinsessen på den lyserøde stue på Rigshospitalet :-D troede hunde var meget dygtigere til det med at være til tiden. Venter i spænding! Du burde installere webcam så vi kunne følge med live :mrgreen:
Er hun også ved at skulle føde da?

Hunde er dygtigere. De føder 63 dage efter ægløsning.. Men man aner jo ikke hvornår ægløsning var :mrgreen: Sidste parring + 3 dage siger dyrlægen så skal der gøres noget..

Det der webcam har vi snakket om.. også så kunne man lave en time om dagen fx hvor der blev sendt fra junglen.. Men vi aner ikke hvordan man får det ind på hjemmesiden sådan helt live og hvad ved jeg.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...