Hop til indhold

En doven hund


Umulia
 Share

Recommended Posts

Det gjorde det bare endnu bedre at ligge der, der er jo ikke noget bedre end at blive vugget i søvn :blink:

 

Det så faktisk ud som om hun kunne lide det :hmm:

Det skal lige tilføjes - for at forebygge at nogen får ondt i nederste del af ryggen, eller andre kvababbelser: Drengen var på trampolinen først. Hundene sprang op til ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre end mig (og Vinnie) der har prøvet at ligge på trampolinen mens der bliver hoppet?

 

Min erfaring er egentlig at det er knaldhamrende ubehageligt ... ikke noget med nogen blid vuggen der ...

 

Jeg har også prøvet det - jeg synes det er sjovt :lol:

 

Men altså - hun kom derop af egen fri vilje, og hun kunne have rejst sig op og gået til enhver tid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Bonnie foretrækker også til en hver tid at være på trampolinen når ungerne hopper. Og helst når de alle 3 (4 med hende) er der på en gang :shock:

 

Vi har gravet vores ned, så der er bare 15 cm fra kanten til jorden, så det er ski lidt svært at lære hende at hun ikke må være der :mrgreen:

 

Og når hun så ovenikøbet synes det er sjawt:lol: (Det synes ungerne til gengæld ikke altid det er!)

 

Så..... doven? Næh, jeg tror sgu hun nyder det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre end mig (og Vinnie) der har prøvet at ligge på trampolinen mens der bliver hoppet?

 

Min erfaring er egentlig at det er knaldhamrende ubehageligt ... ikke noget med nogen blid vuggen der ...

 

Jojo, jeg har også prøvet det - og ælsker det :mrgreen:

 

Men det er så knap så sjovt, når man skal holde om en 5-årig samtidig, fordi vedkommende synes det er skideskægt - men samtidig lidt skræmmende. Så kan man godt få ondt et par forskellige steder :lol:

 

Ak, hvad man dog ikke gør for de små :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde jeg været Vinnie havde jeg gjort det samme, det er nemlig så hyggeligt at blive trampolineret :mrgreen:

 

Er hun vant til at ligge på trmapolinen siden hun ikke reagere på det?

 

Vinnie mener absolut at trampolinen er hendes private hundeseng. Hun indtog den omgående, da vi fik den sidste sommer, og hun er faktisk ikke meget for at lade os hoppe på den :lol:

 

Måske vi skulle lave trampolin træf næste gang? :mrgreen: og så trampolinere hinanden :lol:

 

:lol: Det kunne blive - spændende... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg langt fra ekspert i hundepsykologi, men jeg mener alligevel efterhånden at jeg har regnet Grander ret godt ud.

 

Jeg tror ikke at Vinnie synes at det er specielt sjovt at ligge på trampolinen mens der bliver hoppet... MEN! Til gengæld, så:

 

1. Er hun for stædig til at flytte sig nu hvor hun har besluttet sig for at liiiiige præcis dér vil hun altså ligge. Det er gået hen og blevet en principsag.

2. Synes hun at trampolinen er hendes - og hendes ALENE! Hvis hun nu bare bliver hvor hun er, så holder hopperiet vel for pokker op.

3. Kan hun egentlig godt leve med at der bliver hoppet, for så er hun jo midtpunkt og grander æææælsker opmærksomhed.

4. Er hun egentlig også for doven til at flytte sit luksuskorpus, nu hvor hun tænker over det.

5. Hmm... måske bliver sønnike så træt af sine anstrengelser, at hans mor kommer med en is - som Vinnie så passende kan stjæle. Øøøh...låne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg langt fra ekspert i hundepsykologi, men jeg mener alligevel efterhånden at jeg har regnet Grander ret godt ud.

 

Jeg tror ikke at Vinnie synes at det er specielt sjovt at ligge på trampolinen mens der bliver hoppet... MEN! Til gengæld, så:

 

1. Er hun for stædig til at flytte sig nu hvor hun har besluttet sig for at liiiiige præcis dér vil hun altså ligge. Det er gået hen og blevet en principsag.

2. Synes hun at trampolinen er hendes - og hendes ALENE! Hvis hun nu bare bliver hvor hun er, så holder hopperiet vel for pokker op.

3. Kan hun egentlig godt leve med at der bliver hoppet, for så er hun jo midtpunkt og grander æææælsker opmærksomhed.

4. Er hun egentlig også for doven til at flytte sit luksuskorpus, nu hvor hun tænker over det.

5. Hmm... måske bliver sønnike så træt af sine anstrengelser, at hans mor kommer med en is - som Vinnie så passende kan stjæle. Øøøh...låne.

 

 

Fnis altså.

 

Jeg tror det må være en fryd at eje en GD

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst bell-ami
Nu er jeg langt fra ekspert i hundepsykologi, men jeg mener alligevel efterhånden at jeg har regnet Grander ret godt ud.

 

Jeg tror ikke at Vinnie synes at det er specielt sjovt at ligge på trampolinen mens der bliver hoppet... MEN! Til gengæld, så:

 

1. Er hun for stædig til at flytte sig nu hvor hun har besluttet sig for at liiiiige præcis dér vil hun altså ligge. Det er gået hen og blevet en principsag.

2. Synes hun at trampolinen er hendes - og hendes ALENE! Hvis hun nu bare bliver hvor hun er, så holder hopperiet vel for pokker op.

3. Kan hun egentlig godt leve med at der bliver hoppet, for så er hun jo midtpunkt og grander æææælsker opmærksomhed.

4. Er hun egentlig også for doven til at flytte sit luksuskorpus, nu hvor hun tænker over det.

5. Hmm... måske bliver sønnike så træt af sine anstrengelser, at hans mor kommer med en is - som Vinnie så passende kan stjæle. Øøøh...låne.

 

 

Nemlig jeg tror du har fat i det helt rigtige:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...