Hop til indhold

bestyrelsesvalget 2009 til grand danois klubben


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

Gæst piebald

Hej

 

Jeg kender lidt til dem alle fire fra diverse udstillinger.. Har trænet ringtræning under Demi og speed og ringtræning med Karina lige så længe jeg har haft min egen hund. De tre siger mig ingenting, så der er ingen tvivl om at jeg stemmer på Karina fordi jeg synes at hun repræsenterer alt det som er vigtigt at lægge vægt på og tage hensyn til i forhold til racen. Hun er alletiders person og har virkelig styr på de ting hun laver. Kan varmt anbefale hende.

 

Camilla

Link til indlæg
Del på andre sites

UVAK der er kommet en stemme seddel det er der jo ikke noget galt

i men jeg kenner ikke nogen af dem og vad deres meninger er.

 

nogne som ved noget ??

 

Jeg ville nok tjekke de pågældendes hjemmesider mm. og finde ud af hvordan deres holdninger er, om de selv laver sundt opdræt eller om de er rosettejægere, om de går ind for kuldreduktion osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg kender lidt til dem alle fire fra diverse udstillinger.. Har trænet ringtræning under Demi og speed og ringtræning med Karina lige så længe jeg har haft min egen hund. De tre siger mig ingenting, så der er ingen tvivl om at jeg stemmer på Karina fordi jeg synes at hun repræsenterer alt det som er vigtigt at lægge vægt på og tage hensyn til i forhold til racen. Hun er alletiders person og har virkelig styr på de ting hun laver. Kan varmt anbefale hende.

 

Camilla

 

vilke holdninger har di vis det kan forklares:-),

ville serlig geren vide vad di syns om vores etiske relgler.???

 

ps dem lever jeg højt på lige fortiden.

 

jeg har skrevet let med demi Hansen den gang jeg blev medlem 2

mails blev det til mer kenner jeg ikke til ham jeg kan informere

om af malsne var skrevet i en ornlig tone og meget vel formuleret:mrgreen:

men er det ikke let tønt af stemme efter:roll:.

 

kan ikke rektig over skue noget for tiden men syns enlig af jeg er nød

til af deltage bare let når nu man har gjort sig til medlem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nanett

Hvor føler jeg mig bare som Jordens dårligste hundeejer lige nu, men jeg må med skam indrømme at jeg er flintrende ligeglad med hvem der stiller op til bestyrelsesvalget :(

 

Jeg er slet ikke inde i alt det fine tekniske omkring avl, udstillinger m.v. Jeg er bare en mainstream kedelig hundeejer som har kastet min kærlighed på racen grand danois.

 

Selvfølgelig interesserer jeg mig da for racens ve og vel, da jeg jo gerne vil have at mine "børn" skal leve så sundt og længe som muligt. Men derfra og så gå ind i hundepolitik, der er et langt skridt.

 

Nu står jeg ved en skillevej. Jeg kan ENTEN læse en masse volapyk om kandidater som jeg aldrig kommer til at høre fra igen... Eller! Jeg kan gå en lang tur med Hektor og nabohunden i det gode vejr.

 

Tænke tænke...

 

Vi ses ;)

 

Hjertelige hilsener,

 

En uengageret hundeejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...