Aslan Skrevet Maj 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 2, 2009 Som jeg allerede har pralt af oppe i maj tråden Så har jeg nusset Baby L i dag Og Aslan har leget lidt med ham (nu er Umulia og Martins arme ødelagte, men pyt med dem, jeg havde det sjovt ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Kun ét billede??!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Det er ellers et flot billede, særlig når man ved det er taget med mobil :5up: Her er lidt flere. Aslans mor har taget dem med mit kamera, fordi jeg havde travlt med andre ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Et par glade fjollehoveder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Og et par trætte og tørstige drenge... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Kun ét billede??!!! Så kan man snakke om utanemmelighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Ha ha ha de to sidste billeder er da bare for sjove. De ser ud til rigtig at have hygget sig de to bavianer. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 lækker bilelder :hjerte: men sig mig, er L lille eller er Aslan stor :hmm: kamphesten A og tanks'en L Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Orv dejlige billeder:-D Hold da helt op, hvor de hygger:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Orv dejlige billeder:-D Hold da helt op, hvor de hygger:-D Heldigvis havde Umulia hendes kamera med :klap2: Det havde jeg jo ikke lige tænkt på, vi skulle jo "bare" ned og se shcæfer show At de to så fandt ud af at det var helt vildt hyggeligt at ligge ned og hapse lege, det er så en anden historie :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 kamphesten A og tanks'en L Fnis, ai du kommer altid med alle de sjawe (girafen med flodheste munden er nu stadig den sjaweste ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Heldigvis havde Umulia hendes kamera med :klap2: Det havde jeg jo ikke lige tænkt på, vi skulle jo "bare" ned og se shcæfer show At de to så fandt ud af at det var helt vildt hyggeligt at ligge ned og hapse lege, det er så en anden historie :blink: Ja det var da fedt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Maj 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2009 Fåååk, hvor der det bare skide uretfærdigt Jeg vil også nusse med Leroy, ja jeg vil så! Jeg elsker bare den hund, nå! (For måske første gang i mit liv er jeg forelsket i et billede. Jeg har aldrig mødt hverken Leroy eller Vinnie men jeg er bare så skudt i de 2 hunde og har været det siden jeg så de første billeder af dem:hjerte:) Ja altså Aslan er jo da selvfølgelig osse søøøøød.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2009 Det var godt, at Umulia havde været forudseende og taget kamera med. :5up: Hvor er de herlige sammen, de to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Maj 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2009 Og et par trætte og tørstige drenge... Sikke nogle tunger:-D FANTASTSKE billeder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts