Hop til indhold

Gode tygge-ting/ sticks til hvalp.


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Jeg synes de der pinde (gris) eller hvad det er man køber i dyrebutikkerne er for hårde til Smilla hundehvalp. Hun mister hurtigt interessen for dem og vil hellere gnave i en tør pind. :blink:

 

Jeg spurgte hos dyrlægen, men de har ikke nogle bedre bud.

 

Har I?? (altså bud på noget der der lettere kan spises/ tygges).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes de der pinde (gris) eller hvad det er man køber i dyrebutikkerne er for hårde til Smilla hundehvalp. Hun mister hurtigt interessen for dem og vil hellere gnave i en tør pind. :blink:

 

Jeg spurgte hos dyrlægen, men de har ikke nogle bedre bud.

 

Har I?? (altså bud på noget der der lettere kan spises/ tygges).

Jeg sætter altid de der tyggepinde i et glas vand før hvalpene får dem. Så er de dejligt bløde for hvalpene og så gnaver de altid videre i den hårde ende af sig selv
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det har vi lige prøvet. :-) Råt gider hun ikke.. kogt gider hun i 5 minutter. Det gravede hun i øvrigt ned. :-D

 

Hihi.. ja der kan man bare se...:blink:.. hvad med de fyldte marvben som de har hos Olivers???... Sålænge at hun er hvalp vil jeg råde jer til at købe de almindelige, men når hun bliver lidt ældre så bringer et der er røget altså lykke...:blink:

 

En anden rigtig god tykke-ting er et griseøre eller et okseøre... griseørerne feder dog mere end et okseøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi.. ja der kan man bare se...:blink:.. hvad med de fyldte marvben som de har hos Olivers???... Sålænge at hun er hvalp vil jeg råde jer til at købe de almindelige, men når hun bliver lidt ældre så bringer et der er røget altså lykke...:blink:

 

En anden rigtig god tykke-ting er et griseøre eller et okseøre... griseørerne feder dog mere end et okseøre.

 

Ingen af delene har vi prøvet. Måske det vil gøre lykke. Tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Disse her er Luna vild med (og de andre på hvalpeholdet er også) og så kan de brækkes i mindre stykker:

 

http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx

 

10 stk OLIVER'S BIG BEEF BITES OLIVER'S BIG BEEF BITES er en 100% naturlig delikat snack. Fremstillet af frisk oksekød, der tørres.

Pris: kr. 30,00 pile.gifLæs mereStykkerne er 4 cm x 15 cm. En super lækker godbid i den eksklusive ende.

Kan også bruges som en balanceret energibar i jagtsæsonen, på træningspladsen og i alle de andre krævende situationer, hvor et energikick vil gøre en forskel.

Fremstillet efter HACCP reglerne; dvs. certificeret til højeste hygiejniske standard for menneskeføde. Ikke tilsat konserveringsmidler.

 

ps. de ca. midt på siden

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen af delene har vi prøvet. Måske det vil gøre lykke. Tak :5up:

De små knasende pinde? de er gode til at rense tænder og holder ikke længe, cujo får en i sin "seng" når vi siger godnat.

 

Køber dem gerne i fakta, de hedder vist knase stænger :hmm:

 

ala dem her

http://*******.dk/godbidder-og-snack-38/munchy-395/luxus-runde-munchystaenger-natur-100-stk-590.html

 

:hmm: ingen "reklame" for den side.

 

det første link i google

http://www.google.dk/search?q=runde+munchyst%C3%A6nger&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Link til indlæg
Del på andre sites

De små knasende pinde? de er gode til at rense tænder og holder ikke længe, cujo får en i sin "seng" når vi siger godnat.

 

Køber dem gerne i fakta, de hedder vist knase stænger :hmm:

 

ala dem her

http://*******.dk/godbidder-og-snack-38/munchy-395/luxus-runde-munchystaenger-natur-100-stk-590.html

 

:hmm: ingen "reklame" for den side.

 

det første link i google

http://www.google.dk/search?q=runde+munchyst%C3%A6nger&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

 

Kan det passe de også findes i rød? Vi har en hel stak liggende som hun ikke gider æde det dovne drov. Hun er vist lidt kræsen.

 

Men lige nu ligger hun faktisk med en af kennel løwschens anbefalede sticks i vand. :-P :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Disse her er Luna vild med (og de andre på hvalpeholdet er også) og så kan de brækkes i mindre stykker:

 

http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx

 

10 stk OLIVER'S BIG BEEF BITES OLIVER'S BIG BEEF BITES er en 100% naturlig delikat snack. Fremstillet af frisk oksekød, der tørres.

Pris: kr. 30,00 pile.gifLæs mereStykkerne er 4 cm x 15 cm. En super lækker godbid i den eksklusive ende.

Kan også bruges som en balanceret energibar i jagtsæsonen, på træningspladsen og i alle de andre krævende situationer, hvor et energikick vil gøre en forskel.

Fremstillet efter HACCP reglerne; dvs. certificeret til højeste hygiejniske standard for menneskeføde. Ikke tilsat konserveringsmidler.

 

ps. de ca. midt på siden

 

Tak. Jeg kan ikke se billedet af dem, ej heller finde dem på google. Men de lyder go'e. Hvor handler man bedst olivers henne? På den side du linkede til eller? Det findes ikke i dyrebutikker gør det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak. Jeg kan ikke se billedet af dem, ej heller finde dem på google. Men de lyder go'e. Hvor handler man bedst olivers henne? På den side du linkede til eller? Det findes ikke i dyrebutikker gør det?

 

Jeg tror kun at du kan købe dem hos Olivers, eller måske kan man købe andre versioner andre steder, det ved jeg ikke :confused:

 

www.olivers.dk

 

 

Her er et billede af dem:

idp434.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det passe de også findes i rød? Vi har en hel stak liggende som hun ikke gider æde det dovne drov. Hun er vist lidt kræsen.

 

Men lige nu ligger hun faktisk med en af kennel løwschens anbefalede sticks i vand. :-P :5up:

ja findes også i rød :-) dem i fakta er natur farvet.

Ja hun er vist lidt kræsen :blink:

 

Super med dem i vand, bare det virker er det jo godt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Disse her er Luna vild med (og de andre på hvalpeholdet er også) og så kan de brækkes i mindre stykker:

 

http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx

 

10 stk OLIVER'S BIG BEEF BITES OLIVER'S BIG BEEF BITES er en 100% naturlig delikat snack. Fremstillet af frisk oksekød, der tørres.

Pris: kr. 30,00 pile.gifLæs mereStykkerne er 4 cm x 15 cm. En super lækker godbid i den eksklusive ende.

Kan også bruges som en balanceret energibar i jagtsæsonen, på træningspladsen og i alle de andre krævende situationer, hvor et energikick vil gøre en forskel.

Fremstillet efter HACCP reglerne; dvs. certificeret til højeste hygiejniske standard for menneskeføde. Ikke tilsat konserveringsmidler.

 

ps. de ca. midt på siden

 

Freya er også HELT syg med Big Beef Bites NU... men hun kastede op af dem da hun var hvalp, da det nok var lidt for meget af det gode...

Link til indlæg
Del på andre sites

Freya er også HELT syg med Big Beef Bites NU... men hun kastede op af dem da hun var hvalp, da det nok var lidt for meget af det gode...

 

Man kan jo brække dem i mindre stykker, så hvalpen kun får f.eks. 4 cm i stedet for alle 15 cm

 

Luna har i hvertfald ikke kastet op af dem, men der er selvfølgelig forskel på hvor sarte hvalpemaver er, og hvor gode de er til at tygge dem før de sluger dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk forresten altid at holde øje med din hvalp når den får den slags ting, da de har en tildens til at tro at de kan sluge hele tyggedimsen så snart den er bare lidt blød...

 

Jeg har måtte hive sådan en tyggedims ud af munden på Luna, fordi hun var ved at blive kvalt i den. Så hav den under opsyn når de skal spises!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Man kan jo brække dem i mindre stykker, så hvalpen kun får f.eks. 4 cm i stedet for alle 15 cm

 

Luna har i hvertfald ikke kastet op af dem, men der er selvfølgelig forskel på hvor sarte hvalpemaver er, og hvor gode de er til at tygge dem før de sluger dem

 

Jeg klippede dem nu også over...:hmm:... Men jo det der med at tygge ting før det sluges har vi måtte træne lidt på...:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Er de? Tror jeg har set dem, er de ikke blå..?

Jamen dem vil vi kigge efter. Og det olivers vil jeg bestemt se nærmere på. :5up:

 

De der tandbørster kan fåes i grønne, blå og naturfarvet.. så vidt jeg ved... Freya eeeeeeeeeelsker dem!!!

 

Jeg bruger også gufferne fra Olivers... de er bare super gode... Men foderet bruger jeg ikke længere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror kun at du kan købe dem hos Olivers, eller måske kan man købe andre versioner andre steder, det ved jeg ikke :confused:

 

www.olivers.dk

 

 

Her er et billede af dem:

idp434.gif

 

dem er Karla helt pjattet med nu... men hun gad dem ikke som lille... Kaninører har vi haft stor glæde af... de er blødere og knap så fedtede (eller fede) som griseører...

Link til indlæg
Del på andre sites

dem er Karla helt pjattet med nu... men hun gad dem ikke som lille... Kaninører har vi haft stor glæde af... de er blødere og knap så fedtede (eller fede) som griseører...

 

Så skal vi have fat i nogle af dem fra olivers, nu i er så mange der anbefaler dem. Kaninører, det ved jeg altså ikke om jeg kan...:megaked:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så skal vi have fat i nogle af dem fra olivers, nu i er så mange der anbefaler dem. Kaninører, det ved jeg altså ikke om jeg kan...:megaked:;-)

 

Det gode med griseørerne fra olivers er at de er skåret ud i strips, således at du ikke behøver at give et HELT griseøre af gangen... Men ja fedt indholdet er højt i dem, så man skal passe lidt på med ikke at give for mange..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...