Hop til indhold

Hvalpetræning


Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi skal til træning i aften og vejrudsigten har lovet overskyet, blæst og regn.

 

Luna er jo kun 10 uger, og fordi at det blæser og er koldt i dag, så vil hun helst ikke ud og besørge, da hun fryser.

 

Vil det være for koldt og vådt at slæbe hende til en times træning kl. 18 i aften, når hun nu kun er 10 uger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg fik Petrine var hun også en sart dame der ikke ville ud, jeg har været lidt rå og sagt at selvfølgelig fryser hun ikke, hvis det er 20 graders frost vil jeg overveje at give hende tøj på (eller hvis hun skal stå stille i regn og blæst), men ellers så er det bare ud. Kan Luna ikke få en sweater på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har endnu ikke noget tøj hun kan få på.

 

Der er 75 km til træningspladsen, så derfor er det lidt surt at køre derhen, og så køre hjem igen efter 10 minutter....

 

Men det lyder som om at den generelle holdning er, at jeg bare er en pylremor, og at vi skal se at komme afsted :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag afsted, og så sørg for at beskytte hende lidt mod kulden :) Hun kan evt. sidde ovenpå dig noget af tiden. Du skal også tænke på, at pels ikke er det hun har mest af, og at hun KAN få blærebetændelse hvis hun går og bliver kold.

 

Da jeg gik på hvalpehold med Asta sad hun tit ovenpå mig imens vi fik beskeder af instruktøren, ligesom jeg af og til holdte pauser og gik væk fra andre.

Asta var god til selv at sige til hvornår det blev for meget, og det fulgte jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt I tager afsted. Hun kan ikke passe et ærme af en gammel sweater, som du klipper huller i til benene? (Det råd er sikkert givet videre mange gange, men de sidder altså ret godt de trøjer man selv fremstiller).:-)

 

Det må jeg da lige prøve, men jeg tror, at det bliver en af mandens gamle og ikke mine :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må jeg da lige prøve, men jeg tror, at det bliver en af mandens gamle og ikke mine :blink:

He he, bare manden ikke reagerer som Henning Primdahl i Drengene fra Angora (''man klipper ikke ærmerne af en ruskindsjakke...''). For så kommer du til at sy dem på igen. Husk lige at spørge om lov først. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, bare manden ikke reagerer som Henning Primdahl i Drengene fra Angora (''man klipper ikke ærmerne af en ruskindsjakke...''). For så kommer du til at sy dem på igen. Husk lige at spørge om lov først. :blink:

 

Det må jeg nok hellere, for hvis jeg nu finder den grimmeste og mest slidte, så var det garanteret den der var hans yndlingstrøje :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt I tager afsted. Hun kan ikke passe et ærme af en gammel sweater, som du klipper huller i til benene? (Det råd er sikkert givet videre mange gange, men de sidder altså ret godt de trøjer man selv fremstiller).:-)

 

Vi kom afsted og tak for dit gode råd, selvom Luna ikke var så glad for det :blink:

 

3505351182_9767f19d9f_b.jpg

 

3504546907_ba4fc70e2d_b.jpg

 

3505352594_9285aaf07a_b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...