Hop til indhold

Bella i haven


Gæst TigerBella
 Share

Recommended Posts

Gæst TigerBella

Vi har lige tømt kameraet og skal selvfølgelig dele dem med jer. :mrgreen:

 

 

Der er lidt billeder af bella i haven (Det er vel nok nærmere en mark, når der ikke er græs endnu) samt lidt billeder af bella + Christina.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella
Sød pige! Er vild med nærbilledet :hjerte:

 

Jeg tog også rigtig mange billeder af hende, før det helt rigtige billede var der :mrgreen:.

 

Her er lidt flere billeder af skønheden.

 

Jeg har leget en del med vores kamera, så jeg har fået taget rigtig mange med næsten samme motiv. Elsker bare spejlreflex kameraets reaktionstid.

 

1. Bella der spasser helt ud oven på en edderkop.

2. Bella hopper selv i badekaret når hun vil vaskes. Tosset vandhund.

3. Bella med hendes aller goeste legetøj. Bold.

4. mere leg med bold

5. Fuld 4 spring efter bold

 

Jeg er lidt træt af, at jeg ikke har fået zoomet nok ind på det sidste billede, men elsker at se hende i fuld 4spring. :hjerte:

Redigeret af TigerBella
Glemte lidt
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Hvor er hun blevet stor og flot med en dejlig gylden farve :lun:

Det går så hurtigt...

Mio er også vokset godt op, og er nu blevet en fin lille blanding af hvad man vel betegner som "udstillings-golden"-look og "jagt-golden"-look.

Jeg får stadigvæk nogle kommentarer på hans spinkle omkreds, men nu har vi lært, at han bare er sådan som han er, og det er Dejlig! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Det går bare alt for hurtigt. Man savner jo helt sin lille basse. :hjerte:

 

Bella er udpræget Jagt linjer og jeg får til stadighed masser af kommentarer om hendes spinkle bygning. Mest positive, men også enkle der undre sig om hun virkelig er en golden. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for billeder, og så siger jeg: glem at plante det græs... det forsvinder jo alligevel grundet tævetis, gravning og hunderenderi :lol: af jord er du kommet til jord skal du blive -agtigt :blink:

Så bare lad den stå som den er nu... så slipper du for ærgrelsen over spildt arbejde, når den ser ligesådan ud igen til efteråret :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella
Tak for billeder, og så siger jeg: glem at plante det græs... det forsvinder jo alligevel grundet tævetis, gravning og hunderenderi :lol: af jord er du kommet til jord skal du blive -agtigt :blink:

Så bare lad den stå som den er nu... så slipper du for ærgrelsen over spildt arbejde, når den ser ligesådan ud igen til efteråret :lol::lol::lol:

 

Bella er faktisk forbavsende god til at lade være med at grave i græs, men jord skal ABSOLUT pløjes igennem. Vi får jo også vores "hundehave" med indlagt graveplads :mrgreen:.

 

Jeg burde nok snart lave noget paint tegning over vores kommende fine hundehave. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...