Hop til indhold

Hvor dum kan man være...


Gæst Any
 Share

Recommended Posts

Prøvede at lære Jodie at træde på en handske med poten...Altså hun skal gå fremad til handsken og røre/stå på den med poten.

Synes det gik fint hjemme, men på træningspladsen fattede hunden nada - Troede jeg og jeg blev mere og mere desperat. Hver gang jeg bad Jodie røre handsken, der lå lidt væk på jorden, så hoppede hun op ad mig. Træner mente at hun ikke helt havde lært tricket endnu - jeg måtte jo undrende give hende ret.

 

Lidt efter gik det op for mig at jeg havde den anden handske på :shock::confused::shock::confused::shock::confused::oops::oops::oops::oops:

 

Hvor dum kan man være. Behøver jeg at sige at Jodie kunne trcket uden problemer da jeg havde taget handsken af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøvede at lære Jodie at træde på en handske med poten...Altså hun skal gå fremad til handsken og røre/stå på den med poten.

Synes det gik fint hjemme, men på træningspladsen fattede hunden nada - Troede jeg og jeg blev mere og mere desperat. Hver gang jeg bad Jodie røre handsken, der lå lidt væk på jorden, så hoppede hun op ad mig. Træner mente at hun ikke helt havde lært tricket endnu - jeg måtte jo undrende give hende ret.

 

Lidt efter gik det op for mig at jeg havde den anden handske på :shock::confused::shock::confused::shock::confused::oops::oops::oops::oops:

 

Hvor dum kan man være. Behøver jeg at sige at Jodie kunne trcket uden problemer da jeg havde taget handsken af.

 

:mrgreen: super :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Sorry at jeg bringer en gammel tråd op, men synes det var så sødt, og tænkte at det kunne vi alle bruge en masse af, nu hvor er ved at blive mørkt udenfor!

 

ja hunde er kloge. mere end vi tror:lol:

 

vores 6 måneder gammel westi kan sidde pænt og give pote:-P 5 min så kunne han det:-D

 

Min papillon på lige knapt 5 måneder, lærte også at give pote på godt og vel 5 min!! Og det var på en travl togperron, med en masse nye lyde og lugte. Tænkte at det var genialt at teste hendes koncentration på fremmede steder. Det er dog som om at den er meget bedre på andre steder end de vanlige :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry at jeg bringer en gammel tråd op, men synes det var så sødt, og tænkte at det kunne vi alle bruge en masse af, nu hvor er ved at blive mørkt udenfor!

 

 

 

Min papillon på lige knapt 5 måneder, lærte også at give pote på godt og vel 5 min!! Og det var på en travl togperron, med en masse nye lyde og lugte. Tænkte at det var genialt at teste hendes koncentration på fremmede steder. Det er dog som om at den er meget bedre på andre steder end de vanlige :P

 

Min hund er født med evnen til at gi pote og jeg har brugt betydeligt mere tid end 5 minutter på at vænne ham af med det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Min hund er født med evnen til at gi pote og jeg har brugt betydeligt mere tid end 5 minutter på at vænne ham af med det :mrgreen:

 

sådan tror jeg også min har det med at halse, efter jeg har lært ham det, giver han hals bare jeg tænker på, at give ham en godbid... :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik på en markprøve fortalt en lille anekdote..

 

Mandens gamle hund værgrede sig under en markering.

 

Dét undrede ham lidt, og han stod da også lidt paf et sekunds tid, hvorefter han lidt "skjult" giver hunden tegn til apport endnu engang...

Igen det samme: den springer fremad, men sætter sig igen. Ja faktisk havde den ikke flyttet sig overhovedet..

 

Først da så han, at han stod på dens hale...

 

 

Dummeslag!!!

 

:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik på en markprøve fortalt en lille anekdote..

 

Mandens gamle hund værgrede sig under en markering.

 

Dét undrede ham lidt, og han stod da også lidt paf et sekunds tid, hvorefter han lidt "skjult" giver hunden tegn til apport endnu engang...

Igen det samme: den springer fremad, men sætter sig igen. Ja faktisk havde den ikke flyttet sig overhovedet..

 

Først da så han, at han stod på dens hale...

 

 

Dummeslag!!!

 

:rolleyes:

 

Åh, stakkels hund da altså! :ae: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik på en markprøve fortalt en lille anekdote..

 

Mandens gamle hund værgrede sig under en markering.

 

Dét undrede ham lidt, og han stod da også lidt paf et sekunds tid, hvorefter han lidt "skjult" giver hunden tegn til apport endnu engang...

Igen det samme: den springer fremad, men sætter sig igen. Ja faktisk havde den ikke flyttet sig overhovedet..

 

Først da så han, at han stod på dens hale...

 

 

Dummeslag!!!

 

:rolleyes:

 

Det kan godt være, at jeg er over-træt, men jeg griner fælt !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, stakkels hund da altså! :ae: :lol:

Dét syntes han jo også... Men man kan jo ikke lade være at grine lidt af det alligevel.

 

Og så fortæller det givetvis lidt om hvor villig en lab er, til at lyde det mindste vink fra føreren, og ikke mindst hvor smertetolerant spdan et kræ er.

 

Det kan godt være, at jeg er over-træt, men jeg griner fælt !!! :mrgreen:

Jep :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik på en markprøve fortalt en lille anekdote..

 

Mandens gamle hund værgrede sig under en markering.

 

Dét undrede ham lidt, og han stod da også lidt paf et sekunds tid, hvorefter han lidt "skjult" giver hunden tegn til apport endnu engang...

Igen det samme: den springer fremad, men sætter sig igen. Ja faktisk havde den ikke flyttet sig overhovedet..

 

Først da så han, at han stod på dens hale...

 

 

Dummeslag!!!

 

:rolleyes:

 

Av av det må have været en stor mand:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej. EGentlig ikke. Han er næppe hverken større eller tungere end mig, og jeg er lidt af en splejs.

 

:blink:

 

Pyt spejder, du kan nå at vokse dig til en rigtig mand:mrgreen:

 

Jeg kom dog også til at grine lidt af historien, da jeg var færdig med at have ondt af hunden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Min hund er født med evnen til at gi pote og jeg har brugt betydeligt mere tid end 5 minutter på at vænne ham af med det :mrgreen:

 

:mrgreen::mrgreen:

 

Hvis jeg snorker efter kl 6.30 om morgenen udløser det konsekvent også en pote i ansigtet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...