Hop til indhold

Nu er Emil blevet 7 uger ..og stor!


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Ja...bumbum...skal jo have tiden til og gå lidt, nu når der kun er 5 dage til vi skal hente Emil, så tænkte om i ville se lidt billeder, nu hvor han er 7 uger og 3 dage :mrgreen:

 

Vi har købt en del - jeg havde nogle gamle hundetæpper og en dogybag, så vi har forsøgt selv og lave et par hyggekroge til Emil, og så må han få en stor seng når han bliver voksen og ikke har tænder der gror ud til højre og venstre :slem:

 

Nå men ikke mere snak nu til billederne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Ja...bumbum...skal jo have tiden til og gå lidt, nu når der kun er 5 dage til vi skal hente Emil, så tænkte om i ville se lidt billeder, nu hvor han er 7 uger og 3 dage :mrgreen:

 

Vi har købt en del - jeg havde nogle gamle hundetæpper og en dogybag, så vi har forsøgt selv og lave et par hyggekroge til Emil, og så må han få en stor seng når han bliver voksen og ikke har tænder der gror ud til højre og venstre :slem:

 

Nå men ikke mere snak nu til billederne :-D

 

Ihhhhh hvor er han bare lækker :lun:, en rigtig Emil.......:klap2:

Kender godt til den lange ventetid, men syntes faktisk de sidste dage gik ok hurtigt......:blink: De første 4 uger var de værste syntes jeg.....!

Er i helt klar?? Griner, det er I garanteret.........:slem::slem:

Glæd jer bare.......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Tak for jeres søde ord om Emil :-D

 

nuir :lun: sådan af ren nysgerrighed, hvor stor er sådan et kræ så i den alder? Kan fortælle at min fuldt udvoksede vapper vejer 8,5 kg og er 41 cm over skulderen :mrgreen: er det ca størrelsen på din hvalp? :lol:

 

Hehe - ja højden over skulderen ved jeg ikke lige helt. Men han vejer faktisk 8,4 kg pt. :mrgreen: Så derfor så tror jeg ca. de er samme størrelse :lol: - Jeg synes også han er blevet stor. Ja han kommer vel til og veje et sted mellem 60-75 kg når han bliver voksen - så ham tager man ikke lige under armen :mrgreen: og går en tur!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Ihhhhh hvor er han bare lækker :lun:, en rigtig Emil.......:klap2:

Kender godt til den lange ventetid, men syntes faktisk de sidste dage gik ok hurtigt......:blink: De første 4 uger var de værste syntes jeg.....!

Er i helt klar?? Griner, det er I garanteret.........:slem::slem:

Glæd jer bare.......

 

Jeg synes også bare han er en RIGTIG Emil...det er næsten skreæmmende at han fylder så meget i vores liv påtrods af han stadig befinder sig i sønderjylland :lol:

 

Altså jeg vil da mene vi er så klar som vi kan blive på nuværende tidspunkt :mrgreen: - Vi har købt foder, ben og diverse- madskåle, halsbånd, flex og sele, plejeprodukter. aktiveringslegetøj osv

 

Så mangler jeg lige noget rodalon en negleklipper og andre småting...

 

Hjemmet er hundesikret. Rengøringsmidler mv er lukket forsvarligt inde - ledninger er i bokse osv.

 

Jeg skal faktisk lige høre om orkideer er giftige for hunde? Jeg har nemlig to, og er i tvivl om hvor højt de skal stilles:confused::confused::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
haner vel nok sød:oops::-Djeg har faktisk idag, ståetmed sådan en´basse i armene:blink: Også helt magen til! 8 uger og 10 kg tung:mrgreen:

 

Tak :-D - næææ hvor har du dog været så heldig og støde ind i sådan een skøn basse??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
På arbejde:mrgreen:han skulle ind og købe et halsbånd og snor;-)

 

 

Okay - iiih hvor var du heldig så :-D....ved du hvor havde han fået en GD hvalp fra nu? Ej det ved du sikkert ikke, men er bare nysgerrig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres søde ord om Emil :-D

 

 

 

Hehe - ja højden over skulderen ved jeg ikke lige helt. Men han vejer faktisk 8,4 kg pt. :mrgreen: Så derfor så tror jeg ca. de er samme størrelse :lol: - Jeg synes også han er blevet stor. Ja han kommer vel til og veje et sted mellem 60-75 kg når han bliver voksen - så ham tager man ikke lige under armen :mrgreen: og går en tur!

 

 

hehe, ja jeg tænkte nok han allerede var den størrelse nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...