Hop til indhold

Hej jeg hedder Charlie.....:0)


Gæst Bichon Charlie
 Share

Recommended Posts

Gæst Bichon Charlie

Så kommer den endelige præsentation........:vinken: Mange af jer kender mig måske godt lidt..... he he.

 

Jeg hedder Charlie, er lige fyldt 8 uger i går og derfor flyttet hjem til min nye familie i Roskilde. Jeg tilhører mest den "søde" race, men hvis det endelige skal frem, er jeg en Bichon frise hvalp.......:blink:

 

Jeg kom hjem til min nye familie i går, lang tur skal jeg lige hilse og sige :evil:, flere millioner kilometer på kedelig landevej over adskillige broer. :cool: på turen var jeg lidt ked :megaked: lige i starten, men så besluttede jeg at lægge mig til at sove i min mors arme. Og hun nussede mig hele vejen:slem:.

 

Jeg skulle også lige hilse på min nye mors andre børn (altså jeg ved jo godt hvem der er stjernen, men lover ikke at sige noget, de skulle jo nødig blive kede af det, he he :mrgreen:)

De var da også meget søde de der børn, larmede måske lige rigeligt, så da de var gået til køjs, kunne jeg have min mor helt for mig selv.....:lol:

 

I nat sov jeg som en sten! Min mor derimod sov på albuerne, vågnede hele tiden og skulle se om jeg stadig lå i min kurv ved siden af sengen..... ih hvor er hun fjollet! :stupid:he he. Klokken 4 vågnede jeg og gik lige en tur i haven mens min mor sov videre (altså, faktisk var hun med, men det lyder sejere hvis jeg siger jeg gik alene.....:5up:) tissede lige en tår, og lavede en lille pølle :oops::oops:. Og så kan det ellers nok være hende mor gik amok med søde ord og klap og kæl, hun sagde dyyyyygtig hund! Og det var til mig! :klap2:

 

Lagde mig da lige og sov et par timer mere, men blev vækket af min nye mor (havde næsten glemt at jeg jo var flyttet) klokken 6 allerede...... og så sov man lige så godt.......:sove:

 

Nå, men jeg smider lige et lille billede, eller 2...... Ciao mon amigos

 

Charlie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Hehe fed tråd.. Tak for den.. Det var virkelig dagens grin.. Kunne ikke lade være med at sidde og smile for mig selv...

 

Sådan en må jeg da næsten også lave når jeg får min hvalp hjem (jaja lidt abe efter må man vel godt :blink:)

 

Jeg kunne se at du var fra Roskilde.. Ikke?? Hehe

 

Så ville jeg bare sige at der er hvalpetræf i Zoo city i Roskilde, hvis du ikke havde set det. Det er den 20 juni kl. 11 -14... :-D

 

-maria:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Hehe fed tråd.. Tak for den.. Det var virkelig dagens grin.. Kunne ikke lade være med at sidde og smile for mig selv...

 

Sådan en må jeg da næsten også lave når jeg får min hvalp hjem (jaja lidt abe efter må man vel godt :blink:)

 

Jeg kunne se at du var fra Roskilde.. Ikke?? Hehe

 

Så ville jeg bare sige at der er hvalpetræf i Zoo city i Roskilde, hvis du ikke havde set det. Det er den 20 juni kl. 11 -14... :-D

 

-maria:vinken:

 

Tak for den information søde Maria........:blink: jeg kommer helt sikkert, bor kun 300 meter væk fra Maxi Zoo (det er den du mener ikke???).

Og versgo´at abe efter, storgriner........:banan:, glæder mig allerede til at læse din historie......:blink::blink:. Har I fundet ud af om det er en dreng eller en tæve i skal have, hvad skal den hedde, hvor stor bliver den, bor I også i Roskilde???? hva hva hva?? :blink::blink::ivrig::ivrig:

 

God dag til dig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Sikke en hyggelig tråd at vågne op til:blink:

 

Hvor er han lækker og ser så uskyldig ud:rolleyes:

 

Er spændt på hvor længe "uskyldigheden" varer.......:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Tak for den information søde Maria........:blink: jeg kommer helt sikkert, bor kun 300 meter væk fra Maxi Zoo (det er den du mener ikke???).

Og versgo´at abe efter, storgriner........:banan:, glæder mig allerede til at læse din historie......:blink::blink:. Har I fundet ud af om det er en dreng eller en tæve i skal have, hvad skal den hedde, hvor stor bliver den, bor I også i Roskilde???? hva hva hva?? :blink::blink::ivrig::ivrig:

 

God dag til dig :5up:

 

 

 

Jo undskyld.. Det er selvfølgelig Maxi zoo jeg mener.. :stupid: Nej vi bor ikke selv i Roskilde.. Kommer der bare nogen gange.. Jeg Kan godt lide at tage rundt til forskellige dyrebutikker og se på udvalget... hehe Så ja vi kommer vidt omkring..

 

Jamen vi skal have en tæve, som Jeg ikke er helt sikker på hvad skal hedde endnu.. (HAr tænkt på Sophie)

håber det var svar på det meste.. :blink:

 

Og også god dag til dig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Jo undskyld.. Det er selvfølgelig Maxi zoo jeg mener.. :stupid: Nej vi bor ikke selv i Roskilde.. Kommer der bare nogen gange.. Jeg Kan godt lide at tage rundt til forskellige dyrebutikker og se på udvalget... hehe Så ja vi kommer vidt omkring..

 

Jamen vi skal have en tæve, som Jeg ikke er helt sikker på hvad skal hedde endnu.. (HAr tænkt på Sophie)

håber det var svar på det meste.. :blink:

 

Og også god dag til dig..

 

Tak.......:blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heiiiiiiii Charlie. :vinken: :hjerte: :lun:

 

 

Åhhhhhh. :lun: Så fik I ham endelig hjem. :hjerte::hjerte::hjerte: Tillykke!!!!!!!! :-D:-D:-D Hvor var det en sød beretning fra Charlie :blink: og billederne er bare for søde. :lun: :lun: :lun:

 

Ved lige hvordan I har det. :banan::hjerte: Håber du får tid til at poste mere de nærmeste dage. :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Hej Charlie :-D Velkommen her ti hunde-forummet

 

Jeg kan jo allerede regne ud at du er en vældig intelligent hund - med både hjerne og hjerte - eftersom du allerede har lært og stave! ...Og lave stort og småt udenfor - bliv ved med det :lol: , så er jeg sikker på der falder en ekstra godbid (men det har du måske luret??)

 

Vi glæder os til og høre meget mere om hvordan det går hos din nye familie - og når du starter i børnehaveklasse :mrgreen:

 

Mange varme hilsner fra Jeanett.

 

Ps. Du er egentlig meget fotogen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Hej Charlie :-D Velkommen her ti hunde-forummet

 

Jeg kan jo allerede regne ud at du er en vældig intelligent hund - med både hjerne og hjerte - eftersom du allerede har lært og stave! ...Og lave stort og småt udenfor - bliv ved med det :lol: , så er jeg sikker på der falder en ekstra godbid (men det har du måske luret??)

 

Vi glæder os til og høre meget mere om hvordan det går hos din nye familie - og når du starter i børnehaveklasse :mrgreen:

 

Mange varme hilsner fra Jeanett.

 

Ps. Du er egentlig meget fotogen!

 

Griner og vovser mens jeg triller rundt i græsset......:blink:

Jeps jer er meget fremmelig....:mrgreen: starter i BH klasse (altså..... mor kalder det hvalpemotivationshold...... hun er helt håbløs :-D) den 28, dvs lige om lidt. Så må jeg jo se om der kan ryge nogle remoulademadder med i tasken :mrgreen: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Fluffy

Sikke en sød beretning fra Charlie..vent til jeg får min hund på mandag så skal den også have lov at fortælle sin.Billederne er så kære at man smelter over den lille vovse.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...