Hop til indhold

Pis, pis, pis Lexus blev angrebet i dag


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Jeg er lige kommet hjem fra en gå tur med Berner Luna. PÅ vores sidste "felles" stykke af turen Kom en lille sort laghåret (chi?)hund farende ud fra en indkørsel hidsig gøende og gik lige i halsen på Lexus:shock: Lille hund STOOORT EGO! Lexus tog ingen skade. Men fuck hvor var han gal. Heldigvis var Luna-far hurtig til at få fat i lille hund og fik den væk.

 

Er der en herinde med en lille hund som lige vil mødes med os. Jeg er af den overbevisning at jeg må have lexus til at møde en lille venlighund hurtigst muligt. Jeg tror ikke rigtig på at de små hunde vi kender kan hjælpe:( da lexus jo kender dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øj... Godt han ikke kom til skade...:lol::lol:..

 

Det er utroligt, at de der små hunde TØR gå til angreb på store hunde. Jeg har set det her, hvor en veninde har to pomeranere. Og hanhunden jagter frygtløst alle andre hanhunde i alle størrelser, hvis han synes de kommer for tæt til hans damer. --Som regel er det store unge hanhunde, der fortrækker i ren overraskelse. Og så holder de mere afstand næste gang, de mødes. Men jeg må sige, at det er en "interessant" oplevelse, at gå tur sammen med dem:roll:.

 

Lexus må nok bare lære, at mange små hunde har et hidsigt temperament. Selv om han møder vennerne uden problemer, så skal han jo også lære at tackle de små arrige... For dem er der såmænd flest af..

 

Min tidligere hund, Ramses, ville frygtelig gerne tage en kamp med værdige modstandere. Men de der små arrigpropper, dem ignorerede han altså. Selv når de gik til angreb.. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Uha, godt Lexus er ok, og at i fik så hurtig styr på situationen :ae: :5up:

 

Ja, Mio har også lært, at man skal passe på de små med de store egoer - her på vores vej er det de dem der bestemmer :roll: Når altså Mio ikke driller dem, fordi han synes det er lidt sjovt at de bliver så sure... DOH Teenager! :stupid:

 

Ville gerne hjælpe, men jeg tror ikke helt Mio falder under kategorien "små hunde" i dette tilfælde. :mrgreen: Håber i finder en der kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Bella vil helt sikkert gerne mødes med jer, men jeg ved ikke om hun er lille nok.;-)

Jeg er helt sikker på at Lexus også gerne vil møde Bella:blink: Men lige til dette projekt er hun nok ikke den vi søger. MEN vi kan sagtens sætte et måde i kalenderen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet hjem fra en gå tur med Berner Luna. PÅ vores sidste "felles" stykke af turen Kom en lille sort laghåret (chi?)hund farende ud fra en indkørsel hidsig gøende og gik lige i halsen på Lexus:shock: Lille hund STOOORT EGO! Lexus tog ingen skade. Men fuck hvor var han gal. Heldigvis var Luna-far hurtig til at få fat i lille hund og fik den væk.

 

Er der en herinde med en lille hund som lige vil mødes med os. Jeg er af den overbevisning at jeg må have lexus til at møde en lille venlighund hurtigst muligt. Jeg tror ikke rigtig på at de små hunde vi kender kan hjælpe:( da lexus jo kender dem.

Du siger bare til :mrgreen: Vi kan nok mønstre en lille venlig hund.. Lexus skal sq ikke blive hidsig når nu vi pønser på at "pudse" ham på Molly the bitch :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Du siger bare til :mrgreen: Vi kan nok mønstre en lille venlig hund.. Lexus skal sq ikke blive hidsig når nu vi pønser på at "pudse" ham på Molly the bitch :shock:

Hvor lagt oppe i nordjylland bor i? Det kunne være der ikke er så langt som der er til Århus

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et stykke vej:lol: Jeg kender ikke slet ikke nogen hundesteder den vej på

 

 

undskyld jeg blander mig i jeres snak, men der er jo kollerup hundeskov ved fjerritslev eller års hundeskov....

kender desværre ikke nogen af dem, men var bare ideer til evt. mødesteder for jer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
jeg har en lille chihuahua på 2kg, som gerne vil lære at store hunde ikke er farlige.. skal vi slå to fluer med et smæk? :) bor i viborg...

Fed ide!:5up: Hvor når kan du

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
hmm.. måske imorgen? eller lørdag? det er komfirmationstid, og jeg er kok.. så har lidt travlt... :)

Jeg kan imorgen indtil kl ca 15:00-15:30 Lørdag tror jeg, jeg kan hele dagen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Stella hopper op og ned og siger "Vuvuuuuuvuuuuvuvuvuvuvuuuuu"! Jeg tror det betyder "Mig! Mig mig mig mig! MIG!"

 

:-D

Er der ledigt på jeres træningsplads i morgen over middag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...