Hop til indhold

Hundebriller


Umulia
 Share

Recommended Posts

Min gamle hund sad med hovedet ud ad bilvinduet året rundt, uden nogensinde at få problemer, men Vinnies øjne begynder at løbe, bare vi kører en tur op til købmanden.

Så kan man selvfølgelig lade være med at lade kræet stikke hovedet ud, men når de nu så gerne vil, de små :engel:

 

Så tænkte jeg - de der Doggles og andre hundebriller - er der nogen her der har prøvet dem, eller bare kender nogen der har prøvet dem? Der reklameres jo for at de skulle være gode til lige netop den slags situationer...

Link til indlæg
Del på andre sites

HUNDEBRILLER??! Det er da det sjoveste det har jeg aldrig hørt om:-D:-D:-D

 

kan du ikke linke til de der hundebriller, jeg får sjove billeder nethinden:-D Ville gerne se hvordan de ser ud, og også gerne høre erfaringer..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Så har vi fået vores, og kørt den første tur.

De stænk man kan se på glassene stammer fra den ene lille køretur i tørvejr, så det er jo egentlig meget der ikke er røget i øjnene på hende. Hendes øjne løb heller ikke i vand efter turen, som de ellers plejer.

 

umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7386-doggles.jpg

 

Problemet er selvfølgelig at hun ikke rigtig gider at have dem på. Der er ikke noget galt så længe vi kører, men hver gang vi holder for rødt prøver hun at få dem af :lol:

 

De er ellers meget lækre, med brede bløde elastikker og god pasform. Nu må vi se om hun vænner sig til dem - jeg prøver i hvert fald et par gange til.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Hvordan går det med Vinnie og hendes briller?

 

De er jo så seje at jeg overvejer at Freya skal have et par, men jeg ville bare lige høre om Vinnie gider bruge dem?:-D

 

Hun er ikke alt for vild med dem, må jeg indrømme :???: Men nu nåede hun også kun at have dem på et par gange. Jeg holdt nemlig op med at bruge dem da hun fik blodøre, fordi der er en elastik, der skal forbi ørerne, når man giver hunden brillerne på.

 

Hvis du er ligeglad med penge, skal du ikke købe dem her: http://www.coolstuff.dk/Doggles

Der koster de nemlig kun det halve af prisen hos alle de smarte hundebutikker, selv om det er nøjagtigt samme produkt :confused::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...