Hop til indhold

navn til butik


Gæst pjevs
 Share

Recommended Posts

Gæst pjevs

hejsa alle sammen :vinken:, jeg skal lave en hundebutik på nettet, hvor man kan købe forskellige ting, det ville være så dejligt hvis i hjalp mig med navnet på butikken, og sloganet til butikken! :-D det må godt være på engelsk. ja, vinderen for desværre kun æren :(

 

på forhånd tuuusind tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det afhænger jo meget af hvad du forestiller dig du skulle sælge og hvad dit koncept er?

 

Fx. Vil du kun have legetøj af træ og naturgummi? ønsker du at sælge dyrt kvalitetsfoder? Vil det træningsudstyr du sælger, være baseret på en bestemt type af træning eller et bestemt træningskoncept?

Er det hjemmelavede varer, eller mærkevarer?

 

HVAD skal skille dig ud fra de 1000.000 andre netbutikker med dyreartikler?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismohunden
jeg har tænkt mig at sælge hjemmelavede ting :-D som legetøj af snor, og halsbånd, m.m... dog ikke foder :blink:

 

Undskyld at jeg spørger, men jeg mener at have læst, at du er 11-12 år gammel ?:confused:

Redigeret af Gismohunden
Link til indlæg
Del på andre sites

Lad dig ikke skræmme af hvad andre siger, jeg mener at hvis du lyst så spring ud i det.

Det kan godt være at du ikke er så gammel, men hvad gør det ???

 

Find en meget billig hjemmeside f.eks. 123, sæt dine egne ting til salg på den.

Bare du har dine forældres opbakning og ikke smider for mange (lomme) penge i det, så gør det du brænder for.

 

Jeg kan forstå at du selv laver halsbånd og liner i snor, så hvad med at kalde den noget enkelt som : Snore hunden ?

 

Ellers kan du prøve at finde nogen af de bagagerums markeder der rundt omkring. Så kan du også se om det er noget folk vil købe.

 

Men start med at sælge dine egne ting og lad være med at sælge andres ting.

Jeg sender dig held og masser af god karma :vinken:

 

Ps. kan du ikke smide nogle billeder af dine ting her ind ? Så kan vi se hvad der er for noget du laver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...