Hop til indhold

Tisseture


Gæst Snp1981
 Share

Recommended Posts

Gæst Snp1981

Ved godt at jeg som hvalpe ejer skal op mange gange om natten...

 

Men hvorledes udvikles hvalpens 'holdbarhed'

 

Altså hvis vi siger 1½-2 timer som 8 ugers, hvor længe går der så (og i hvilket interval ca) før vi når op på de 6 timer

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke mht til fysiologien bag, men der kan være stoooor forskel fra hvalp til hvalp... nogle sover bare igennem fra dag 1 andre er mange måneder om at sove igennem...

 

jeg tror vi havde Karla ude een gang om natten i ca 5 dage... derefter sov hun igennem fra ca 23-24 aften til rn 5-6 stykker om morgnen... Nu er hun nærmest ikke til at drive ud af sengen kl 7, selvom sidste tissetur var omkring kl 22 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke mht til fysiologien bag, men der kan være stoooor forskel fra hvalp til hvalp... nogle sover bare igennem fra dag 1 andre er mange måneder om at sove igennem...

 

jeg tror vi havde Karla ude een gang om natten i ca 5 dage... derefter sov hun igennem fra ca 23-24 aften til rn 5-6 stykker om morgnen... Nu er hun nærmest ikke til at drive ud af sengen kl 7, selvom sidste tissetur var omkring kl 22 :mrgreen:

 

Jeg har hørt en 'regel' der siger antal måneder din hund er gammel antal timer kan den holde sig. Hvis den er 6 måneder kan den derfor holde sig 6 timer. Det passer egentlig ret godt med Smilla. Jeg lufter hende kl 24 kl 3 og kl 6.30 (hver 3-4 time) og hun er 3 ½ måned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...