Hop til indhold

Lidt om mig


Gæst Malene Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

En lille præsentation af mig selv :D

 

Jeg er en pige på 32 år og jeg bor sammen med min kæreste på en lille landejendom ved Havndal. Jeg er uddannet indenfor landbruget, men arbejder desværre ikke indenfor faget længere.

 

Min store interesse ud over hunde, er avl og ridning af islandske heste og når tiden ikke går med træning af Zacho og diverse huslige gøremål, er jeg ofte at finde på ryggen af en hest. Katte fylder også en god del af min hverdag, dog ikke opdrætsmæssigt, kun til kæl og hygge.

 

Zacho er vores Border collie og en god del af tiden går med at få ham aktiveret på den ene eller anden måde. Han er en hund der elsker at arbejde og få stillet opgaver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Juelsgaard - Stormur fra Vindasi mødte jeg for et par år siden, da han stod til salg - en dejlig hingst, som desværre døde for et par dage siden, men han har sat sine spor i avlen, der står mange dejlige heste efter ham rundt omkring.

 

Det ser ud til, at du bor næsten om hjørnet, så hvis du får lyst til, at klappe lidt på en hest eller 2 siger du bare til :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...