Hop til indhold

En sommerglad broholmer


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Eeejjj hvor han altså bare smuk :-D

 

Der er nu ikke andet som en sommerdag, og kan da godt forstå hundene nyder det i fulde drag!

 

Elsker at han står med halen som en anden hest -:klap::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nanett

CUUUUTE!!! :D

 

Sikke dog en stor farlig vagthund, Aslan er! Hvem ville ikke være bange for sådant et rovdyr, når han voldeligt kaster sig om på ryggen og laver vilde kung fu sparjk mod fjenden - altimens han truende gnasker på en tot græs og har sit bidedyrsvåben ved sin side.

 

I får ingen indbrudstyve, med det bidske kræ. Det er stensikkert!

 

(Eiiii - hvor er han dog lækker!!!)

Link til indlæg
Del på andre sites

CUUUUTE!!! :D

 

Sikke dog en stor farlig vagthund, Aslan er! Hvem ville ikke være bange for sådant et rovdyr, når han voldeligt kaster sig om på ryggen og laver vilde kung fu sparjk mod fjenden - altimens han truende gnasker på en tot græs og har sit bidedyrsvåben ved sin side.

 

I får ingen indbrudstyve, med det bidske kræ. Det er stensikkert!

 

(Eiiii - hvor er han dog lækker!!!)

 

Fniiiiiiiiiiis sådan havde jeg ikke tænkt på det, men du har da ret, men sådan skal man også være når man er igang med at overtage verdens herredømmet! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Min kæreste og jeg er vildt forelsket i Aslan, siden vi faldt over videoerne på youtube. Så om et par år når vi forhåbentligt bor et mere hundeegnet sted, så skal vi da helt klart overveje en broholmer. Og hvis den har en personlighed som Aslan, så er vi lykkelige :)

Så sig endelig til hvis der skulle være hvalpe med ham som far et eller andet sted - lige meget om det er rene broholmere eller fx blandet med labradorer :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...