Hop til indhold

Mini-video af Pero og hans cherrytomat


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Ja, overskriften siger det meste :-D Fangede ham tilfældigt i at lege med den tomat, jeg havde givet ham. Desværre stoppede legen da han fandt ud af at jeg kiggede på ham :blink:

 

Andre der har video af fjolle-lege??

 

 

Og leg med slangen, som han fik i julegave af Dolph og Bitten :mrgreen:

 

Redigeret af PPP-Pero
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, overskriften siger det meste :-D Fangede ham tilfældigt i at lege med den tomat, jeg havde givet ham. Desværre stoppede legen da han fandt ud af at jeg kiggede på ham :blink:

 

Andre der har video af fjolle-lege??

 

 

 

Selvfølgelig stoppede legen............En voksen mand leger ikke at tomaten er hvalpe farlig :mrgreen:

 

 

Iiiiiiiiiih hvor er det dejligt at se lidt fra Pero manden :lun: han er stadig super skøn :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Selvfølgelig stoppede legen............En voksen mand leger ikke at tomaten er hvalpe farlig :mrgreen:

 

 

Iiiiiiiiiih hvor er det dejligt at se lidt fra Pero manden :lun: han er stadig super skøn :hjerte:

 

Haha, lige præcis! Det er sådan noget man leger når man er heeeelt alene :mrgreen:

Han gik faktisk rimelig meget amok på tomaten inden jeg begyndte at filme. Ærgeligt jeg ikke nåede at fange det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Haha, lige præcis! Det er sådan noget man leger når man er heeeelt alene :mrgreen:

Han gik faktisk rimelig meget amok på tomaten inden jeg begyndte at filme. Ærgeligt jeg ikke nåede at fange det:-D

 

Æv kan ikke se filmen :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Æv kan ikke se filmen :megaked:
¨

 

Jeg bliver også nødt til at downloade videoen og åbne den i QuickTime-player, for at se den... Prøver lige at lægge den på Dogster eller Youtube. Øjeblik :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, overskriften siger det meste :-D Fangede ham tilfældigt i at lege med den tomat, jeg havde givet ham. Desværre stoppede legen da han fandt ud af at jeg kiggede på ham :blink:

 

Andre der har video af fjolle-lege??

 

[media]

[/media]

 

Så sødt. Præcis sådan gør Tyson, når han får et griseøre, en tørret lammepølse e.l. - som Aslan siger, leger han, at de er hvalpefarlige. :mrgreen:

 

Og leg med slangen, som han fik i julegave af Dolph og Bitten :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

:lol: Tyson plejer at være fuldstændig kold over for alle lyde, der kommer fra computeren, og det var han også over Peros legeknurren. Men da han så hørte slangen pive, kom han hen til computeren og stirrede intenst på den med hovedet på skrå. Hver gang der kom et nyt piv, vippede han hovedet fra side til side, mens han prøvede at finde ud af, hvor det pivedyr dog kunne gemme sig inde i mors lille, flade kasse. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Her er en gammel video med Tyson, hvor jeg desværre fik afbrudt hans gode ruskeleg med "affen" ved at tage kameraet frem. Det lykkedes mig dog at få sat lidt gang i legen igen. :-)

 

[media]

[/media]

 

Hvor er han sød :lun:

Det er bare så ærgeligt at hundene altid stopper legen når kameraet kommer frem. Man burde have overvågningskameraer i alle rum så man kunne fange alle de gyldne øjeblikke :mrgreen:

 

Her er nogle flere videoer af Pero (som godt nok ikke alle sammen er legevideoer:oops:)

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
jeg bliver jo helt bange når jeg hører ham knurre af slangen

:mrgreen:

 

 

Elsker pero :klap2:

 

Ja, han lyder farlig :mrgreen:

Han knurrer altid meget højt når han leger - også når han leger alene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Prøv forresten at læg mærke til Peros reaktion når jeg stopper med at nusse ham på den video, der hedder "Pero 3" :mrgreen: Først prøver han at få øjenkontakt så han kan sende mig et anklagende sørgmodigt blik og da det ikke virker smider han sig om på ryggen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Nåååårh :lun:

 

Og hvor køber Dolph og Bitten i øvrigt herre fede gaver xD

 

JA! Den slange er virkelig yndlingsyndlings:mrgreen: Han går tit bare rundt med den og får den til at pive... Ret træls i længden faktisk :mrgreen: Men det er sødt på sin helt egen måde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...