Hop til indhold

Vis mig din cocker spaniel


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Gæst mk101
Her er vores..Vi får den hjem den. 3 juni, og kan snart ikke vente. Skal hen og besøge den på tirsdag igen.

 

Billede fra 5½ uge..

 

 

Hvor hyggeligt, at I skal besøge ham igen. Gætter på ventetiden er ved at være lidt for lang efterhånden.

 

Hvilket navn endte I på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Yndlings Eskil!!!

 

Glæder mig til at se ham i morgen. Nå, ja- og også jer da.

Nånå .. Så bliver man bare degraderet til Eskils følgesvende.. Altså nu kan jeg jo godt sige at i morgen så vinder vi ikk? Han er nemlig blevet trimmet helt totalt *host host* professionelt.. Jeg håber det bliver højt solskinsvejr..så stiller vi ham op så dommeren får sol i øjnene :engel::mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Nånå .. Så bliver man bare degraderet til Eskils følgesvende.. Altså nu kan jeg jo godt sige at i morgen så vinder vi ikk? Han er nemlig blevet trimmet helt totalt *host host* professionelt.. Jeg håber det bliver højt solskinsvejr..så stiller vi ham op så dommeren får sol i øjnene :engel::mrgreen:

 

I liiiiiike your way of thinking!

 

Og nej, I er ikke degraderet til Eskils følgesvende - I er mad!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Noanoa
Hvor hyggeligt, at I skal besøge ham igen. Gætter på ventetiden er ved at være lidt for lang efterhånden.

 

Hvilket navn endte I på?

Ja ventetiden er efterhånden lang..

 

Jeg havde en snak med min store pige igår, og sagde vi havde snakket om Silas, det syntes hun var lidt pinligt da en fra hendes klasse hedder Silas..Så sagde jeg Simba...Bare for sjov..Men aner faktisk ik hva det ender med..>Er stadig helt vildt med Silas...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...