Gæst jasoe Skrevet Maj 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 21, 2009 Hej. Er der nogen som ved hvor det er billigst at købe udstyr og foder til sin hvalp/hund. Jeg syntes div. dyreforretninger er temmelig dyre med deres tilbehør, så jeg tænkte at der måtte være andre butikker eller netbutikker hvor det er væsentligt billigere, evt. fra udlandet?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Vil du handle på engelske interenet sider? For så er der en side der hedder noget med zoo (der er en eller anden herinde der kan linket og denne skriver det helt sikkert ) Og når pundet er i bund er det billig at handle der, da du vidst ikke betaler fragt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Du kan prøve www.zooplus.co.uk eller www.zooplus.de - hvem der er billigst kommer helt an på dagskurserne på pund og euro. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 http://www.mghund.dk Peter der har butikken er yderst reel, og meget hjælpsom, hvis der skulle være noget særligt man mangler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 www.mghund.dk Peter der har butikken er yderst reel, og meget hjælpsom, hvis der skulle være noget særligt man mangler. Vil jeg også anbefale - har dog kun brugt dem til at bestille guffere og tyggeting fra.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Iøvrigt har Peter også mgkat.dk mgjagt.dk og mglystfisk.dk for dem med andre interesser :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Denne tråd indeholder links til en masse netbutikker Shop away Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 Denne web-butik www.apporten.dk kan jeg sige god for, de er rimlige i pris og altid meget flinke til at hjælpe hvis man har spørgsmål. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret Maj 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2009 http://www.petfoods.dk har jeg brugt.. ved bestilling over 300 er der gratis levering.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts