Hop til indhold

Undskyld!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne lave en dansk version af denne side: http://www.sorryagain.com/

 

Hvis nogle ansvarlige muskelhundeejere vil være med, så meld Jer her. Der skal købes et domæne og webhotel og evt. laves lidt html hvis nogen kan det - ellers gør jeg det.

 

Hensigten er at gøre politikere, presse og offentlighed opmærksom på at en evt. kommende lov om muskelhunde vil ramme mange uskyldige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Hvis det bare er simpel visning af billeder så kan jeg sagtens lave siden. Hvis der skal være upload funktion af billeder med mulighed for at skrive tekst til eller over så bliver det mere tricky men det kan lade sig gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili

Super fin side du har lavet! Jeg skal nok sende den videre også... men se at få en gruppe oprettet på Facebook også - der når du bredt ud.. og hurtigt! :5up:

 

Meld tilbage her med et link, hvis du gør det - så skal jeg nok gøre mit for at sprede ordet derinde.

 

Held og lykke med projektet! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

For at al rosen nu ikke skal stige dig til hovedet :blink: så vil jeg lige sige, at jeg synes at det er sørgeligt at en stor del af de hunde der er billeder af har kuperede ører :megaked: Det skæmmer siden set med mine øjne :cry:

 

Du er bestemt ikke den eneste der har det sådan. Jeg er også blevet overrasket over hvor mange der er :(

 

Men man er nødt til at holde tingene adskilt. Debatten om ørekupering er en helt anden, og jeg kan godt garantere at det ikke bliver mig, der laver en protestside mod den lov!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...