Hop til indhold

At spise eller ikke at spise, det er spørgsmålet


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg tænker lidt..............jeg vil jo gerne knække koden bag aslans appetit, til dels har jeg acceptere at sådan er aslan jo nu bare en gang indrettet!

 

Men lige den sidste 0.00000000000000001 % af min hjerne overvejer om en hund kan have lille appetit fordi denne ikke fungere godt på almindeligt foder men hvis man derimod satte hunden på skåne tørfoder, så ville dennes appetit stige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm nu har jeg fulgt lidt med i din tråde om Aslan, jeg sidder lige og tænker på om ikke du skulle prøve at ringe rundt til de forskelige foder firmaer ( de gode :roll: ) og høre om ikke de kan sende dig en prøve på deres foder. Det kunne jo være at du fandt noget Aslan bare ikke kan sige nej til.

Ellers er der jo barf, kender flere der har rigtige gode oplevelser med de.

 

Jeg kan anbefale Format tørkost, prøv at se deres hjemme side. www.formatdanmark.dk

Eneste ulempe ved det er at man kan lugte at der er meget fisk i :-D Men Bellas pels ser også godt ud, til trods for at hun er steriliseret og på light så jeg lever med lugten 2 gange dagligt.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan også være at Aslan ved at det er bedre at være en slank dreng, især når man er en meget stor hund!

Vær også opmærksom på at han snart holder med at vokse, og derved skal bruge mindre energi.... Begik selv den fejl med Indy, og hun blev faktisk næsten 5 kilo for tyk :shock: (sp¢rg bare Hailey, det var vist deromkring hun var nede og bes¢ge os :oops::lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...