Hop til indhold

Hejsa


Gæst Benjamin
 Share

Recommended Posts

Gæst Benjamin

Hej allesammen, Jeg hedder Benjamin og er 17 år gammel, jeg valgte igår at melde mig ind på dette forum da det ser ud som et meget godt sted at være og da det aldrig skader at have lidt kontakter rundt omkring hvis man nu skulle bruge noget information omkring hunde/dyrelæger osv.:-D

 

Jeg har en Papillon hund ved navn Ditte som jeg fik lov til at købe for mine egne sparepenge for mine forældre da jeg var 10 år gammel, selvfølgelig var mine forældre med dengang men hunden er stadig min og jeg har selv ansvaret for hende idag og hun har rigtigt været mit lille barn i de 7 år jeg har haft hende.:mrgreen:

 

Ditte er en glad lille hund der elsker at gå lange ture, vi startede oprindeligt med at skulle have denne Race da mine forældre ikke kan tåle hunde og at papillonen skulle være en allergivenlig race og i de 7 år vi har haft hende har mine forældre ikke haft problemer med deres allergi.:rolleyes:

 

Men jeg har dog gået over og fået en meget stor forkærlighed for denne race så jeg kan helt sikkert godt finde på at få sådan en igen engang i fremtiden.

 

 

Venlig Hilsen Benjamin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Benjamin

Mange tak allesammen, Jeg har lige et spørgsmål, Jeg får hver dag en E-mail herfra pga. denne tråd som jeg har oprettet hvor der står noget med statistik osv. det er lidt irreterende så mit spørgsmål er kan den funktion ikke slås fra? :lol: Jeg har nemlig prøvet.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...