Hop til indhold

Hej fra Fluffy


Gæst Fluffy
 Share

Recommended Posts

Gæst Fluffy

Så kom jeg hjem til min nye mor og far. De er bare så søde og jeg klarede hele turen ude at pive, oppe fra Svenstrup og til Nyrup på Midtsjælland hvor jeg skal bo i et stort hus med dejlig have. Jeg har sovet 6 timer i nat uden uheld på gulvet men så gjorde jeg bare noget værre noget inde på gulvtæppet hi hi...Jeg kommer når min mor kalder for så bliver hun så glad.Min far kan ikke lide små hunde siger han, men han aer mig da hele tiden og lukker mig ud af køkkenet hvor min mor har sat et gitter op, så jeg skal være der når hun laver noget..:blink:

Jeg hedder Fluffy og en rigtig hanhund,og jeg er en bichon frisé med let og luftigt hår helt hvid og er 9 uger. Jeg tror jeg er den kønneste hvalp i verden.Nu skal jeg bare have mine forældre opdraget til at gøre ting og sager, eks. hvis de kan lære at kalde på mig kommer jeg farende. Hvis de vil gå tur så ok så går jeg med osv..Men det skulle ikke være noget problem.

Fluffy er et godt navn, vi hunde kan lide navne der er bløde og som ender på iiihhh yhhh...så det er ok de har givet mig det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Så kom jeg hjem til min nye mor og far. De er bare så søde og jeg klarede hele turen ude at pive, oppe fra Svenstrup og til Nyrup på Midtsjælland hvor jeg skal bo i et stort hus med dejlig have. Jeg har sovet 6 timer i nat uden uheld på gulvet men så gjorde jeg bare noget værre noget inde på gulvtæppet hi hi...Jeg kommer når min mor kalder for så bliver hun så glad.Min far kan ikke lide små hunde siger han, men han aer mig da hele tiden og lukker mig ud af køkkenet hvor min mor har sat et gitter op, så jeg skal være der når hun laver noget..:blink:

Jeg hedder Fluffy og en rigtig hanhund,og jeg er en bichon frisé med let og luftigt hår helt hvid og er 9 uger. Jeg tror jeg er den kønneste hvalp i verden.Nu skal jeg bare have mine forældre opdraget til at gøre ting og sager, eks. hvis de kan lære at kalde på mig kommer jeg farende. Hvis de vil gå tur så ok så går jeg med osv..Men det skulle ikke være noget problem.

Fluffy er et godt navn, vi hunde kan lide navne der er bløde og som ender på iiihhh yhhh...så det er ok de har givet mig det.

 

Halløjsa Fluf-body...... yo! :blink:

Velkommen hertil.......:mrgreen::mrgreen: Ja jeg er jo gammel i gårde, har været her i flere (ja altså, mor siger det er UGER men jeg mener jo bestemt det må være ÅR).......:klap2:

Jeg er også en af de der uld-dyr! Og nu skal du ellers lige ha et par tips med på vejen. Helt gratis enda. :engel:

 

Altså det der med at gå i haven om natten, er top fedt. Det kan vare ved i timevis fordi din mor tålmodigt sidder og venter på at du lige tisser en lille tår. Men fluffy, hvis du lige tøver en kende med at tisse og i stedet udforsker græplænen og rosenbedet bliver det MEGET sjovere. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Og når nu din mor tror at hun skal rede din uld-agtige pels og gør det hele klar til den store hyggestund, skal du bare bide i kammen hele tiden og cirkle rundt om dig selv mens din mor (til alles store morskab) prøver at få di gtil at stå ordentlig..... så scorer du lige et par ekstra godbider på DEN bekostning.......:blink::blink:

 

Ja ja Fluffy, jeg har skam mange flere gode kort i ærmet, men dem får du en anden dag....

 

Skulle du (om et par år når du er blevet ligeså stor som mig.......:slem::slem:)

finde på nogle gode tricks du lige kan fortælle videre, så gør det endelig......:blink::blink: og jeg inviterer gerne på Frolic godbider i Roskilde hvis du skulle ha lyst at komme forbi....:mrgreen::mrgreen::mrgreen: (og så kunne vi jo også lige udtænke nogle fede narrestreger sammen....:evil::evil::evil:)

 

ciao fra Charlie (10 år (uger))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fluffy

Tak for alle de søde hilsner jeg har fået. Mht at lægge billeder ind er det altså lidt svært jeg synes det her Hunde forum er svært. Nå men jeg lærer det vel hen ad vejen. Der er så mange ting jeg ikke ved hvad betyder. Men jeg må øve mig og så kommer det vel med tiden og gør jeg noget fjollet så bær over med mig jeg er snart 55 år og ikke vant til sådanne sider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

Hej fluffy og velkommen til :vinken: (gælder også mor)

 

Vi ælsker at se billeder, og skal du have hjælp enten til hjemmesiden eller til gode drilleråd... (mor) ønsker måske hjælp til at løse dem så vil vi også gøre hvad vi kan der. Det er i hvertifald det jeg har oplevet, og bliver ved med at opleve herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...