Hop til indhold

Cujo og Hjalter laver tricks

guanomo
 Share

Recommended Posts

Åhh, jeg fik helt tårer i øjnene:lun: Hvor er de søde sammen. Man kan ligefrem se at Cujo tænker: "Hmm, hvad er det dog han vil have mig til???":mrgreen:

Hvor er Cujo dog tålmodig, det dèr havde min hund aldrig fundet sig i. :lol: Og sikke øjne han kan sende.*SMELTE*

tak :oops:

ja tålmodighed har han masser af :mrgreen:

og ja, tit tænker han nok "hvad skal han nu" ligesom her hvor hjalte er kravlet op i hans kurv for at sige hej da vi kom hjem i søndags efter lige at have været ude at handle lidt.

guanomo-albums-cujo-blandet-picture7272-love.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke noget at blive flov over, det var bestemt ikke ment som kritik :ae: Du ved at jeg elsker de videoer :-D

Og hvad mener du med den sidste sætning hva'?? :slem: :mrgreen:

Men cujo kan også finde på bare at skride når vi laver øvelser med ham, sit, dæk ect. Han kigger på en "aii, det her gider jeg ikke igen, DU må altså have lært det snart, ses makker" og så vender han bare rundt og går :roll:

at underholdnings værdien i dem ikke er særlig spændende :gab:

Men du kan da se den her, det er 15 min efter den anden video, det er ikke liv og glade dage det hele her :mrgreen: tror hjalte MEGET gerne vil have den snor, lille pus dog :ae:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg prøver jo at hjælpe ham den bette med at få snoren :evil: du filmer jo aldrig noomi og hendes tricks? vel!

Temperament? pjat :roll::engel: bare tæt på sengetid :pift:

Næh, for så ville alle mine videofilm blive lige som den du lige har postet :oops: Der er jo kun mig til både at lave tricksene og filme :megaked: Jeg tænker at det bliver en smule svært at filme en zig-zag eller high 10 samtidig med min egen deltagelse :mrgreen: Måske jeg skulle investere i et pande-kamera?? :hmm: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, for så ville alle mine videofilm blive lige som den du lige har postet :oops: Der er jo kun mig til både at lave tricksene og filme :megaked: Jeg tænker at det bliver en smule svært at filme en zig-zag eller high 10 samtidig med min egen deltagelse :mrgreen: Måske jeg skulle investere i et pande-kamera?? :hmm: :mrgreen:

hvis du investere i sådan et, så husk at filme spejlet :mrgreen:

men du kommer da bare med noomi, så filmer jeg da gerne jer 2 lave tricks :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Cujo dog tålmodig, det dèr havde min hund aldrig fundet sig i. :lol: Og sikke øjne han kan sende.*SMELTE*

Ja godt du ikke har en Petrine-hund, så var Hjalte for længst blevet flænset - min kæphest er altså ingen unger i kurven, synes det er synd :neutral: (men jeg er så inkarneret human-yngel-hader)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella
Poster jo kun 1/3 af dem :oops: de er ikke alle sammen "HF" materiale :engel:

Jeg har lidt på fornemmelsen at den anden 2/3 er om muligt endnu mere interessant, eller aktion fyldt. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites