guanomo Skrevet Maj 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 26, 2009 Ved godt videoen er kort og en hel tråd for det måske er lidt overkill, MEN synes nu videoen illustrere hvordan de 2 oftest har det sammen [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Hvor er de bare dejlige sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Åhh, jeg fik helt tårer i øjnene:lun: Hvor er de søde sammen. Man kan ligefrem se at Cujo tænker: "Hmm, hvad er det dog han vil have mig til???":mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Hvor er Cujo dog tålmodig, det dèr havde min hund aldrig fundet sig i. Og sikke øjne han kan sende.*SMELTE* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Åhh, jeg fik helt tårer i øjnene:lun: Hvor er de søde sammen. Man kan ligefrem se at Cujo tænker: "Hmm, hvad er det dog han vil have mig til???":mrgreen: Hvor er Cujo dog tålmodig, det dèr havde min hund aldrig fundet sig i. Og sikke øjne han kan sende.*SMELTE* tak ja tålmodighed har han masser af og ja, tit tænker han nok "hvad skal han nu" ligesom her hvor hjalte er kravlet op i hans kurv for at sige hej da vi kom hjem i søndags efter lige at have været ude at handle lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Haha et lidt skeptisk blik Hvor er de søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 He he, jeg er vild med det der tålmodige og overbærende udtryk Cujo har i ansigtet "Hvad laver han nuuuu skøre dreng, nå, jeg kan da gi' ham poten" ..... "aaaj, jeg magter det ikke i dag, jeg skrider sgu" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 He he, jeg er vild med det der tålmodige og overbærende udtryk Cujo har i ansigtet "Hvad laver han nuuuu skøre dreng, nå, jeg kan da gi' ham poten" ..... "aaaj, jeg magter det ikke i dag, jeg skrider sgu" en go' fortolkning :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 en go' fortolkning :5up: Tak, jeg får min helt egen lille historie ud af det hver gang du poster en video af de to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Tak, jeg får min helt egen lille historie ud af det hver gang du poster en video af de to Poster jo kun 1/3 af dem de er ikke alle sammen "HF" materiale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Poster jo kun 1/3 af dem de er ikke alle sammen "HF" materiale Ikke noget at blive flov over, det var bestemt ikke ment som kritik :ae: Du ved at jeg elsker de videoer Og hvad mener du med den sidste sætning hva'?? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Ikke noget at blive flov over, det var bestemt ikke ment som kritik :ae: Du ved at jeg elsker de videoer Og hvad mener du med den sidste sætning hva'?? :slem: Men cujo kan også finde på bare at skride når vi laver øvelser med ham, sit, dæk ect. Han kigger på en "aii, det her gider jeg ikke igen, DU må altså have lært det snart, ses makker" og så vender han bare rundt og går at underholdnings værdien i dem ikke er særlig spændende Men du kan da se den her, det er 15 min efter den anden video, det er ikke liv og glade dage det hele her tror hjalte MEGET gerne vil have den snor, lille pus dog :ae: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Aner man en smule temperament hos den lille??? Ps.: Godt filmet Guanomo :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Aner man en smule temperament hos den lille??? Ps.: Godt filmet Guanomo :5up: jeg prøver jo at hjælpe ham den bette med at få snoren du filmer jo aldrig noomi og hendes tricks? vel! Temperament? pjat bare tæt på sengetid :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 jeg prøver jo at hjælpe ham den bette med at få snoren du filmer jo aldrig noomi og hendes tricks? vel! Temperament? pjat bare tæt på sengetid :pift: Næh, for så ville alle mine videofilm blive lige som den du lige har postet Der er jo kun mig til både at lave tricksene og filme Jeg tænker at det bliver en smule svært at filme en zig-zag eller high 10 samtidig med min egen deltagelse Måske jeg skulle investere i et pande-kamera?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 Næh, for så ville alle mine videofilm blive lige som den du lige har postet Der er jo kun mig til både at lave tricksene og filme Jeg tænker at det bliver en smule svært at filme en zig-zag eller high 10 samtidig med min egen deltagelse Måske jeg skulle investere i et pande-kamera?? :hmm: hvis du investere i sådan et, så husk at filme spejlet men du kommer da bare med noomi, så filmer jeg da gerne jer 2 lave tricks :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2009 hvis du investere i sådan et, så husk at filme spejlet Ikke på vilkår!!! men du kommer da bare med noomi, så filmer jeg da gerne jer 2 lave tricks :pift: He he, godt forsøgt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Du har simpelthen bare sådan nogle bedårende drenge Men dyam hjalte har et temperament Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Hvor er Cujo dog tålmodig, det dèr havde min hund aldrig fundet sig i. Og sikke øjne han kan sende.*SMELTE* Ja godt du ikke har en Petrine-hund, så var Hjalte for længst blevet flænset - min kæphest er altså ingen unger i kurven, synes det er synd (men jeg er så inkarneret human-yngel-hader) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TigerBella Besvaret Maj 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Poster jo kun 1/3 af dem de er ikke alle sammen "HF" materiale Jeg har lidt på fornemmelsen at den anden 2/3 er om muligt endnu mere interessant, eller aktion fyldt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2009 Jeg har lidt på fornemmelsen at den anden 2/3 er om muligt endnu mere interessant, eller aktion fyldt. :lol: you never know Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts