Hop til indhold

Adeles Sherlock i Vi med Hunds "Månedens hund"-konkurrence


sonja77
 Share

Recommended Posts

Sådan, helt tilfældigvis, tror jeg det er fordi tråden er gammelt og afstemningen afsluttet :blink:

 

Har dog ikke trykket på linket selv endnu :engel:

 

Din lille skiderik, hvorfor er du altid klogere end mig. :lol:

 

Jeg læste faktisk tråden helt hen til det sidste på side 2. Skulle nok have læst lidt længere. :oops:

 

Nå, men det er nok også godt nok. Jeg har en tendens til bare at stemme på dem der ingen stemmer får fordi jeg synes det er synd for ejerne. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Din lille skiderik, hvorfor er du altid klogere end mig. :lol:

 

:nar:

 

Ej, altid er nu så meget sagt :blink:

 

Jeg læste faktisk tråden helt hen til det sidste på side 2. Skulle nok have læst lidt længere. :oops:

 

God regel - læste første side og sidste eller 2 sidste sider - altid - så klokker du ikke SÅ slemt i det :blink:

 

Nå, men det er nok også godt nok. Jeg har en tendens til bare at stemme på dem der ingen stemmer får fordi jeg synes det er synd for ejerne. :(

 

Det kan jeg sq godt forstå - er også så glad for, at vi kan stemme på flere i månedens hund her på HF, så er der aldrig nogen, der går ud uden stemmer :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

:nar:

 

Ej, altid er nu så meget sagt :blink:

Lige nu er tiden ikke inde til at være beskeden. Gør dog som vi andre..... jog i det. :lol:

 

 

God regel - læste første side og sidste eller 2 sidste sider - altid - så klokker du ikke SÅ slemt i det :blink:

Se, det var jo det jeg sagde. :mrgreen: Kan ikke gøre for det, men jeg elsker den sætning.

 

Det kan jeg sq godt forstå - er også så glad for, at vi kan stemme på flere i månedens hund her på HF, så er der aldrig nogen, der går ud uden stemmer :klap2:

Det er rigtigt men jeg kan nu alligevel ikke lide det. Stemmer sjældent fordi min samvittighed ikke kan klare det. Generelt synes jeg alle hunde er søde og har sgu svært ved at nogle, underforstået, synes andre hunde er sødere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er tiden ikke inde til at være beskeden. Gør dog som vi andre..... jog i det. :lol:

 

Ikke min stil at jogge-jogge i det :engel:

 

Se, det var jo det jeg sagde. :mrgreen: Kan ikke gøre for det, men jeg elsker den sætning.

 

Hvad sagde du? :mrgreen:

 

Det var da bare et godt råd, som du kan tage til dig, hvis du vil :engel:

 

Det er rigtigt men jeg kan nu alligevel ikke lide det. Stemmer sjældent fordi min samvittighed ikke kan klare det. Generelt synes jeg alle hunde er søde og har sgu svært ved at nogle, underforstået, synes andre hunde er sødere.

 

Psst - du stemmer sjældent på, hvor søde folks hunde er - men det imod om folks evne til at tage billedet :mrgreen:

 

Og folk beder jo selv om det :engel: Selvom de selvfølgelig håber :mrgreen:

 

Men jo, kan godt følge dig henad vejen :ae: Tænker heldigvis bare ikke selv så meget over det normalt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hey, smukke Freya...:vinken:

 

Det undrer slet ikke mit lille hundehoved at DU blev månedens hund..Du er altså lidt for sød :lun:

 

Men kan du så ikke hjælpe sådan en gut som mig? Har du tips og tricks til hvilke poseringer der er gode og hvilket fjæs man skal lave?? :engel:

 

Jeg SKAL bare på med i bladet!...:cool: Det ville være for sejt!

 

 

taaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!!!!!:blink:

 

Ømmmm gode poseringer... sidde med hovedet på skrå, have blomster i munden, sidde med tungen ud... hmmm.... måske jeg kommer på flere idéer... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
taaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!!!!!:blink:

 

Ømmmm gode poseringer... sidde med hovedet på skrå, have blomster i munden, sidde med tungen ud... hmmm.... måske jeg kommer på flere idéer... :)

 

Tark søde Freya, det kunne jo være jeg kunne imponere dig lidt, hvis jeg også kom i "Vi Med Hund"??? :lun::lun::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...