Hop til indhold

Silke - Japansk Spids


Gæst Stokholm
 Share

Recommended Posts

Gæst Stokholm

Vi kunne godt tænke os at få parret Silke med en hanhund af samme race.

Silke er 2½ år og sund og rask. Silke har ingen stamtavle, vi har hentet hende i Nordjylland, bor selv i Storkøbenhavn

Redigeret af Stokholm
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Gæst Tiger Nina

Hejsa,

 

Jeg ved godt at det er længe siden du skrev om Silke, men ville bare sige at jeg har en fantastisk samojedehan, som snart er kønsmoden, og blandinger af japansk spids og samojeder er bare de dejligste hunde!

 

K.H. Nina.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber at dit svar er en dårlig joke, som jeg ikke forstår? eller at jeg har misforstået et eller andet...

 

Er det ikke en hvalp du har?

 

Nej da,.... :blink: han er vel 5 mdr. nu - ikke checket for en skid - og en tæve af japansk spids (hvis hun bliver parret med en samojed der nok vejer det 5 dobbelte) vil da slet ikke løbe nogen risiko i forbindelse med fødslen. :roll:

 

Nu er det så længe siden at tråden blev oprettet og trådstarter har kun skrevet dette indlæg (hvilket jeg faktisk synes virker lidt tyndt) men ellers synes jeg at besvarelser som denne burde fjernes. Der må være grænser for hvad man tilbyder, der kan lede til dyrplageri og dårlige hundeliv/ skæbner.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Stokholm

Ja, det er længe siden at tråden blev oprettet og dengang var jeg på hver og hver anden dag for at se og der var nogle svar men som tiden gik glemte vi denne annonce da der jo ikke var noget held.

 

Tak for tilbuddet med din samojede, men jeg vil ikke parre Silke med en hanhund der er større end hende selv.

 

Det er ikke lykkedes os endnu at få hvalpe,:lun: Vi prøver en sidste gang med dyrlægens hjælp næste gang. Desværre er det ikke lykkedes for os at finde en japansk spidshan så det bliver formentlig en kooikerhondje og skulle det lykkedes så har vi allerede en ventelist på hvalpe fra folk der kender disse to racer.

 

Tak for jeres indlæg:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...
Gæst Dinky67
Ja, det er længe siden at tråden blev oprettet og dengang var jeg på hver og hver anden dag for at se og der var nogle svar men som tiden gik glemte vi denne annonce da der jo ikke var noget held.

 

Tak for tilbuddet med din samojede, men jeg vil ikke parre Silke med en hanhund der er større end hende selv.

 

Det er ikke lykkedes os endnu at få hvalpe,:lun: Vi prøver en sidste gang med dyrlægens hjælp næste gang. Desværre er det ikke lykkedes for os at finde en japansk spidshan så det bliver formentlig en kooikerhondje og skulle det lykkedes så har vi allerede en ventelist på hvalpe fra folk der kender disse to racer.

 

Tak for jeres indlæg:vinken:

Hej Vil lige høre om du fik en Japansk Spids ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...