Hop til indhold

Hvad er det lige der sker her?


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Jeg tør ikke klikke på linket...

Jeg læste ekstrabladet i dag. Så jeg formoder, at der er tale om en hængt labrador...

Jeg tudede altså da jeg læste artiklen. Jeg kunne slet ikke se på billedet. Og jeg kunne næsten ikke holde op med at tude igen...

oj... jeg ER altså osse træt i dag... Så bliver jeg lidt tudevorn... :cry:

 

Men det ændrer ikke på, at det er mere end grimt...

Mon ikke, de finder ejeren snart?

Jeg håber bare, at det er ejeren, der har gjort det...

Det er ikke til at bære at tænke på, at det måske er "nogens" hund, som er blevet stjålet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mille07

forfærdeligt.

 

Når man tænker på hvordan Mille kan hyle, når man kommer til at træde hende på poten, så er det der helt uudholdeligt at tænke på. Hvordan kan man bare blive ved og ved indtil hunden dør? :cry:

Hvad er det for nogle mennesker, der går frit omkring? Det er jo mere end almindeligt sygt det der. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bangkeaw

Hvis det ikke er ejeren der har gjort det, hvorfor staar han saa ikke frem ?

 

Jeg er ikke i tvivl om hvilket folkefaerd der har gjort det, har set ligende tilfaelde foer, da jeg boede i DK.

 

Max 1 aar i brummen for den slags er i mine oejne ogsaa kriminelt, i disse situationer burde gabbestokken findes frem igen, stille op et offentligt sted, saa forbryderen rigtigt kan blive ydmyget, gerne med lidt prikken i ansigtet med en skarp genstand, og derefter en del aar i brummen ( 10 )

 

Det er haarde ord fra mig, men jeg mener det faktisk !!!!!!!!!

 

Stakkels vovse...... :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...