Hop til indhold

Emil er på forsiden af Vi Med Hund :)


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst Bichon Charlie

Tillykke med "front Page" baby..........:klap2::klap2: Han ligner en model-stjerne......:engel:

 

Han ser bare top lækker ud (også der)......:mrgreen::mrgreen:. Og meget fræk og hvalpe agtig......:mrgreen::mrgreen:

 

Køber det blad first thing in the morning........:blink::blink:

Er der også en artikel med ham?? Eller?

 

Hvordan lykkedes det lige at få ham på forsiden??? Griner......:oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Neej hvor sjovt... Elliott var sjovt nok på forsiden af Sheltiebladet da han var på samme alder... Eller:-):rolleyes:

 

Det kan jeg sagtens forstå han kom - han er da den mest yndige sheltie man kan forestille sig, og hører derfor naturligvis til på forsiden!! :-D:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Nu jeg tænker over det, har han ytret hvor meget han ønskede sig selv på forsiden af enten "Vi Med Hund" eller "Hot Testosterone" :mrgreen::mrgreen: ----

 

Men jeg tænker alligevel....Ku han finde på dét!? :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu jeg tænker over det, har han ytret hvor meget han ønskede sig selv på forsiden af enten "Vi Med Hund" eller "Hot Testosterone" :mrgreen::mrgreen: ----

 

Men jeg tænker alligevel....Ku han finde på dét!? :hmm::mrgreen:

 

 

Altså, aslan har været igang med at planlægge verdens herredømmet siden han var 3 mdr, Garantere Emil er ligeså udspekuleret!

 

 

Ja, vi er doomed :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

He he, der FIK du mig Emil........ Bavian................:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Men, hvis du øver vinklerne rigtig godt, kan det være du kommer på forsiden en dag......:0)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
He he, der FIK du mig Emil........ Bavian................:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Men, hvis du øver vinklerne rigtig godt, kan det være du kommer på forsiden en dag......:0)

 

Hahaha, hoppede du på den Charlie?? - Kom ikke sig at du ikke har drømt om og være på forsiden og blive celeb!!??

 

Og de deraf følgende lækre pelsbamser der står i kø foran din dør og sender dig fangaver, såsom griseører og kallun :mums::klap2::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Hahaha, hoppede du på den Charlie?? - Kom ikke sig at du ikke har drømt om og være på forsiden og blive celeb!!??

 

Og de deraf følgende lækre pelsbamser der står i kø foran din dør og sender dig fangaver, såsom griseører og kallun :mums::klap2::slem:

 

 

Griseører...........:blink::blink::blink: I like it! Pelsbamser ..........:hjerte::hjerte::hjerte: I love it!

Gad også godt være celeb......! Måske vi skulle blive makkerpar Emil.... Os to! Blive filmstjerner sammen, modeller, kongelige og tage til de FEDESTE fester.....:mrgreen::mrgreen: og møde nogle hotte chicks! Hø hø. Hva si´r du.....?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Helt bestemt! - bare du udvikler tyk hud, for du ved jo godt hvor mange misundelige hanbamser der findes derude, når vi begynder og kaste os i pelsmadammer, gratis ben og pølser og får ultra store, bløde senge og crashe i! :klap::banan:

 

Men egentlig er jeg sikker på du, trods størrelsen, er max sej Charlie - jeg har jo smug-læst hvilke triks du har i ærmet derhjemme :blink:

 

-----RESPEEEKT------til småfolket....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...