Hop til indhold

Bur


Amocca
 Share

Recommended Posts

Hvis man nu ville have sig et bur - i metal - som skulle bruges til "opbevaring" af kræ under fx konkurrencer, seminarer og des lige...

 

Ville I da anbefale skråbur eller firkantet bur?

 

Det skal være af metal / eller evt. plastic - da hunden selv kan lyne lynlåse op - så stof duer ikke!

 

Jeg har i øjeblikket kig på disse to (se vedhæftet)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Umiddelbart ville jeg vælge det øverste - det andet er jo udformet på den måde, for at kunne passe ind i en given bil.

 

Vi bruger selv de store fra Harald Nyborg og de 2 ældste er 5 år gamle og holder stadig - mener de koster 350 kr og har målene 90 cm lang og 60 bred (ca) højden kan jeg ikke lige huske, men en border collie kan snildt både sitte, dække og stå op, uden at ørerne kommer i klemme :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ville jeg vælge det øverste - det andet er jo udformet på den måde, for at kunne passe ind i en given bil.

 

Vi bruger selv de store fra Harald Nyborg og de 2 ældste er 5 år gamle og holder stadig - mener de koster 350 kr og har målene 90 cm lang og 60 bred (ca) højden kan jeg ikke lige huske, men en border collie kan snildt både sitte, dække og stå op, uden at ørerne kommer i klemme :blink:

 

jeg har luret på den i harald nyborg - men den er bare kasse-stor at slæbe omkring - og nu er min hund altså et bette kræ, så jeg behøver jo ikke nødvendigvis 90 i længden....

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ville jeg vælge det øverste - det andet er jo udformet på den måde, for at kunne passe ind i en given bil.

 

Vi bruger selv de store fra Harald Nyborg og de 2 ældste er 5 år gamle og holder stadig - mener de koster 350 kr og har målene 90 cm lang og 60 bred (ca) højden kan jeg ikke lige huske, men en border collie kan snildt både sitte, dække og stå op, uden at ørerne kommer i klemme :blink:

 

De virker også fint både herhjemme og på træningspladsen ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
De virker også fint både herhjemme og på træningspladsen ;o)

 

Måske man skulle overveje at bruge det til stillingsskift - det ville da gøre øvelsen noget nemmere... mon man også må bruge det under konkurrencer?! :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
hmmm... det øverste er fra en annonce i gul og gratis. Det har målene 56 cm højt og 47 cm bredt samt 60 cm dybt

 

Tror I (der har set min hund :mrgreen:) at det er stort nok til Karla kan ligge ned i det?

 

Hun er en bitte smule større end en rigtig dansk/svensk gårdhund

 

Hvis du ikke får den, så er muligheden er jo også en stor kattetransportkasse - den vi har er ca de mål :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hmmm.... det har vi slet ikke prøvet endnu - men det virker vel lige så godt som de der trækasser, de brugte før i tiden :mrgreen:

 

Jamen du afprøver det da bare - men husk billeddokumentation :blink:

 

Piiiist - jeg kommer gerne og foreviger øjeblikket, men garanterer ikke at de ikke bliver lidt rystede pga evt latteranfald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Top - det skal ikke være til en prøve, vel?

 

Nej da - hader at se folk blive smidt af banen med skældsord fra dommeren... det er så synd for hunden, at den skal luske efter ejeren :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg købte buret idag - det firkantede - og det ser ud til at være godkendt.... Karla har tygget tyggeben i det og redt seng og fundet godbidder i tæppet... så gode takter :-)

 

Dejligt med en ny hule :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...