Hop til indhold

Cykler du med hunden?


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg var begyndt at cykle med Luna.. Hun HADER det.. men hun skal tabe sig, så der er ikke så meget at gøre... Aj hun var faktisk begyndt at blive helt god til det, men så endte vi lige med et forvredet knæ forrige mandag, så vi hviler... Ja og nu er der så oss lige et overfald vi skal komme os over, men SÅ skal vi oss i gang igen.. Vi kører dog pt maks 17-18 minutter

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg kun havde Akita cyklede jeg rigtig meget med hende, det var vores måde at komme rundt på. Jeg arbejdede 4-5 km væk hjemmefra, og hun var med næsten hver dag. Hun var 1 år da jeg startede med at lære hende det. På vejene, i snor, travede hun altid kun, men hvis vi var i arealer med græs og hun kunne l¢be fri, kom der lidt mere fart på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Nej tak, der skal mere til. En citroen C5 stationcar på hvide plader, så kan vi tale om det. :cool:

 

God smag...........:5up::mrgreen: Sådan en vil jeg også ha´....... Men ak! I stedet har vi "pisselorte bilen" som holder i garagen......:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...