Hop til indhold

Hvalpeleg


Lonny
 Share

Recommended Posts

aaarrrhhh farlige kamphunde :mrgreen:

 

Kæft hun vokser hurtigt :shock:

 

Ja, det går bare stærkt :shock:

 

Den lille lidt usikre hvalp der startede med at komme til hvalpeleg, hun er fuldstændig forsvundet ud i den blå luft. Og i stedet er der kommet en lille dame, som bare elsker at lege med (næsten) alle :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er det en herlig video :cool:

Hvor gamle er hundene? Skal nemlig selv på besøg hos en anden lab hvalp, som er 3 uger ældre. Jeg er lidt bekymret for min, som er en anelse forsigtig af sig :???: Men vi er der selvfølgelig og afbryder legen, hvis det ikke går - skal jo være en positiv oplevelse for begge hvalpe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Søøøøde vapsere :-D

 

Den mindste synes vist ikke altid det var så sjovt, gjorde han/hun?

 

Den mindste skulle ifølge min mening slet ikke have været med, hun var kun 8 uger gammel. Men ejeren insisterede på at det ikke var noget problem.

Men det syntes jeg nu alligevel det var, jeg syntes det var synd for den, fordi at de store hvalpe har jo slet ikke lært at tage hensyn...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er det en herlig video :cool:

Hvor gamle er hundene? Skal nemlig selv på besøg hos en anden lab hvalp, som er 3 uger ældre. Jeg er lidt bekymret for min, som er en anelse forsigtig af sig :???: Men vi er der selvfølgelig og afbryder legen, hvis det ikke går - skal jo være en positiv oplevelse for begge hvalpe :-)

 

Bortset fra den Bulldogg'en, så var de alle yngre end Luna.

 

Bulldogg'en var 4,5 måned

Den store Amstaff var 13 uger

Den lille Amstaff var 8 uger

 

Men en anden gang så vil jeg foretrække at der enten er flere hunde eller kun 2 hunde, da 3 stks. (den på 8 uger tæller slet ikke med) altså ikke er et godt antal, idet at det ender med at 2 af dem rotter sig sammen om den 3.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...