Hop til indhold

Et par LP videoer


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Da jeg gik ud i haven med Chivas her til aften for lige at lave et par småting med, tog jeg kameraet med og fik optaget en lille bitte video med fremløb til kegle og stillingsskift. Den sidste del af stillingsskiftet kunne være noget bedre, den lille sjuskepeter, så det skal vi lige have arbejdet lidt på :-)

 

 

Da jeg sad og rodede med Chivas' video, kom jeg i tanke om en gammel en fra Cody's første LP3 prøve, resultatet er ikke værd at nævne og det fremgår vist også af videoen hvorfor ;-) Men Cody hyggede sig gevaldigt :-D Cody er liiige knap 9 år på denne video; den er fra d. 2 april 2006 og Cody fyldte 9 år d. 23 april 2006 :-)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Jeg har mht. lydighedstræning overhovedet ikke sans for detaljer, så jeg synes bare det ser fantastisk ud. :5up: Synes både Chivas og Cody er EKSTREEEMT dygtige på dine videoer. :mrgreen:

 

Og sjovt at se dem med siden til. På dit profilbillede ligner de faktisk lidt bordercollier (mest Chivas). Undskyld. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :-D

 

Jeg tror også at Chivas er blevet lidt mijøskadet af alle de Border collier han har været sammen med; han minder lidt om en border af udseende og opføre sig også lidt som en border :blink: Hvad angår profilbilledet, så er Chivas også kun omkring 6 mdr. på det billede, han er noget pænere og aussieligende i dag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu ikke du behøver være ked af det stillingsskift :confused: Han flytter da stort set ikke bagpoterne og han laver flotte "fulde" skift (altså helt op i sit og stå)

 

Lækkert udløb også :5up:

 

Takker :-D Udløbet er jeg også ganske godt tilfreds med, men stillingsskiftet kan han lave bedre.. Jeg er meget tilfreds med den måde han kommer op i stå og sit på, og også med det første skift fra stå til dæk :-D Men skiftet fra stå til sit og det sidste skift fra stå til dæk, er jeg altså ikke tilfreds med, ganske vist flytter han ikke poterne så meget, men i kombination med at han trækker bagdelen godt ind under sig, så ender han faktisk med at have rykket et pænt stykke frem fra den hvide pind/stok der ligger bag hans bagdel... ;-) Og han KAN gøre det uden at flytte bagpoter eller bagdel overhovedet, så der er jo ingen grund til at han skal sjuske sådan med det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker :-D Udløbet er jeg også ganske godt tilfreds med, men stillingsskiftet kan han lave bedre.. Jeg er meget tilfreds med den måde han kommer op i stå og sit på, og også med det første skift fra stå til dæk :-D Men skiftet fra stå til sit og det sidste skift fra stå til dæk, er jeg altså ikke tilfreds med, ganske vist flytter han ikke poterne så meget, men i kombination med at han trækker bagdelen godt ind under sig, så ender han faktisk med at have rykket et pænt stykke frem fra den hvide pind/stok der ligger bag hans bagdel... ;-) Og han KAN gøre det uden at flytte bagpoter eller bagdel overhovedet, så der er jo ingen grund til at han skal sjuske sådan med det :blink:

 

Ok - det ses ikke ret godt på video'en :mrgreen: Kender godt det der med at være enooormt detaljeorienteret - og så kommer der irriterende mennesker og siger; "hold nu op, det er da vildt flot" :oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok - det ses ikke ret godt på video'en :mrgreen: Kender godt det der med at være enooormt detaljeorienteret - og så kommer der irriterende mennesker og siger; "hold nu op, det er da vildt flot" :oops::oops:

 

Det kunne være jeg bare skulle sende videoen til dommeren ved næste LP prøve så :mrgreen:

 

Ej, det er rigtig nok, det er ikke ligefrem et ringe stillingsskift, men det kunne være lidt bedre -så det skulle det jo helst :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

For h..... da hvor han dog ligner sig mor Anne! Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg s.. tro du havde nuppede hende et øjeblik :shock:

 

Øv øv øv hvor kunne jeg godt have tænkt mig et kuld hvalpe til på hende :megaked:

 

Har du forøvrigt se at tante Kiwi, bror Sindar og søster Cinna nuppede 1, 2 og 4. pladsen til klubmesterskabet i Ringsted Agility forening :shock:

 

Mand puttegrisens hvalpe kan bare arbejde ... og se pæne ud samtidig!

Link til indlæg
Del på andre sites

For h..... da hvor han dog ligner sig mor Anne! Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg s.. tro du havde nuppede hende et øjeblik :shock:

 

Øv øv øv hvor kunne jeg godt have tænkt mig et kuld hvalpe til på hende :megaked:

 

Har du forøvrigt se at tante Kiwi, bror Sindar og søster Cinna nuppede 1, 2 og 4. pladsen til klubmesterskabet i Ringsted Agility forening :shock:

 

Mand puttegrisens hvalpe kan bare arbejde ... og se pæne ud samtidig!

 

Ja Chivas kan smukke Padmé vist ikke sådan lige løbe fra at være mor til :5up: Jeg havde helt sikkert og være aftager hvis der var kommet flere hvalpe fra hende! Tænk sig en Chivas i tæve udgave :lun:

 

Jo, jeg så godt Kiwi, Sindar og Cinna's super flotte resultater :5up: Tillykke med det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du kalder det der stillingskift sjusket :shock: - så mind mig om ALDRIG at poste videoer af min hund gørende det samme :lol:

 

:mrgreen: For en hund der træner til eliteklassen og som jeg ved kan gøre det bedre, så er det et sjusket stillingsskift :blink:

Men nej, det er da ikke ligefrem ringe, men når man har haft en meget perfektionistisk træner, så smitter det ligsom lidt af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: For en hund der træner til eliteklassen og som jeg ved kan gøre det bedre, så er det et sjusket stillingsskift :blink:

Men nej, det er da ikke ligefrem ringe, men når man har haft en meget perfektionistisk træner, så smitter det ligsom lidt af :blink:

 

Så kan jeg jo heldigvis gemme mig under, at jeg ikke træner til eliteklassen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan jeg jo heldigvis gemme mig under, at jeg ikke træner til eliteklassen :mrgreen:

 

:-D Jeps, det er nok netop der forskellen kommer ind -folks ambitionsniveau :blink: Men i eliteklassen, da vil det stykke han rykker frem på videoen koste ind til flere point, som skal ganges med 4, hvilket vil sige at vi kunne miste op til 8-10 point måske endda mere, ialt bare på den ene øvelse, dérfor er det ikke godt nok :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...