Hop til indhold

Luna og Sookie


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Efter dyrlægebesøg i morges, kørte Luna og jeg ind til Fox og Sookie og kørte over i Vestskovens indelukke.

 

Det er så også sidste gang i en længere periode, at Luna fik lov til at være løs med andre hunde..

 

Luna forvred sit knæ forrige mandag, og det ser desværre ikke så godt ud, så nu får hun Cartrophen indsprøjtninger de næste 3 lørdage og så også i dag. Dyrlægen mener det muligvis kan være en let korsbåndsskade.

 

Men her er et par billeder.. Og selvfølgelig skulle dagen i dag, være dagen hvor tøserne synes de skulle lege:???: Det går jo ikke, så vi måtte stoppe dem:(

 

(S, 1/500, F/4 og ISO 200)

2006_4804.jpg

 

(S, 1/500, F/6.3 og ISO 200) Jeg er helt vild med hendes udtryk

2006_4806.jpg

 

(S, 1/500, F/5.6 og ISO 200)

2006_4808.jpg

 

(S, 1/500, F/8 og ISO 200)

2006_4816.jpg

 

(S, 1/500, F/7.1 og ISO 200)

2006_4823.jpg

 

(S, 1/500, F/9 og ISO 200)

2006_4829.jpg

 

(S, 1/500, F/8 og ISO 200)

2006_4830.jpg

 

(S, 1/500, F/5.3 og ISO 200)

2006_4834.jpg

 

Vi mødte en lille gravhund:-)

 

(S, 1/500, F/7.1 og ISO 200)

2006_4842.jpg

 

(S, 1/500, F/8 og ISO 200)

2006_4851.jpg

 

(S, 1/500, F/5.6 og ISO 200)

2006_4859.jpg

 

Håber I kan lide dem:-) Luna sover sødt nu:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flotte billeder af nogle dejlige hunde. :hjerte: :hjerte:

 

Jeg synes altid mine billeder har en tendens til at blive for lyse. Og jeg kører gerne på ISO 200 og lukketid 500 (som du har gjort på disse billeder). Men det kanvære det er forkert til en alm solskinsdag? (Nu ved jeg ikke hvad vejr I har haft). :-)

 

God bedring til lille Luna med sit knæ. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flotte billeder af nogle dejlige hunde. :hjerte: :hjerte:

 

Jeg synes altid mine billeder har en tendens til at blive for lyse. Og jeg kører gerne på ISO 200 og lukketid 500 (som du har gjort på disse billeder). Men det kanvære det er forkert til en alm solskinsdag? (Nu ved jeg ikke hvad vejr I har haft). :-)

 

God bedring til lille Luna med sit knæ. :ae:

 

Vi havde ret skyet vejr meget af tiden:???: jeg har lysnet flere af billederne i photoshop. Men nej, det vil jeg ikke mene er forkert. Du kan prøve at sætte lukketiden op. Prøv at tage en serie billeder på 1/500, 1/640 osv.. og se forskellen på pc'en, når du kommer hjem:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde ret skyet vejr meget af tiden:???: jeg har lysnet flere af billederne i photoshop. Men nej, det vil jeg ikke mene er forkert. Du kan prøve at sætte lukketiden op. Prøv at tage en serie billeder på 1/500, 1/640 osv.. og se forskellen på pc'en, når du kommer hjem:-)

 

Det vil jeg prøve. :5up: Vil gerne eksperimentere, men det er lidt uoverskueligt, hvor man skal starte. Og det går tit så hurtigt, når man skal 'fange' en flok legende hunde. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:mums: 2 lækker hunde :lun:

 

uanset tidspunkt, deler cujo gerne kurv med en af dem hvis "moren" skal bruge en babysitter :engel::engel::engel:

 

Har Cujo helt rene tanker :evil:

 

Ej tak for de søde ord om Sookie og Luna. De havde vist begge en kanon formiddag.

 

Til Jeanette - tak for en god formiddag og igen nogle formidable billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mums: 2 lækker hunde :lun:

 

uanset tidspunkt, deler cujo gerne kurv med en af dem hvis "moren" skal bruge en babysitter :engel::engel::engel:

 

Tak:-D Ja men moaren kan ikke undvære sin engel, så det bliver vist blot et besøg:cool::mrgreen:

 

Har Cujo helt rene tanker :evil:

 

Ej tak for de søde ord om Sookie og Luna. De havde vist begge en kanon formiddag.

 

Til Jeanette - tak for en god formiddag og igen nogle formidable billeder :5up:

 

Ja det havde de da ihvertfald:-D Og det var så lidt.. Aaaaj nu glemte jeg da igen, at give dig den cd... I guder altså... Nå men mon ikke det snart lykkes:mrgreen:

 

:evil: så pudser jeg bare Alto på jer begge :lol::lol: han har nemlig engang været meget farlig :blink:

 

Uuuuuh:shock:;-):lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm så tror jeg at vi må nøjes med menneske besøg;-), Luna leger ikke særlig meget:oops: Hun skal skubbes ret kraftigt ihvertfald:-D

 

så tager cujo bare menneskerne :lol::lol: vi møder temmelig tit en tæve som er meget bestemt, han får kun lov lige at snuse til hendes snude, bevæger han sig rundt om hendes krop knurre og gør hun lidt, så kan han godt pille af :lol::lol: kun i tiden omkring hendes løbetid må han snuse mere :hmm: men får hun haps af mig, så tager han chance og snuser andet sted :mrgreen:

så det ender gerne med at han søger hen til ejeren for at snakke og tæven søger hen til mig efter hapser :engel:

 

(så deler vi benzin...)

Link til indlæg
Del på andre sites

så tager cujo bare menneskerne :lol::lol: vi møder temmelig tit en tæve som er meget bestemt, han får kun lov lige at snuse til hendes snude, bevæger han sig rundt om hendes krop knurre og gør hun lidt, så kan han godt pille af :lol::lol: kun i tiden omkring hendes løbetid må han snuse mere :hmm: men får hun haps af mig, så tager han chance og snuser andet sted :mrgreen:

så det ender gerne med at han søger hen til ejeren for at snakke og tæven søger hen til mig efter hapser :engel:

 

(så deler vi benzin...)

 

:lol::lol::lol: Ham Cujo lyder nu som en herlig basse:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...