Hop til indhold

Hjælp til racebeskrivelser


Administrator
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Hvis der er nogen som har lyst til at skrive en racebeskrivelse til vores nye artikel portal, skal I være meget velkommen til det.

 

Vi har allerede 2 racebeskrivelser, Broholder og Berner Sennen, men det er jo langt fra nok, så al hjælp er velkomment.

 

Hurtig genvej til skriv ny racebeskrivelse - klik her:

http://www.hunde-forum.dk/artikler/newentry.php?c=2

 

Der er foruddefineret nogle felter bl.a. motion, alder, race osv. og dette giver en stor fordel da de er direkte søgbare.

Dvs. man kan søge direkte på små hunde og herefter listes så alle racer der har fået definitionen "lille", det mener jeg er en stor fordel til folk der er på udkig efter en mindre hunderace, men er i tvivl om hvilke der findes.

 

Nok om det - kig forbi :-)

 

http://www.hunde-forum.dk/artikler/

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

hej Admin

 

kan man redigere i en gemt artikkel hvis man efter den er postet finder mere viden om racen?

 

Er pt. i tvivl om bla. aldren på race så ville gerne kunne redigere efter at have undersøgt det...

 

Tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Der burde være et link til artiklerne fra toppen af siden. Ellers er det ret svært at finde dem...

 

I øvrigt savner jeg en mulighed for at skrive om "racen" blandingshund.

 

Men ellers godt "initiv" :5up:

 

Det kommer der også, når der er lagt flere ind :-)

 

Blandingshund er nok lidt svær at lægge ind, der kan jo være mange forskellige.

Eller tænker du på en generel beskrivelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet om Golden Retriever. :hjerte:

 

Men jeg har jo kun 1års erfaring, så hvis der er fejl eller mangler må I meget gerne rette i det/skrive til mig (hvis det kun er mig der kan rette)! :5up:

 

Mangler også nogle billeder, for Mio er jo ikke "standard" for racen, med sine sølle 23,9kg! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99

Jeg skriver lige en om chihuahuaer. ret mig gerne hvis jeg har lavet nogle fejl.. :) og tænkte på om vi ikke kan komme ned i nogle kg, hvor mange hunde kan være med? f. fra 0-5 kg? og så fra 5-10? :)

 

edit:

 

jeg kan se i andre laver den lidt anderledes end mig.. :P jeg retter lige lidt i den imorgen.. :) så beskrivelsen er vejledende.. jeg har bare lige fået en dundrende hovedpine.. :( så kan ikke helt fokusere på det.. men smider også noget ind med sygdomme osv imorgen.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...