Aslan Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 HF er nu en god ting.............Man møder nye mennesker og hunde. Og når man møde nye hunde, ser man andre sider af sin egen hund. Aslan var igår den "voksne" hund hvilket klær ham. Og Freya, hun var bare super nusser kramme dejlig altså Og det meste søde (hvilket jeg jo ikke så ) var 2 gange hvor der var en hund der gøede af hende, så løb hun om bag ved Aslan Freya udeler møzzer Fuld fart fremad En hurtig lille dame............ Som elegant venter på sin LANGSOMME bord herre Det er faktisk svært at tage billeder af store hunde af den uelegante race, i en hundeskov med lidt plads............ Men holder man knappen nede, så kan det være der kommer lidt brugbart :blink: Kend din plads kvinde Hvis du laver det nummer igen Aslan............. Så vanker der... Kuuuuuuuuuk kuuuuuuuuuuuuuk Og hvorfor drikke af det RENE vand som blev medbragt? Så mødte vi andre hunde Freya er så lækker at begge han-hunde OG den ene tæve jagtede hende Så fik Aslan som fortjent (han hang jo i alle hunde, da han var lille) Aslan syntes HELT bestemt det var en dejlig dag. Og glæder sig til næste gang :blink: Samme gør Martin og jeg, og hvis jeg er heldig, så får jeg lov at nusse Freya lidt mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 De klær hinanden super godt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 Super billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 Hvor er det bare nogle flotte billeder! :5up: De ser virkelig ud til, at nyde dagen og hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 Super billeder. Man får næsten lyst til at tage en tur til Fyn og besøge Aslan (og hans hundeskov) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 HF er nu en god ting.............Man møder nye mennesker og hunde.Og når man møde nye hunde, ser man andre sider af sin egen hund. Aslan var igår den "voksne" hund hvilket klær ham. Og Freya, hun var bare super nusser kramme dejlig altså Og det meste søde (hvilket jeg jo ikke så ) var 2 gange hvor der var en hund der gøede af hende, så løb hun om bag ved Aslan Aslan syntes HELT bestemt det var en dejlig dag. Og glæder sig til næste gang :blink: Samme gør Martin og jeg, og hvis jeg er heldig, så får jeg lov at nusse Freya lidt mere. Der er ingen tvivl om at Freya varmt kan anbefale at tage til Fyn og besøge Aslan i hans skov, han var sådan en god vært. Efter han havde vist hende hele skoven, så var hun hel tryg ved at rende rundt sammen med ham. Jeg så desværre heller ikke episoderne hvor han beskyttede hende mod den lille Lab der gøede, men jeg kunne se at hun hele tiden holdte øje med hvor han var, så han ikke løb fra hende, for hvor Aslan skulle hen, skulle Freya med:blink:. Det var sjovt at se hende som den "lille", hun møder desværre sjældent hunde der er større end hende selv, jeg tror også Freya selv syntes det var sjovt, især fordi Aslan lod hende hænge i kinderne når hun bed sig fast, han var god til at være den "store":5up:. Freya glæder sig til at komme tilbage til Fyn og Aslan - og det gør vi også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 Viske-tiske: "Aslan skal vi ikke løbe ud i skoven og gemme os fra de andre" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 iiihhhh og åååhhh og nææææhhh HVOR er DE smukke de to :lun: Gid Emil kunne have været med...snøft snøft... :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 Øj, nogle dejlige billede, Aslan-mor! Det er du god til Og der er vist nogle vuffere, der har hygget sig en hel del :blink: Sad og blev helt misundelig... Jeg vil også have en hund jeg kan tage i skoven med 10 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2009 Vapperne ser ud til at have haft en skøn dag! :banan: Gode billeder. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2009 dejlige billeder - det er så dejligt at have venner på sin egen størrelse :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2009 dejlige billeder - det er så dejligt at have venner på sin egen størrelse :5up: Inge tvivl om at aslan syntes det var morsomt at bulldoze en lille pige osm er tørre end alle de andre piger han har mødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts