Hop til indhold

Turde I?


Umulia
 Share

Recommended Posts

I morgen eftermiddag skal Vinnie jo opereres - men det er også Skt Hans aften...

Vi skal hente Lillepigen ved dyrlægen kl. 16.30 og er inviteret til spisning kl. 18.00 ca. 15 minutters kørsel fra hvor vi bor.

Hvis hun alligevel bare sover, kan vi mon så risikere at være væk i 1 1/2 - 2 timer? Tør vi mon? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville heller ikke turde, ikke at jeg kan se hvad der kunne ske, men jeg ville ikke få en god aften ude, jeg ville hele tiden sidde og tænke hvad der mon sker der hjemme og få de værste billeder på hjernen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
I morgen eftermiddag skal Vinnie jo opereres - men det er også Skt Hans aften...

Vi skal hente Lillepigen ved dyrlægen kl. 16.30 og er inviteret til spisning kl. 18.00 ca. 15 minutters kørsel fra hvor vi bor.

Hvis hun alligevel bare sover, kan vi mon så risikere at være væk i 1 1/2 - 2 timer? Tør vi mon? :hmm:

 

kan i ikkke få nogen til, at kigge efter hunden imsen i væk de to timer, det ville jeg godt turde.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...