Hop til indhold

hundeguf i varmen

bellas mor
 Share

Recommended Posts

Noget vi her hjemme har megen glæde af her i varmen er ,at komme guf i en lille skål med vand og komme den i fryseren, isklumpen får Bella ude i haven, der går lang tid med det og Bella nyder det kolde ser det ud til, :5up:

det kan være små pølsetykker-lever -skinke og m.m. der er mange muligheder :vinken:god sommer

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget vi her hjemme har megen glæde af her i varmen er ,at komme guf i en lille skål med vand og komme den i fryseren, isklumpen får Bella ude i haven, der går lang tid med det og Bella nyder det kolde ser det ud til, :5up:

det kan være små pølsetykker-lever -skinke og m.m. der er mange muligheder :vinken:god sommer

Det lyder som en super god ide :5up:. Jeg troede egentlig ikke, vovserne kunne tåle isen, men jeg tror så meget underligt ! Det må i hvert fald prøves, for Bassen får det virkelig varm i de her dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

ja det lyder rigtig godt og jeg tror da ikke de kan tage skade.

min kære lille nuser havde sin helt egen skuffe i fryseren med ispinde, de små runde, dem købte jeg altid hos hjemmeis når de kom forbi og hun elskede dem især dem med jordbærsmag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

når jeg koger kylling eller lever til godbidder, så hælder jeg vandet fra det i isterningeposer - vupti hundeis til en varm dag i haven :-D

Sikken dog en god ide , jeg bruger mange isblokke til bamserne når det er så varmt , så hvorfor ikke give dem lidt smag

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også tage et gammelt marvben, fylde det med opblødt tørfoder, smide det en tur i fryseren.

Det får Fie hverdag, hun elsker de "kolde" ben :-)

Det gør Liva også. De er hendes "alene-hjemme"-ben.

Hun elsker dem så meget, at når jeg gør klar til at gå hjemmefra, sætter hun sig foran fryseren med et blik, der siger "giv mig nu bare det ben og gå, så jeg kan hygge mig med det"

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også tage et gammelt marvben, fylde det med opblødt tørfoder, smide det en tur i fryseren.

Det får Fie hverdag, hun elsker de "kolde" ben :-)

Bella får også sådanne ben når jeg tager hjemmefra og hun skal være alene,(har altid nogle i fryseren) og hun elsker dem, hun er ikke glad for tørfoder i, men leverposteg.:roll::lol:

med den frosne pølse er det hunde is :-P her hos os

og frossen vand med guf i får hunden også lidt ekstra vand , så ja der er mange muligheder bare vi vil finde dem frem, og så kan vi jo ligeså godt dele ideer med andre hund ejer.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig gode ideer i denne tråd - dem vil vi afprøve :-) Indtil videre har Lucca stillet sig tilfreds med at få en isterning, når jeg selv har taget til vandet. Men den vil da helt sikkert sætte pris på is med noget i :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må prøves! :mrgreen: Skal prøve det når jeg kommer hjem imorgen! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet at fryse et par klumper leverpostej, men hver gang får Smilla det i gal hals. Synes ikke det kan anbefales. (Men måske er de ikke så tilbøjelige til at tage isterning (hundeis) ind i munden og forsøge at sluge?

jeg ved ikke om din lille slughals vil kunne håndtere isterninger så... Men sådan en hunde-is i bernerstørrelse, som den kornfede får på Zaz-zaz's billede, den kan hun da ikke sådan liiiiiiiige få slugt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke om din lille slughals vil kunne håndtere isterninger så... Men sådan en hunde-is i bernerstørrelse, som den kornfede får på Zaz-zaz's billede, den kan hun da ikke sådan liiiiiiiige få slugt ;-)

Almindelige istterninger slikker hun som regel på (indtil hun mister interessen), men leverpostejen slikker hun ned til mundret størrelse og forsøger så at sluge den. :rolleyes: Skal helt bestemt have prøvet at lave sådan et par ekstra gode isterninger (må jo bare holde øje med hende). :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet at fryse et par klumper leverpostej, men hver gang får Smilla det i gal hals. Synes ikke det kan anbefales. (Men måske er de ikke så tilbøjelige til at tage isterning (hundeis) ind i munden og forsøge at sluge?

Leverposteg fryser vi i marvben og kongo, til megen fornøjelse:5up: men ikke som isterning for så vil Bella også sluge dem:roll:

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites