Hop til indhold

Overnatning med hund HVOR


bellas mor
 Share

Recommended Posts

nogle der ved hvor vi må overnatte med hund, sydpå i Jylland, vi skal på tur ned i landet, men når vi høre på overnatning og de høre vi har hund med, vil de ikke se os:confused: vi skal ha Bella med da vi ikke har nogle der kan/vil passe hende og har endnu IKKE fundet hundepension jeg syntes passer til små hunde :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Til udstilling i vejen boede vi på Vejen idrætscenter i en hytte, og det var ok at vi havde Maggie med, der skulle blot betales et ekstra symbolsk beløb til mer-rengøring.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst Hannef

.... de fleste hunde er også velkomne her hos os. Engang imellem kan vi også tilbyde at lege med den firbenede, mens I fx er i byen/på museum...Vi bor mellem Vejle og Billund. Prisen for overnatning for mennesker der er her 1 - 3 dage bestemmer I selv;)

 

nynorup.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er Sydpå i Jylland? I Horsens er jeg ret sikker på, at du må have hunde med på Scandic Bygholm Park Hotel - det kan godt være du skal ringe og booke det specielt. Hotellet ligger i den smukkeste park, og der er også et indhegnet fritløbsområde iparken til de firbenede gæster ;-)

 

Jeg har aldrig selv overnattet der med hund, men mine hunde har været på besøg i receptionen flere gange derovre og mødt andre firbenede overnattende gæster derinde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...