Hop til indhold

Spidshunde


Gæst Candy
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 5 months later...
Gæst deluxious

Åh, elsker de grønlandske.

Boede på Grønland i 3 mdr hvor jeg havde en spand hunde at passe inkl. de små bitte hvalpe.. Gud hvor var de dejlige ! Hvis bare min yndlings kunne have været i kufferten..Brugte SÅ mange timer i fjeldet hver eneste dag med "Nunu".

 

Nu er tiden kommet hvor jeg selv leger med tanken om at få en hund - eller er faktisk allerede skrevet op til en :).

En grønlandsk basse er dog for stor til (lille)mig når den skal befinde sig her i Danmark, så valgten er faldet på en Shiba. ´

Der er bare et eller andet over spidshunde..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har haft jordens lækreste Karelske bjørnehund, vi fik hende først da hun var 6 mdr. gammel og på det tidspunkt havde hun aldrig været inde i et hus. Hun var vokset op i en lade hos en ældre mand som ikke magtede det kuld hvalpe han havde fået, så de havde gået alene og bare fået mad og vand et par gange om dagen.

Men hun var en fantastisk lærenem hund, og hun blev en super agility hund (dengang agilityen var i sin spæde ungdom her i DK). Jeg fik dog mange gange at vide at vi havde været utrolig heldige med hendes sind og ofte kontaktet af andre frustrerede ejere af Karelske bjørnehunde pga. deres egenrådighed.

Jeg har ikke haft spidshund siden men kigger da stadig langt efter dem, når de kommer stolt gående med deres smukke krøllede haler:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækker Shiba :)

Jeg har skrevet i idéer til forbedring at vi godt kunne bruge et underforum til spidserne - men det er ved at være et stykke tid siden. Men mon ikke det kommer på et tidspunkt :)

 

Har du prøvet at skrive direkte til admin? Det er vist noget med, at der skal være en redaktør for hvert race-underforum. Jeg er ikke sikker, men tror det nok...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Har du prøvet at skrive direkte til admin? Det er vist noget med, at der skal være en redaktør for hvert race-underforum. Jeg er ikke sikker, men tror det nok...

 

Jeg har ikke skrevet direkte til admin, men det vil jeg da lige gøre :5up:

 

Edit : Så er der skrevet direkte til admin

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Spidshundene er nu nok de slags hunde jeg mest bryder mig om. De har deres selvstændige men loyale personlighed, og så er de utrolig smukke. Hver eneste en af dem. :-D

 

Mine personlige favoritter er nok:

Akita'en.

Samojeden.

Finsk Lapphund.

 

Regner også med at skaffe mig enten en Samojed eller Lappie den dag jeg får skaffet mig en større bopæl. Valget imellem de to er meget sværre dog. Hehe. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst freya3010
Jeg har også spidshund. Sådan nogen dejlige hunde. Har en Finsk Lapphund. Kig i hans galleri for jeg kan ikk sætte billeder ind endnu.. Tak:-)

 

Hvor er han skøn...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Jeg har ikke skrevet direkte til admin, men det vil jeg da lige gøre :5up:

 

Edit : Så er der skrevet direkte til admin

 

Har du fået svar? :x:

Redigeret af Buddha
mærkelige tegn
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...