Hop til indhold

Alene hjemme - på en anden måde...


Amocca
 Share

Recommended Posts

nu er min have nok også noget anderledes indrettet end jeres :mrgreen: det er jo kun en firkant indhegnet af 2 meter højt hegn og udenomden er der andre små firkantshaver med 2 meter højt hegn...

 

så hun kan ikke komme nogen steder og ingen kan komme ind til hende...

 

Jeg panikker på vej hjem under alle omstændigheder og når altid at forestille mig, at hun er kommet i klemme et eller andet sted eller er blevet syg eller lignende :oops:

 

Det lyder frygtelig bekendt! Af en eller anden årsag er det værst hvis jeg er i biografen.. Så når jeg at tænke min lejlighed er brændt ned, jeg har glemt at lukke noget, at de sidder fast et sted..

 

Går sjældent i biffen.

 

Men det må egentlig være rart med sådan en have - a la kææmpe løbegård?

Link til indlæg
Del på andre sites

nu er min have nok også noget anderledes indrettet end jeres :mrgreen: det er jo kun en firkant indhegnet af 2 meter højt hegn og udenomden er der andre små firkantshaver med 2 meter højt hegn...

 

så hun kan ikke komme nogen steder og ingen kan komme ind til hende...

 

Jeg panikker på vej hjem under alle omstændigheder og når altid at forestille mig, at hun er kommet i klemme et eller andet sted eller er blevet syg eller lignende :oops:

 

Ja, det lyder jo anderledes sikkert end min 1.800 have hvor jeg ikke er 110% sikker på at hun ikke kan komme ud nogen steder, så hun får såmænd ikke engang lov til at rende rundt derude alene imens vi er hjemme.

Haven burde jo være udbrudsikker, da vi jo testede den på Baldur, men alligevel har hun en enkelt gang formåede at grave sig under hegnet (hun løb dog ingen steder), så indtil hun er lidt ældre og mindre rebelsk, så får hun ikke lov at være derude alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder frygtelig bekendt! Af en eller anden årsag er det værst hvis jeg er i biografen.. Så når jeg at tænke min lejlighed er brændt ned, jeg har glemt at lukke noget, at de sidder fast et sted..

 

Går sjældent i biffen.

 

Men det må egentlig være rart med sådan en have - a la kææmpe løbegård?

 

hun elsker sin lille have, men hun leger ikke ret tit derude... hun tager som oftest bare et tyggeben med derud og ligger og hygger sig i solen :lun: Nu må vi se hvordan det går idag og om mine nerver holder til det ;-):lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det lyder jo anderledes sikkert end min 1.800 have hvor jeg ikke er 110% sikker på at hun ikke kan komme ud nogen steder, så hun får såmænd ikke engang lov til at rende rundt derude alene imens vi er hjemme.

Haven burde jo være udbrudsikker, da vi jo testede den på Baldur, men alligevel har hun en enkelt gang formåede at grave sig under hegnet (hun løb dog ingen steder), så indtil hun er lidt ældre og mindre rebelsk, så får hun ikke lov at være derude alene.

Ja, det lyder også betydeligt mere sikkert end min have :-D

 

Jeg har ikke SÅ mange dommedags tanker når jeg er væk fra Asta i hverdagen, primært hvis jeg er væk en aften og mine tanker går meget på at der har været indbrud :genert:

 

Men det lyder da dejligt for Karla, håber det kommer til at fungere for Jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det lyder jo anderledes sikkert end min 1.800 have hvor jeg ikke er 110% sikker på at hun ikke kan komme ud nogen steder, så hun får såmænd ikke engang lov til at rende rundt derude alene imens vi er hjemme.

Haven burde jo være udbrudsikker, da vi jo testede den på Baldur, men alligevel har hun en enkelt gang formåede at grave sig under hegnet (hun løb dog ingen steder), så indtil hun er lidt ældre og mindre rebelsk, så får hun ikke lov at være derude alene.

 

åååh, jeg vil nu hellere have din have - og det ville Karla helt sikkert også, også selvom det ville betyde, at hun kunne kun være derude sammen med mig.... :lun:

 

Karla elsker når vi besøger folk med store haver - så ser jeg hende faktisk ikke før vi skal hjem igen... hun siger bare lige hej til dem der bor der og så går hun i haven :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, det havde jeg nok ikke nerver til... at have hund i haven når jeg ikke var hjemme :genert:

 

Det har jeg heller ikke nerver til... Ikke her hvor vi bor nu i hvert fald.

 

Jeg regner med at når vi flytter på landet så får hundene mulighed for at gå ud i en lækker hundegård eller lignende når vi ikke er hjemme - altså forstået således at de kan gå ind og ud som det passer dem. Ikke at de skal være derude hele tiden :)

 

Mht at lade hunden få hele huset, så var det også lidt sådan som Amocca gjorde vi gjorde her. Lod børnegitteret stå åbent nogle dage og har fjernet det helt nu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder frygtelig bekendt! Af en eller anden årsag er det værst hvis jeg er i biografen.. Så når jeg at tænke min lejlighed er brændt ned, jeg har glemt at lukke noget, at de sidder fast et sted..

 

Går sjældent i biffen.

 

Men det må egentlig være rart med sådan en have - a la kææmpe løbegård?

 

Det må vi have lavet om på... Starting with d.30.06 :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Apropo at lade hunden være alene hjemme, det er jeg slet ikke bange for her, men tror egentlig ikke at jeg tør lade Motor være alene hjemme på båden. Skræmmetanke 1 er at nogen stjæler ham :oops: Ved ikke hvorfor jeg tænker sådan, det gør jeg ellers ikke normalt.

Men heldigvis går Anders i gang med at bygge terrasse på hans arbejde næste weekend, så hunden kan komme med på arbejde.

 

Men til det med Amoccas have, det turde jeg bestemt godt. Har set billeder af den, Fort Knox go home! Og så kan hunden jo komme væk hvis det brænder, ekstra bonus :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

eksperimentet er gået strygende... vi er kommet hjem til et hus og en have nøjagtig som vi forlod det og en hund der kom ned af trapperne fra første salen, da manden kom hjem...

 

naboen har ikke hørt hende, og er slet ikke sikker på, at hun har været i haven overhovedet - men vejret har jo også været rent ud sagt skrækkeligt....

 

nå ja og haven - til de der ikke har set den :mrgreen: hmmm.... har åbenbart ikke lige et andet billede end dette liggende... og det viser det knap så godt. Men muren i kan se er højden på hegnet hele vejen rundt - og så støder den op til de andre haver, med ligeså høje hegn... Og der er ikke mere have end i kan se på billedet... (så ordet "løbegård" er måske meget godt :lol: )

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/lost-snak/22809d1267781704-vis-mig-dit-hjem-7176d530have2.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det hegn hopper hun da ikke lige sådan over :lol:

 

I morgen skulle det vist blive bedre vejr, så kan I få afprøvet om hun bruger haven når vejret er bedre.

 

 

mmmm nej, for i morgen står den på agilitykonkurrence i Viby + starten på en 4 dages weekend :banan:

 

men yay! Hvis vejret bliver bedre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...