Gæst Anni A Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hej med jer. Jeg er en pige på 25 år, og bosat i Esbjerg:) Jeg bor sammen med min kæreste, vores mange marsvin og vores 2 skønne hunde:) Jeg har meldt mig ind her, da jeg ofte støder på diverse hundespørgsmål, eller har dem selv, og sys det er dejligt at kunne få dem herinde:) Knus fra Anni og vapperne:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Hej og velkommen til HF Håber du kommer til at kunne lide at være her Og så et lille tip - vi æææælsker billeder, helst mange, af vapser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 velkommen til håber du vil hygge dig her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anni A Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Tak skal i have:-) Der er masser af billeder af hundene i mit fotoalbum:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Velkommen Herligt med endnu en hernede fra det sydvestjyske hjørne. Nu må vi snart være så mange, at vi kan lave hundetræf på stranden i Esbjerg eller Blåvand Jeg bor i Gørding, men arbejder i Esbjerg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anni A Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Ja det kunne da være rigtig skønt:-) Vi er tit på stranden med hundene, det er bare noget så herligt, men det kunne da være kanon hvis vi var nogle stykker:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Dejlige vapsere du har :hjerte: Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts