Hop til indhold

En lille opdatering :)


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hovsa, frk. Rikke-Møffe-mor, nu husker du vel - nu du har en hanhund - at vænne lille-manden til, at dommeren må mærke - ikke bare på tænderne, - men også på vovses kugler...ok, grønærter i den alder, men you get the picture.

 

Det plejer heller ikke, at være et hit hos vovse, men de kan lære at affinde sig med det...ja, i så stor grad som Bassen, der selv løfter halen væk, så dommeren kan komme til det. Så bliver man selvfølgelig helt til grin, hvis ens vovse tager det på den måde, meeeeeeen hellere det end at vaps giver ondt af sig.

 

Og når du har hånden på de kanter kan du (UDEN at klemme grønærterne) løfte Møffe lidt op fra jorden og sætte ham ned igen. Så vil han efter al sandsynlighed så korrekt på bagbenene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aida04
Hovsa, frk. Rikke-Møffe-mor, nu husker du vel - nu du har en hanhund - at vænne lille-manden til, at dommeren må mærke - ikke bare på tænderne, - men også på vovses kugler...ok, grønærter i den alder, men you get the picture.

 

Det plejer heller ikke, at være et hit hos vovse, men de kan lære at affinde sig med det...ja, i så stor grad som Bassen, der selv løfter halen væk, så dommeren kan komme til det. Så bliver man selvfølgelig helt til grin, hvis ens vovse tager det på den måde, meeeeeeen hellere det end at vaps giver ondt af sig.

 

Og når du har hånden på de kanter kan du (UDEN at klemme grønærterne) løfte Møffe lidt op fra jorden og sætte ham ned igen. Så vil han efter al sandsynlighed så korrekt på bagbenene.

 

 

Super tips :5up:

Det må jeg huske :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuuhh, hvor har jeg altså en max bedårende hvalp :hjerte:

 

Han skulle til at sætte sig i et bed, han ikke må sætte sig i, jeg sagde så "Møffe, nej" og han reagerede prompte, så jeg kaldte ham ind til en håndfuld mad. Han kom så springende på ægte Møffe-facon, op af de to trin indtil stuen - og snubler over dørkarmen, så han lander på maven og glider hen ad parketgulvet, alt imens han får tilbudt håndfulden, som han lykkeligt gnasker i sig, liggende fladt på gulvet :mrgreen:

 

 

Og så har han lært, at han kan få mig til at gø :lun: Hvis han gør, så gør jeg igen :mrgreen: Det hygger vi os meget godt med engang imellem :hjerte:

 

Skøre hvalp, altså :roll: Der er altså bare ét eller andet med Møffe og mad...

 

Man skulle mene, at han kender vores have ud og ind nu, hvor han har boet her i 3 uger og 4 dage...

 

Men...

 

I morges skulle han jo have noget mad og min mor tog skålen med hans dagsration, så der kunne drysses ud noget ud som et søg i haven. Møffe er straks på :ivrig: Øjnene fuldstændig klinet til madskålen følger han efter mor, ud af stuen, helt ivrig, hopper nærmest afsted :mrgreen: Mor siger så pludselig: "Møffe, pas på!" - men forsent - kadunk, Møffe gik - eller rettere, løb - ind i mors potteplanter, fordi han glemte at dreje ud på græsplænene :mrgreen: Nå ja, whatever, hvad gør det, ud på græsplænen stiller sig på to ben i ren iver - og falder bagover :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Jeg ælsker altså min klodsede hvalp :hjerte: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, jeg føler mig misforstået her - eller nowet :mrgreen:

 

Spørger Lonny - neeej, du skal ikke bruge klikker til dette - kan ikke huske den præcise forklaring, men forsøgte med klikker inden :mrgreen:

 

Skriver på hunde-forum - jooo, du skal bruge klikker :mrgreen: Min hund ender sq da med at blive skrup forvirret :mrgreen: Klikker, ej alligevel klikker, ej alligevel :mrgreen:

 

Går i tænkeboks nu og beslutter SELV om det bliver med dygti' eller klik :mrgreen: Nu har han trods alt kørt med dygti' i en uges tid og det virker fint :blink:

 

Nu fik jeg lige tid til at læse din tråd igennem :-D

 

Det markerede kan jeg ikke huske, har jeg sagt at du ikke skulle bruge klikker :confused:

 

Måske har jeg sagt at det ikke var nødvendigt at blive ved at bruge klikker i en stationær tilstand, men jeg ville selv klikke for det at stå, jeg ville bare ikke lave den der klik-klik-klik-klik fordi at han skal klikkes hvert 10. dele sekund i starten :-D

Og så kan det også godt være svært at klikke så hurtigt samtidig med at man giver godbidder, men det er jo kun i starten hvor han hele tiden vil sætte sig ned, så snart han har den mindste anelse om det og bliver stående i længere tid end 10. dele sekund så man rent faktisk kan nå at klikke, så ville jeg da helt klart bruge klikkeren :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fniiiiis, han bliver vist nem at træne med med den mad-iver :lol::lun: Hit med flere billeder du!!! :mrgreen:

 

Hæhæ, nej :mrgreen:

 

Glæder mig helt til jeg skal opdatere jer i morgen om vores ferie nu :pift: :mrgreen:

 

Nu fik jeg lige tid til at læse din tråd igennem :-D

 

Det markerede kan jeg ikke huske, har jeg sagt at du ikke skulle bruge klikker :confused:

 

Måske har jeg sagt at det ikke var nødvendigt at blive ved at bruge klikker i en stationær tilstand, men jeg ville selv klikke for det at stå, jeg ville bare ikke lave den der klik-klik-klik-klik fordi at han skal klikkes hvert 10. dele sekund i starten :-D

Og så kan det også godt være svært at klikke så hurtigt samtidig med at man giver godbidder, men det er jo kun i starten hvor han hele tiden vil sætte sig ned, så snart han har den mindste anelse om det og bliver stående i længere tid end 10. dele sekund så man rent faktisk kan nå at klikke, så ville jeg da helt klart bruge klikkeren :blink:

 

Oka, super, tak! :-D Det var faktisk også det jeg var begyndt så småt på, så det er jo fint nok - han er rent faktisk begyndt at blive lidt stående nu, når der er mad i farvandet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Så er Møffe blevet 15 uger - eller, det blev han i går, nu, kl. er over midnat jo :mrgreen:

 

Og hvor dævlen er mit lille kræ på 8 uger og 8,5kg blevet af? Han vejer fandme 18,8kg nu :shock: Han vokser jo som en sindsyg..!

 

Men nu vil jeg lige spamme lidt uge-billeder, for synes virkelig man kan se udviklingen :mrgreen: Logisk nok egentlig :-P

 

Nå, men sådan her så han jo ud, da han flyttede ind her :engel:

 

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9417-forste-spaede-forsog-pa-staaa-billeder-9-uger.jpg

 

Og nu ser han sådan her ud:

 

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9379-moffe-synes-absolut-ikke-han-gider-sta-paent-d-15-uger.jpg

 

Spøg til side, han kan godt stå bedre end det :blink: Omend ikke altid lige godvilligt :lol: Og slet ikke, når man kun har én hånd til godbidder, som jeg kun havde der :lol: Fik tre gode, men ingen perfekte :-)

 

Jeg synes det her er rigtig godt... Ved ikke helt, hvad det er, jeg synes er galt med det... Men jeg har altså en eller anden kæp i øjet med det..? Noget med venstre bagben, tror jeg.. Måske..

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9386-oka-en-gang-til-men-sa-er-det-ogsa-sidste-gang-nu-gider-jeg-ikke-sta-mere-15-uger.jpg

 

Altså, her er det bare hovedstillingen og det ene forben, men ellers synes jeg, det er rigtig godt! :-)

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9380-jaja-det-kan-godt-vaere-du-vil-have-mig-til-staa-men-det-har-jeg-altsa-ikke-tid-til-sa-laenge-af-gangen-sa-i-er-altsa-selv-ude-om-det-15-uger.jpg

 

Her er det vist bare den skæve kamera-vinkel jeg har noget imod - ellers synes jeg bare, at det er rigtig godt! :mrgreen:

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9377-moffe-star-paent-15-uger.jpg

 

Og så også de traditionelle sit-billeder, som gik lidt i kage :mrgreen:

 

Jeg sitter pænt - får jeg snart den godbid? :engel:

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9381-mmmmh-godbid-jeg-sitter-paent-far-jeg-den-sa-snart-15-uger.jpg

 

Nåååh! :idea: I ville have mig til at se på fotografen!

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9382-naah-i-ville-have-mig-til-kigge-pa-fotografen-15-uger.jpg

 

Men altså, den der godbid der...! Får jeg den snart?

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9384-men-altsa-den-godbid-der-15-uger.jpg

 

Koooom nuuuuuuuuuuuuuuuu!

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9385-lad-mig-nu-faaa-deeeeeeeeeeeeen-15-uger.jpg

 

Forresten, findes der nogle lette metoder til at lave de der copyright-ting på billederne? Jeg har sidder og arbejdet med det i Paint for at få det ind og følt mig lettere dum :mrgreen: Der må findes en lettere måde... Jeg har som sagt Paint, og så har jeg Microsoft Office Picture Manager :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Ih hvor er han blevet stor og fin, det er utroligt så hurtigt de vokser;-).

 

Min "bette" hvalp på 5 mdr. vejer nu 30 kg, så det er slut med at blive vejet på badevægten:lol:.

 

Vil prøve at poste et billede af ham snart(i min egen tråd naturligvis:-D), men jeg havde lidt problemer sidst. Jeg er vist ikke superteknisk:stupid:.

 

V.H.

Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er blevet doooooor :shock::mrgreen:

 

Guanomo har lavet denne tråd om vandmærker:

 

http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/9292-vandmaerke-og-aendre-billed-storrelse-tip-til-jer.html

 

Ah, super! Tusind tak - anede overhovedet ikke at det kaldtes vandmærke, så havde faktisk kaseret den tråd som værende uinteressant :oops:

 

Han er da ved at blive rigtig, rigtig dygtig og så er han da også begyndt at stå ordenligt på bagbenene så han ikke har "schæfer ryg". Det ser super godt ud so far !!! :5up:

 

Hehe, ja, han er ved at være dygtig til at stå :mrgreen: Det var han faktisk bare ikke der :oops: Det er rent held, at vi fik nogle gode billeder, for han stod ikke stille mere end et halvt sekund. Grunden var simpel, jeg havde kun én hånd til at give godbidder med, hvilket resulterede i, at han fulgte efter den heeele tiden, fordi han kunne snuse, at der var flere, når han lige havde fået én :lol: Holdt klikkeren i den anden hånd - noget jeg fandt frem til, at jeg egentlig lige så godt kunne have droppet i dette tilfælde :lol: Normalt har jeg jo godbidderne i en godbidspose eller vi står ved et bord, hvor de ligger ;-)

 

Hej,

 

Ih hvor er han blevet stor og fin, det er utroligt så hurtigt de vokser;-).

 

Min "bette" hvalp på 5 mdr. vejer nu 30 kg, så det er slut med at blive vejet på badevægten:lol:.

 

Hva'r?! Det kan jeg da ikke forstå :mrgreen:

 

Vi har droppet badevægten for længst herhjemme. Ét var den for ustabil i sine ytringer, to skulle man være to personer til at veje ham, én der bar ham og én, der aflæste vægten :lol:

 

Så vi fiser ned forbi Møffes bedsteste bedste venner, nemlig doktor dyr og veterinærsygeplejeskerne :mrgreen:

 

Vil prøve at poste et billede af ham snart(i min egen tråd naturligvis:-D), men jeg havde lidt problemer sidst. Jeg er vist ikke superteknisk:stupid:.

 

V.H.

Sille

 

Yay :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, før i tiden var det jo stååå-billederne der vagte problemer... For kræet ville ikke stå og man skulle stå med en godbid foran snude-skaftet på ham, for at han gad stå mere end et millisekund.

 

Nu har mor her så trænet intensivt stå, med træningsplan og hele mulesjejsen efter klikkertræningen bedste principper. Så nu er han faktisk blevet helt god til den del :mrgreen: Nu er det så derimod "sit"-billederne der giver problemer :roll:

 

Kræet har været i bad i dag, så han er shinet op til den kommende udstilling her i weekenden så denne uges billeder blev "våd-hund" billeder, da jeg synes, man meget bedre kan se kræets egentlige bygning, når han er våd :blink: Og denne gang var der én til at tage billederne for mig :klap:

 

Ovra, og så er den bette ski' oppe på 20,2kg nu - hvem har ædt den lille hvalp jeg hentede i juli - den vejede altså kun 8,5 dengang?! :confused:

 

Så here goes:

 

bernerazuro-albums-moffe-16-uger-til-picture9574-jeg-star-paent-mor-kan-jeg-sa-ikke-nok-og-please-og-om-fa-den-godbid-der-16-uger-har-lige-vaeret-i-bad.jpg

 

Sit, Møffe! Dygti'! Miiig haaaaa'! Blitz! Synke.

bernerazuro-albums-moffe-16-uger-til-picture9575-yes-jeg-greb-godbidden-hvad-skulle-der-tages-billede-16-uger-har-lige-vaeret-i-bad.jpg

 

Sagde du sovetime? Det starter da i hvert fald med S :rolleyes:

[ATTACH]13420[/ATTACH]

 

Nååå, du sagde hyle-time! :ivrig:

[ATTACH]13421[/ATTACH]

 

Møghvalp :roll: Men det lykkedes :mrgreen:

bernerazuro-albums-moffe-16-uger-til-picture9576-ai-altsa-mor-det-kamera-der-altsa-er-det-da-ikke-nok-jeg-er-vad-16-uger-har-lige-vaeret-i-bad.jpg

 

Ååååhh ja og så fik jeg egentlig også taget noget geniale billeder af ham her for et par dage siden :engel:

 

bernerazuro-albums-moffe-15-uger-til-picture9578-15-uger-og-2-dage.jpg

 

bernerazuro-albums-moffe-15-uger-til-picture9577-15-uger-og-2-dage.jpg

 

Spørg mig ikke hvad han åd! :mrgreen: Det kan jeg nemlig ikke huske :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurtigt og småtræt note omkring ståtræningen (puuh! ikke poste når man er træt, lærer jeg det aldrig?!?):

 

Hvis du sætter dig ned foran ham under træning, tror jeg du vil have lettere ved at få ham til at stå rigtigt. Han vil nemlig sandsynligvis ikke skyde hovedet så langt tilbage i forsøget på at se dig (I har garanteret styr på jeres kontaktøvelser!) eller være på vej i en sit. Samtidig burde det være lettere at rette ind på hans ben, eftersom du så ikke dukker ind over ham - hvis du overhovedet ønsker at rette på hans ben, men i stedet venter til han står korrekt af sig selv.

 

Låner lige billede fra showdogs (af "lokal h-f opdrættet" aussie) hvor ideen med hvad jeg prøver at forklare kan ses. Painted%20Magic%20Dungeon%20Master_5.jpg

 

Nu har jeg ikke set bernere i ringen herhjemme, men det ser ud til at de i udlandet handles a la aussie eller newfere. remi_stack_24mos.jpg

Men vil dog mene at man i indlæringen vil få glæde af, at hunden ikke skal se op for at få øjenkontakten. Så kan man altid lære dem med tiden, at man står op, retter ind og det er a-okay.

 

Lidt af gangen er vejen frem. Har lige haft ringtræning med spaniels, og her er step 1 at de vænner sig til, at de skal stå stille og fremvises "i hoved og hale":

10mdr_stacked.jpg

Så må man rette til med tiden. Ringtræning og udstilling er så meget sværere end mange tror - og end jeg troede da jeg første gang kastede mig ud i det.

 

Og så er det min første tur i denne tråd, så skal huske at ligge en lille :klap:

til Møffedrengen, der vokser med lynets hast.

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauv, han er stor :shock: og flot! God berner-himmelsk-weekend!

 

Ja, han vokser :shock:

 

Og takker :kys:

 

Hurtigt og småtræt note omkring ståtræningen (puuh! ikke poste når man er træt, lærer jeg det aldrig?!?):

 

Hvis du sætter dig ned foran ham under træning, tror jeg du vil have lettere ved at få ham til at stå rigtigt. Han vil nemlig sandsynligvis ikke skyde hovedet så langt tilbage i forsøget på at se dig (I har garanteret styr på jeres kontaktøvelser!) eller være på vej i en sit. Samtidig burde det være lettere at rette ind på hans ben, eftersom du så ikke dukker ind over ham - hvis du overhovedet ønsker at rette på hans ben, men i stedet venter til han står korrekt af sig selv.

 

Låner lige billede fra showdogs (af "lokal h-f opdrættet" aussie) hvor ideen med hvad jeg prøver at forklare kan ses. Painted%20Magic%20Dungeon%20Master_5.jpg

 

Nu har jeg ikke set bernere i ringen herhjemme, men det ser ud til at de i udlandet handles a la aussie eller newfere. remi_stack_24mos.jpg

Men vil dog mene at man i indlæringen vil få glæde af, at hunden ikke skal se op for at få øjenkontakten. Så kan man altid lære dem med tiden, at man står op, retter ind og det er a-okay.

 

Lidt af gangen er vejen frem. Har lige haft ringtræning med spaniels, og her er step 1 at de vænner sig til, at de skal stå stille og fremvises "i hoved og hale":

10mdr_stacked.jpg

Så må man rette til med tiden. Ringtræning og udstilling er så meget sværere end mange tror - og end jeg troede da jeg første gang kastede mig ud i det.

 

Og så er det min første tur i denne tråd, så skal huske at ligge en lille :klap:

til Møffedrengen, der vokser med lynets hast.

 

Piiinligt, aner faktisk ikke engang om han tager kontakt til mig eller godbidden - det varierer vist lidt? Lige nu fokuserer jeg bare på, at han lærer at stå selv i lidt længere tid en et par sekunder :mrgreen: Det har været vores kæphest, blev simpelthen nød til at skrive træningslog, ellers gik det galt.. Så NU går det fremad, nu kan han stå selv i 8 lyn-sekunder :mrgreen: Hvilklet svarer til ca. 2 rigtige sekunder :oops: Før han flytter på et ben eller giver sig til at gø, eller sætter sig ned eller gi'r pote... Så næste gang bliver det 9 lyn-sek, hehe :lol: Måske 10? Eller også går vi ned i tid, fordi det bliver lidt ødelagt i weekenden kunne jeg forestille mig.. Uden at vide det.

 

Men jo, vores kontakt er temmlig gennemtærsket, så jeg skal ikke benægte at det ind i mellem er mig han kigger på, til trods at han er mere interesseret i godbidden :mrgreen: Men ja, vi tager det sådan lidt ad gangen. Men måske jeg skulle prøve at sætte mig ned til Bøsøre, så han kigger nogenlunde lige ud... Det plejer jeg bare ikke, så nu må vi se, kan jo risikere han bliver skrup forvirret :lol:

 

Årh ja møffe er blevet stor :shock:

 

Eller også flyver tiden bare :mrgreen:

 

Men dejlig er han stadigvæk :lun:

 

Han er blevet stor... ! Nå.... Vi har jo ikke engang haft ham i 2 måneder, og så er hans vokset så meget?! :shock:

 

Me ja, fuldstændig enig i sidste sætning :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurtigt og småtræt note omkring ståtræningen (puuh! ikke poste når man er træt, lærer jeg det aldrig?!?):

 

Hvis du sætter dig ned foran ham under træning, tror jeg du vil have lettere ved at få ham til at stå rigtigt. Han vil nemlig sandsynligvis ikke skyde hovedet så langt tilbage i forsøget på at se dig (I har garanteret styr på jeres kontaktøvelser!) eller være på vej i en sit. Samtidig burde det være lettere at rette ind på hans ben, eftersom du så ikke dukker ind over ham - hvis du overhovedet ønsker at rette på hans ben, men i stedet venter til han står korrekt af sig selv.

 

Låner lige billede fra showdogs (af "lokal h-f opdrættet" aussie) hvor ideen med hvad jeg prøver at forklare kan ses. Painted%20Magic%20Dungeon%20Master_5.jpg

 

Nu har jeg ikke set bernere i ringen herhjemme, men det ser ud til at de i udlandet handles a la aussie eller newfere. remi_stack_24mos.jpg

Men vil dog mene at man i indlæringen vil få glæde af, at hunden ikke skal se op for at få øjenkontakten. Så kan man altid lære dem med tiden, at man står op, retter ind og det er a-okay.

 

Lidt af gangen er vejen frem. Har lige haft ringtræning med spaniels, og her er step 1 at de vænner sig til, at de skal stå stille og fremvises "i hoved og hale":

10mdr_stacked.jpg

Så må man rette til med tiden. Ringtræning og udstilling er så meget sværere end mange tror - og end jeg troede da jeg første gang kastede mig ud i det.

 

Og så er det min første tur i denne tråd, så skal huske at ligge en lille :klap:

til Møffedrengen, der vokser med lynets hast.

 

Og DÈT kunne vi lære noget af her hjemme IMHO !!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare Royal Canin og vitalanimin og lakseolie :engel: og sandwich'er doneret af Zaz-zaz :lol:

 

Og kage og brød (og mere sandwich) doneret af selveste kræet til selveste sig selv :mrgreen:

 

Dygtig Berner. Det bliver rigtig godt om et par mdr eller 10 og han stadig laver samme stunt :mrgreen:

 

Hvordan gik det søndag ? Lauritter førte sig jo ultimativt frem og holdt sine mennesker stangen i venteposition hele dagen, den dejlige vaps-mand :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtig Berner. Det bliver rigtig godt om et par mdr eller 10 og han stadig laver samme stunt :mrgreen:

 

Hvordan gik det søndag ? Lauritter førte sig jo ultimativt frem og holdt sine mennesker stangen i venteposition hele dagen, den dejlige vaps-mand :mrgreen: :5up:

 

Sådan Lauritz! :5up: De kan åbenbart godt lide Simba og familie, de amerikanere der :blink:

 

Møffe var rigtig dygtig i dag! Eller var det i går? Men vi blev dog ikke placeret, øv bøv og han var selvfølgelig stadig ikke glad for det der tandvisningsnoget. Forresten, gør det noget, hvis jeg lægger film herind af Simbassen i morgen? Altså, med Gemalen ved roret :blink:

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan Lauritz! :5up: De kan åbenbart godt lide Simba og familie, de amerikanere der :blink:

 

Møffe var rigtig dygtig i dag! Eller var det i går? Men vi blev dog ikke placeret, øv bøv og han var selvfølgelig stadig ikke glad for det der tandvisningsnoget. Forresten, gør det noget, hvis jeg lægger film herind af Simbassen i morgen? Altså, med Gemalen ved roret :blink:

 

Jamen da tillykke. Et tøse-bånd er da rigtig fint !!! Placeringen er lidt ligegyldig. Det beror jo nærmest på en rent personlig kan li-kan-li-mindre vurdering fra dommerens side. Det vigtige er det første bånd. Dur dyret eller dur det ikke og Møffe dur og en placering får I jo så bare en anden dag til en anden udstilling. Og så er konkurrencen jo også benhård, når der er tilmeldt omkring 200 hunde hver dag. Bøsøre og Strib er vist bare for oplevelsens skyld :-D

 

Og ja da. Du må gerne smide en video ind med Basse og far og husk også noget med Møffe og mor. Vi vil se DET HELE :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen da tillykke. Et tøse-bånd er da rigtig fint !!! Placeringen er lidt ligegyldig. Det beror jo nærmest på en rent personlig kan li-kan-li-mindre vurdering fra dommerens side. Det vigtige er det første bånd. Dur dyret eller dur det ikke og Møffe dur og en placering får I jo så bare en anden dag til en anden udstilling. Og så er konkurrencen jo også benhård, når der er tilmeldt omkring 200 hunde hver dag. Bøsøre og Strib er vist bare for oplevelsens skyld :-D

 

Og ja da. Du må gerne smide en video ind med Basse og far og husk også noget med Møffe og mor. Vi vil se DET HELE :mrgreen:

 

I får IKKE det hele :lol: Har prøvet at klippe lidt i det, så det ikke blev alt for kedeligt og langtrukkent, det var ikke let... Så det er nok stadig lidt langtrukkent, men hvaaaa' :mrgreen: Nu skal det så bare uploades... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...