Hop til indhold

Vet bed/tæpper....


Gæst gitte1976
 Share

Recommended Posts

Gæst gitte1976

Hejsa!

 

Jeg har som sagt en allergihund, som ikke kan tåle husstøvmider. Derfor leder jeg efter noget, som kan vaskes ved min. 60 grader.

 

Jeg købte noget, som jeg troede var et vet bed-tæppe til ham den anden dag, men det viste sig at være en billig-udgave. :cry:

 

Hvor kan man købe de rigtige henne? Og helst til en overkommelig pris... :-)

 

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan få det rigitge her:

http://www.hatting-ks.dk/Default.aspx?ID=6586&GroupID=hund&PageNum=2

 

De oplyste priser er uden moms.

 

Men som ved så meget andet følges pris og kvaliet ad hånd i hånd.

 

Denne model er den originale som forhandles af Kruuse og også er den dyrlægerne bruger.

 

:lol: jeg overvejede da lige at bestille mig lidt ornesæd ved samme lejlighed :lol:http://www.hatting-ks.dk/Default.aspx?ID=6586&GroupID=saed

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
mmmm nej, det behøver jeg vist ikke, men hvorfor er yorkshire og landrace gratis?

 

Det er det skam heller ikke - kig godt efter :blink: der betaler man pr. indekspoint :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976

Jeg mente bare at de "rigtige" var meget dyrere!

 

Det jeg købte den anden dag er 100 x 100 cm og kostede 239 kr.

 

Jeg har set også nogle med slags gummibagside på?

 

 

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Jeg mente bare at de "rigtige" var meget dyrere!

 

Det jeg købte den anden dag er 100 x 100 cm og kostede 239 kr.

 

Jeg har set også nogle med slags gummibagside på?

 

 

Mvh. Gitte

 

Det link jeg har smidt er de "rigtige" - du kan evt. spørge din dyrlæge om du kan købe gennem ham hvis det er.

 

Hele ideen med et vetbed er at skabe et optimalt "klima" for hunden - støtter, holde den varm og tør, derfor er de med en hullet bagside sådan at evt. væske meget hurtigt ledes værk og tæppet føles tørt hele tiden.

 

Husk også at kigge på målene - de stiger rimeligt meget pr. cm. ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976

Så kan jeg nok lige så godt få vores lokale Gårdbutik med alt til hund og kat til at bestille det hjem til mig. Ved nemlig at hun handler hos Kruuse...

 

Tak for hjælpen.

 

 

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

en anden ting, jeg har en datter med støvmide og katteallergi, under en snak med en allergilæge snakkede vi om speciel lagner og de havde kun en meget lille, hvis slet ingen effekt i forhold til almindelige lagner så længe man skifter lagn hver 14 dag og vasker pude og dyne cirka hver 90 dag..

 

Et støvmideæg dør ved 60 grader og der går 90 dage før det udklækkes.

 

Har i evt. overvejet at få hunden tjekket hos en alternativ behandler? har hørt flere herinde med god erfaring.

http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/4405-svar-fra-dyrlaegen.html en lang tråd, men sum og summarum, den alternative behandling virker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976

Jeg har selv allergi overfor husstøvmider, men gør ikke så meget for det i det daglige. Så hvis nu jeg gør en masse for min hund, så kan det også være at det kommer til at gavne mig selv. :5up:

 

Jeg har overvejet alternativ behandling. Men er der nogle behandlere her på Vestsjælland? Orker altså ikke at køre land og rige rundt... :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst gitte1976

Jeg fandt et rigtigt lækkert vet bed-tæppe hos zooplus.de. :-D

 

Det måler 100*140 cm og har gummibagside... Og så kostede det kun omkring 270 kr. Og lige nu er der 20% rabat hos dem. :cool:

 

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...