Hop til indhold

Tibetansk spaniel


Gæst Mette Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero
Er der nogen der ved, hvor meget en tibetansk spaniel ca. koster??

 

Jeg gætter på mellem 8.000 og 12.000, som alle andre små racehunde :)

Men anskaffelsesprisen er næsten det mindste...

Min hvalp kostede lidt over 10.000 og jeg tror da vi har brugt yderligere 15.000 på ham!!

Vi har da fx allerede brugt omkring 3000 på dyrlæge og godt 2000 på træning. Og jeg ved slet ikke hvor mange penge vi har brugt på ting til ham... Så er der lige en taske der går i stykker så man skal have en ny, så har man brug for en ekstra kurv osv osv.

Og der kommer jo lige pludselig mange uventede ting...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anja mosevangen

Hej'

 

Der vil jeg give ppp-pero ret, vi gav 8000 for vores Dalmatiner men har da minimum kostede det dobbelte i ting hun skulle have. og vi har ikke købt en masse unødvendige ting. så det er ikke kun anskaffelsesprisen du skal tænke på, hvis det er den du er afhængig af.

Men jeg vil da også gætte på omkring 10.000 kr i anskaffelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej Mette

 

Jeg forelskede mig i 2 græske gade hunde, som bare måtte hjem til mig og bo :lol: Den ene ligner meget en shih Tzu, og jeg har før haft svært ved at bestemme mig om det skulle være tibetansk spaniel eller Shih Tzu.

 

Så jeg har kigget lidt rundt, jeg tror Shih Tzuen er mindre gøende.

 

Så da jeg skulle have min 3. hund gik jeg efter en Shih Tzu. Det er en dejlig race, synes jeg. Men den Tibetanske spaniel er helt sikkert også skøn.

 

Jeg er helt klart til selvskabs hundenes temperament, det passer så godt til mig.

Indlægget her skulle vel også have været under Selvskabshunde, da en Tibetansk spaniel er sådan en. :wink:

 

Hilsen Susanne

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Gæst Cecillie

Hej Mette :-D

 

jeg har en Tibetansk spaniel, og jeg kender nogen som har en kennel med dem :)

De koster i mellem 8000-1000 kr :blink:

 

Det er nogen super dejlige hunde, jeg har haft 2 af dem og skal snart have en til :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...