Hop til indhold

jubiiii jeg skal ha d/s gårdhunde hvalp


Gæst kandisja
 Share

Recommended Posts

Gæst kandisja

hej med jer herinde i forummet

jeg er ny herinde ss :vinken: sååå ville lige ligge en hilsen og et goddaw

jeg er helt grøn i det at ha hund men havde en sørgelig start på min hunde ejer tittel så nu prøver jeg igen denne gang med en DSG har læst rigtig rigtig meget om racen og min mor har en af samme race jeg ville gerne fortælle det jeg havde oplevet med min første hvalp som var en ruhåret foxterrier han fik fra han var 9uger sådan nogle "flip" han blev vildt aggresiv og bed mig faktisk konstant men dyrlægen mener at han var skadet fra starten af og til sidst i forløbet var han blevet rigtig strid han begyndte nemlig at gå efter mit ansigt har købt ham et meget berygtet sted i nordjylland det har vist også lidt af skylden vi skulle have ventet med at købe hund det ind så jeg for sent sorry lille valde men piv piv:megaked: jeg savner min hunde basse nu glæder jeg mig til det blir den 21 august :blink:

der skal jeg nemlig hente min nye lille wappi emma har jeg døbt hende jeg glæder mig ubeskriveligt til denne dag håber vi for nogle gode snakke herinde hej hej fra kandisja

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kandisja

ja jeg ved sgu godt at hvalpe bider og har hvalpe flip men valde var ikke normal ja det er næsten synd at du ikke kunne have oplevet ham men dyrlægen konstaterede at der var noget galt med ham ,det var ikke "bare" hvalpe flip jeg nægter at tro på at en hvalp normal hvalp mener jeg, selvfølgelig bider hvalpe men da slet slet ikke i det omfang som valde gjorde og var der elklers mere du kunne genere mig med splinten mor og mig ????? såååååå fyr endelig løs håber i andre er glade for at jeg er med i gruppen knus kandisja

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst didderosa

Tillykke med hende!:mrgreen:

 

 

Du ønskes mange gange held og lykke med hende!:-D

 

 

 

 

Ps. Jeg håber at er ligesom da min Rosa, var hvalp:mrgreen: Hun bed ikke, selvfølgelig kun i legetøjet:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

 

Dejligt med nogen flere dsg'er herinde :mrgreen:

 

Jeg er også nysgerrig omkring hvordan dyrlægen kunne konstatere at der var noget galt med Valde? :hmm: Tror det er svært for os andre at forstå for fx. min dsg Izzie var helt vild og voldsom og fik nogle flip så jeg troede hun var besat nogen gange :blink:

 

En anden ting, så er det her et debatforum. Folk har lov til at stille spørgsmål ved de ting du ligger ud. Så tag lige og køl lidt ned, der er ingen grund til at angribe Splint på den måde :( hun var jo bare bekymret og ville hjælpe. Du kommer ingen vegne herinde hvis du angriber folk hver gang de "siger" noget.

 

Når det er sagt så velkommen :blink: og håber du kommer til at holde af det herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...